Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
falujące obroty wentylatora nawiewu
Autor Wiadomość
StaryPrzyjaciel 
C280 BYŁ C250TD JEST

Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: KALISZFORNIA
Wysłany: 12 Grudzień 2013, 23:59   falujące obroty wentylatora nawiewu

witam
pierwszy z problemów do rozwiązania po zakupie autka.
cóż takiego wymienić, bez głębszego kopania w aucie, w sytuacji gdy falują obroty wentylatora nawiewu. bywa, że wyłącza się całkowicie na np: 3, 4 biegu. ogólnie sterownik nie działa precyzyjnie.
podejrzewam panel sterujący...
nadmieniam, że nie działa również ogrzewanie tylnej szyby.
może ktoś przerabiał temat i pomoże...
pozdrawiam
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13 Grudzień 2013, 08:16   

StaryPrzyjaciel, kolego bardzo trudne pytanie Nie wiem :twisted: jak mam ci pomóc morze trochę więcej konkretów o twoim samochodziku
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
miś89 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 70
Skąd: Dębica/Kraków
Wysłany: 28 Grudzień 2013, 17:47   

Jesli masz pokrętła do sterowania siłą nawiewu, to z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że lubią pękać luty przy mocowaniu potencjometru do płytki. Trzeba rozebrać panel, poprawić luty i będziesz miał chwile spokoju, ew. przeczyścić potencjometr :)
_________________
EX - 1992 MB W201 "Coccon" 2.0E
1997 MB W202 1.8
 
 
djlotos 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Styczeń 2014, 08:55   

StaryPrzyjaciel, mam podobnie. Np na 1wszym biegu, nagle zacznie dmuchać z największa siłą a potem przestaje, albo na 4tym zupełnie się wyłącza. Styki potencjometru do regulacji siły nawiewu są zabrudzone albo już wytarte. U mnie na chwile pomaga rozebranie panelu i pryśnięcie preparatem KONTAKT, ale coś czuje, że nie ominie mnie zakup nowego (tj. sprawnego)
_________________
Meś C180T 97r.
Mitsubishi Galant 2.0 Turbo ECI 1981r
--------
mój VIN: WDB2020781F594867
 
 
joneq 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Maj 2014, 14:59   

U mnie był dokładnie ten sam objaw. Pomogło znalezienie zimnego lutu przy potencjometrze pokrętła siły nawiewu. Trzeba dokładnie obejrzeć bo brak ciągłości lutu był widoczny jako cienka ciemniejsza linia na powierzchni lutu. Generalnie praca jest prosta, trzba tylko uważać by nie połamać plastiku przy rozbieraniu obudowy.
_________________
W202 benz. 2,0 + LPG 96 r. kombi
WDB2020801F458127
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,106 sekundy. Zapytań do SQL: 9