Cynowanie karoserii - alternatywa dla szpachli |
Autor |
Wiadomość |
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Jordi
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 927 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Lipiec 2013, 13:15
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Chyba nikt się w to nie bawił niestety... Możesz przetrzec szlaki jako pierwszy- będę trzymał kciuki w razie czego! |
Mój kuzyn który posiada swój warsztat blacharski cynuje już od około 4 lat... |
_________________ Szczęśliwi Spalania Nie Liczą
|
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 18 Lipiec 2013, 13:41
|
|
|
Miałem się nie odzywać w tym temacie ale mam prośbe do Jordi zapytaj kuzyna jakię są skutki cynowania;).
a ja dalej będę wam polecał "płynny metal" do łatania dziur drogo ale skutecznie i bez skutków ubocznych |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 18 Lipiec 2013, 15:56
|
|
|
kamil_0793 napisał/a: | cytować, | ja właśnie zacytowałem
widziałem jak ktoś to robił, wygląda fajnie ale ciekawe jak po latach się zachowa |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
Jordi
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 927 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 Lipiec 2013, 09:01
|
|
|
tom1245, Moim zdaniem jest to lepsze niż szpachla która siada, pęka itp. |
_________________ Szczęśliwi Spalania Nie Liczą
|
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 00:22
|
|
|
Po pierwsze, żeby cyna złapała do blachy, ta musi być odpowiednio rozgrzana - inaczej odpadnie szybciej, niż czas stopienia cyny, a po drugie każdy przegrzany metal prędzej zacznie korodować, niż ten nie przegrzany...
Choć to i tak nie takie mocne grzanie jak przy spawaniu gazowym kiedyś...
Poza tym metoda nie sprawdza się przy pobielaniu małych ubytków lakieru, bo lakier na brzegach ubytku też się termicznie uszkadza...
Ja jestem sceptyczny... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
|