Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
wywazarka hunter GSP9700
Autor Wiadomość
Alexander 
c 280 lpg

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Luty 2014, 23:49   wywazarka hunter GSP9700

Witam wszystkich. Czy ktoś orientuje się czy któryś z warsztatów w warszawie (ewentualnie w mazowieckim) ma wyważarkę Hunter GSP9700? Pozdrawiam
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 19 Luty 2014, 00:03   

Alexander, a co ona takiego specjalnego w sobie ma? Bo jeśli myślisz o teście drogowym to szczerze? Ale to totalna fikcja na naszych drogach i zawieszeniach. Bajka którą klient kupuje wierząc iż taka wyważarka usunie mu luzy w zawieszeniu, a także wszelkie niedoskonałości naszych dróg. AAAAA no i o tym że z używką oponą coś zdziałasz to możesz zapomnieć:)
 
 
Alexander 
c 280 lpg

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Luty 2014, 12:25   

Wiem, ze bicie promieniowe, a nawet osiowe można czujnikiem zegarowym wykryć :) ale co z tym dalej zrobić?
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 19 Luty 2014, 18:02   

a do czego zmierzasz z tą maszyną, ktoś nie potrafi Ci wyważyć felg czy co ??
bo powiem szczerze że u mnie potrafią wyważ "kwadratowe" felgi i nic nie bije :P
chyba że masz już taki luz w zawieszeniu.
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
Alexander 
c 280 lpg

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Luty 2014, 18:34   

podjechałem do jednego serwisu, gdzie wyważają koła na samochodzie. Tak aby unikać błędów montażowych, bicie tarcz, łożysk... itd.. Facet po wstępnym wyważaniu uznał, że felga stalowa z przodu się nie nadaje, bo jest krzywa. U mojego wulkanizatora wychodzi "0" bicia, a ponad wszelką wątpliwość mówi, że felga prosta. U innego znajomego przy podniesionym samochodzie rozpędzaliśmy koło do 50/godzinę. Wizualnie nic się nie dzieje, żadnego bicia, telepania zawieszeniem... Jednak podczas jazdy "zwłaszcza na koleinach" nie odczuwam żadnego ściągania kierownicą, i można jednym paluszkiem trzymać kierownicę i tak nigdzie autko nie ucieknie. Jedyne co mnie przeszkadza to "jeśli dobrze to opisuję" drżenie kierownicy w osi pionowej (góra dół). Nie zawsze to czuć i nie z tą samą siłą...

Może i jestem po prostu przewrażliwiony, może i tak już powinno być... choć w innych autkach nie przypominam sobie by tak się działo... :(
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 19 Luty 2014, 23:21   

Alexander, załóż koła od kogoś. zamien przód z tyłem czy zrób cokolwiek co pozwoli wyeliminować koła.
za Doważanie kół bo tak to się nazywa zapłacisz tyle co za nową stalówkę więc to chyba bez sensu.

czemu kombinujesz skoro Twoj problem można zdiagnozować w tak prosty sposób ?
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 19 Luty 2014, 23:28   

Alexander, a może poprostu gumy stabilizatora się wysypały? Bo z tego co opisujesz to nic innego nie widzę...
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
Alexander 
c 280 lpg

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2014, 09:40   

Panowie! Drazek nowy, na przekładni luz osobiście ustawilem na 1 cm na wyłączonym silniku. Gumy stabilizatora nowe, amorki sachs nowe. Na letnich objaw jest niemal niezauwazalny. Łożyska nowe dobrze wyregulowane. Luzu na wahaczach i sworzniach zero. Jedyne co nie tak to duży kat wyprzedzania tego ferelnego koła (5 55). Czyli o prawie 1.5 stopnia za dużo. Gumy w miesiach na wahaczach są oryginalnie miękkie dla komfortu, i może stąd ta niedoskonałość....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,158 sekundy. Zapytań do SQL: 9