EDC |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz1970
Tomasz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 14 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 3 Maj 2007, 12:18 EDC
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Od tydodnia jestem posiadaczem C-250 z 95 r. parokrotnie zapaliła mi się kontrolka EDC poczym silnik na chwile traci moc. Co muszę zrobić żeby tak się nie działo? |
Ostatnio zmieniony przez Tomasz1970 3 Maj 2007, 15:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
WasilieW
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 172 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Maj 2007, 12:39
|
|
|
Najpierw musisz się przywitać, to może ktoś Ci odpowie |
_________________ MB C 180 sport '95 - wcześniej
Teraz W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300 |
|
|
|
|
Tomasz1970
Tomasz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 14 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 3 Maj 2007, 12:58
|
|
|
sory za brak powitania z mojej strony ale gdyby ktoś mógłby mi coś doradzić to wielkie dzięki |
|
|
|
|
przemaspolll
przemaspolll
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 31 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 4 Maj 2007, 00:16
|
|
|
Witam.. kontrolka EDC to inaczej electronic diesel control,czyli kontrolka silnika,nie pozostaje Ci nic innego jak jechac do jakiegoś warsztatu i podłączyć się pod komputer i wtedy będziesz wiedział co boli Twojego . pozdrawiam. |
|
|
|
|
marcmerc
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 187 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 15 Sierpień 2007, 18:01
|
|
|
witaj kolego w c 250 byl problem z potencjometrem gazu sam mialem taki problem pocieszę cię że jest cholernie drogi bo to wydatek ok 2500 zl i są tylko w oryginale a użwki bardzo trudno dostępne, myślę że pompa paliwa powinna być ok bo to rzędówka boscha i jest raczej bezawaryjna |
_________________ okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty |
|
|
|
|
Tomasz1970
Tomasz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 14 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 30 Sierpień 2007, 19:13
|
|
|
kolego Marcmerc muszę z przykrością stwierdzić że twoja diagnoza się potwierdziła . Dzisiaj został zamówiony potencjometr gazu i stałem się o parę złotówek lżejszy. W poniedziałek wymiana. Mam nadzieje że jazda będzie inna. pozdrawiam
[ Dodano: 6 Wrzesień 2007, 20:41 ]
po wymianie potencjometru nie to autko . Tylko ta cena |
_________________ C-250 95r. Elegance Automat. |
|
|
|
|
marcmerc
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 187 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2007, 11:50
|
|
|
Tomasz1970, powiedz ile skroili cię za ten potencjometr |
_________________ okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty |
|
|
|
|
Tomasz1970
Tomasz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 14 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2007, 19:52
|
|
|
otóż potencjometr wyszedł 2470 zł.
podłączenie pod kompa + wymiana 170 zł . Przez pare dni miałem niezłego wku a
Pozdrawiam |
_________________ C-250 95r. Elegance Automat. |
|
|
|
|
barnaba
Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 111 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2009, 18:32 EDC
|
|
|
Dzień dobry Paniom i Panom,
odświeżam temat bo wydaje się podobny do mojego.
Posiadam W202 2,5D automat. Co jakiś czas (czasem po przejechaniu kilkunastu km, czasem po kilkuset) silnik traci moc, obroty zaczynają falować, silnik gaśnie, zaświeca się kontrolka EDC. Zazwyczaj mogę odpalić od razu, czasem po kilku minutach i wszystko wraca do normy. Auto zawsze odpala bez problemu.
Komputer pokazał następujący błąd:
21 Wyjścia dla ARF, DKR i lampki EDC
Przerwa/zwarcie.
Opis błędu z Autodata CD3:
-lampka ostrzegawcza usterek silnika
-zawór regulacyjny układu recyrkulacji spalin
-automatyczna skrzynia biegów
-zawory przełączające regulacji prędkości jazdy
Czy ktoś ma jakieś sugestię jak to ugryźć?
Pozdrawiam,
Barnaba |
_________________ Szukam: W124 320CE
Jest: W124 200E 1991r
Było: W211 E320 T 2003r; W203 C200 Kompressor 2000r; W202 C250 Diesel 1993r |
|
|
|
|
marcmerc
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 187 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
marco12
marco12
Dołączył: 10 Lip 2008 Posty: 16 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30 Listopad 2009, 10:08
|
|
|
mnie sie wczoraj zaswieciła kontrolka EDC po zapaleniu silnika po 3 sek.czasem na dłuższej trasie gaśnie sama ,autko pali dobre jezdzi normalnie ,jedynie co to że jak przekręce kluczyk, żeby zgasic to gasnie po około 3-4 sekundach ,mam pytanie czy jest tam podciśnienie do gaszenia jak w 124 ? które sie czesto psuło ,czy to coś innego ?filtr paliwa ma przejechanne około 7 tys ,a olej swierzy
motor C220 pompa Lukas przebieg tylko 103 tyś |
_________________ W202 D LUCAS |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 30 Listopad 2009, 11:21
|
|
|
marco12 napisał/a: | ...czy jest tam podciśnienie do gaszenia... |
Nie ma, jest elektrozawór, posprawdzaj połączenia elektryczne wokół pompy, coś zaśniedziało |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
|