Mercedes z jakim silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Grajek
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 20:45 Mercedes z jakim silnikiem
|
|
|
Witam,
po sprzedaży swojego W202 C220 Diesel, postanowiłem zakupić kolejny egzemplarz tegoż modelu ale z większym silnikiem, ponieważ ten który posiadałem był po prostu zbyt słaby.
Pytanie jest zasadnicze:
Czy lepiej kupic W202 z silnikiem 2.5TD 150km czy 2.2CDI 125km ? Głównie interesuje mnie ekonomia pracy, awaryjność, spalanie i po prostu który lepiej się sprawdza (zaznaczam, że auto będzie w manualnej skrzyni)
Dzięki za pomoc |
|
|
|
|
Grajek
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
|
|
|
|
Grajek
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:07
|
|
|
Dzięki madzara31 , ale jednak trochę bardziej zadbany by mnie interesował. A te które przedstawiłem? który bardziej się opłaca? |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:12
|
|
|
Grajek, Dałem ci przykład - nie chodzi mi o ten konkretny samochód ( stoją nawet po 15 tysi ). Silnik M 104 to bardzo wdzięczny kompan. W LPG nie jest straszny.
250 TD nie myśl w nim o ekonomii ,a 2,2 CDI.... wszystko jest dobrze - jak jest dobrze.
Tyle ja. Owocnych łowów. |
|
|
|
|
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:16
|
|
|
2 wydaje mi się ładniejszy... No i ma podgrzewane tyłki
Ale nie ma róży bez kolców- puknięty w przód |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
Grajek
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:20
|
|
|
Dzięki za przykład, nie żebym źle to odebrał, bo nie o to w tym chodzi. Liczę się z waszymi radami, ponieważ uważam,że więcej wiecie niż ja. Silnik 2.8 gaz pasuje mi jak najbardziej. Spalanie to mniejszy problem, ale w sumie który z przedstawionych egzemplarzy lepiej wygląda? Liczę także na inne porady. Dzięki |
|
|
|
|
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:22
|
|
|
Grajek, napiszę Ci jeszcze raz że z tego co podrzuciłeś to kriss4065 napisał/a: | 2 wydaje mi się ładniejszy... No i ma podgrzewane tyłki
Ale nie ma róży bez kolców- puknięty w przód |
|
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
Grajek
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:31
|
|
|
W porządku. W przypadku dalszych poszukiwań to za jakim silnikiem się powinienem rozglądać, a jakiego warto unikać ? na pewno nie będzie to egzemplarz z silnikiem mniejszym niż 2.2 diesel. Może to być benzynka na gazie, bo jednak nie stać mnie na jazdę tylko na benzynce do pracy w jedną stronę 25km . |
|
|
|
|
Krzychu
Pomógł: 61 razy Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 1623 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:49
|
|
|
Jak nie boisz się Diesla, to ja bym szukał 2.2CDI jakiegoś sprowadzonego z zachodu.... Inne ( lepsze) paliwo, bagatsi ludzie to i auta trochę lepiej zadbane ... 2.5 TD może być takim typowym dieslem ( klekot ) Nigdy nie słyszałem 250'tki na żywo 2.2 Cdi już takim klekotem nie jest |
_________________ Mercedes - The best or nothing
KLASA A __KLASA C __KLASA E
|
|
|
|
|
Grajek
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:51
|
|
|
No miałem dotąd poczciwego 2.2 Diesel i ten egzemplarz sprawował się znakomicie. Żadnych problemów, tylko po prostu trochę za mało kucyków do dynamiczniejszej jazdy. |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 21:53
|
|
|
Grajek, ja zaczął bym od poszukiwania 2.2 benz wzwyż z instalacją lub perspektywą założenia. 2.5 TD to wdzięczny silnik, jednak na dzisiejsze standardy nieekonomiczny szczególnie w mieście. 2,4 V6 silnik całkiem całkiem, ładnie brzmi i bez problemu się gazuje. Ale, 2 świece na cylinder a co za tym idzie 12 kabli i robią się koszta a przy LPG prąd jest ważny. Przy 2.8 V6 to samo. Jak napisał Madzara 2.8 R6 z LPG to chyba najlepsza opcja |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Październik 2012, 22:36 Re: Mercedes z jakim silnikiem
|
|
|
Grajek napisał/a: | Pytanie jest zasadnicze:
Czy lepiej kupic W202 z silnikiem 2.5TD 150km czy 2.2CDI 125km ? Głównie interesuje mnie ekonomia pracy, awaryjność, spalanie i po prostu który lepiej się sprawdza (zaznaczam, że auto będzie w manualnej skrzyni) |
Grajek Jako użytkownik CDI'ka o mocy 150KM powiem Ci, że jakbym miał zmieniać, to posłuchałbym madzary31.
Miałem okazję pojeździć autkiem z tym silnikiem i różnica jest spora na korzyść benzynki, mimo że nie narzekam na swojego CDI.
Też byłem ortodoksyjnym wyznawcą diesli i manualnej skrzyni...
Jak chcesz się karnąć CDI'kiem z mocą TD, to zapraszam. |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 10 Październik 2012, 08:21
|
|
|
Łukasz napisał/a: | Ale, 2 świece na cylinder a co za tym idzie 12 kabli i robią się koszta a przy LPG prąd jest ważny. | A wie ktoś po jaki czort Hans wsadził tam po dwie świeczki? nurtuje mnie to pytanie od jakiegoś czasu. Czy to iskrzenie redundantne czy przy jednej świecy na cylindrze "gorzej" by pracował? |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 10 Październik 2012, 09:14
|
|
|
mcteusz, One nie iskrzą jednocześnie. Ta druga ma dopalać to co jeszcze się nie spaliło po pierwszym błysku i wiruje pod "sufitem". mcteusz napisał/a: | A wie ktoś po jaki czort Hans wsadził tam po dwie świeczk | Bo "zieloni" mu kazali. |
|
|
|
|
|