wywazarka hunter GSP9700 |
Autor |
Wiadomość |
Alexander
c 280 lpg
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Luty 2014, 23:49 wywazarka hunter GSP9700
|
|
|
Witam wszystkich. Czy ktoś orientuje się czy któryś z warsztatów w warszawie (ewentualnie w mazowieckim) ma wyważarkę Hunter GSP9700? Pozdrawiam |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 19 Luty 2014, 00:03
|
|
|
Alexander, a co ona takiego specjalnego w sobie ma? Bo jeśli myślisz o teście drogowym to szczerze? Ale to totalna fikcja na naszych drogach i zawieszeniach. Bajka którą klient kupuje wierząc iż taka wyważarka usunie mu luzy w zawieszeniu, a także wszelkie niedoskonałości naszych dróg. AAAAA no i o tym że z używką oponą coś zdziałasz to możesz zapomnieć:) |
|
|
|
|
Alexander
c 280 lpg
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Luty 2014, 12:25
|
|
|
Wiem, ze bicie promieniowe, a nawet osiowe można czujnikiem zegarowym wykryć ale co z tym dalej zrobić? |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 19 Luty 2014, 18:02
|
|
|
a do czego zmierzasz z tą maszyną, ktoś nie potrafi Ci wyważyć felg czy co ??
bo powiem szczerze że u mnie potrafią wyważ "kwadratowe" felgi i nic nie bije
chyba że masz już taki luz w zawieszeniu. |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
Alexander
c 280 lpg
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Luty 2014, 18:34
|
|
|
podjechałem do jednego serwisu, gdzie wyważają koła na samochodzie. Tak aby unikać błędów montażowych, bicie tarcz, łożysk... itd.. Facet po wstępnym wyważaniu uznał, że felga stalowa z przodu się nie nadaje, bo jest krzywa. U mojego wulkanizatora wychodzi "0" bicia, a ponad wszelką wątpliwość mówi, że felga prosta. U innego znajomego przy podniesionym samochodzie rozpędzaliśmy koło do 50/godzinę. Wizualnie nic się nie dzieje, żadnego bicia, telepania zawieszeniem... Jednak podczas jazdy "zwłaszcza na koleinach" nie odczuwam żadnego ściągania kierownicą, i można jednym paluszkiem trzymać kierownicę i tak nigdzie autko nie ucieknie. Jedyne co mnie przeszkadza to "jeśli dobrze to opisuję" drżenie kierownicy w osi pionowej (góra dół). Nie zawsze to czuć i nie z tą samą siłą...
Może i jestem po prostu przewrażliwiony, może i tak już powinno być... choć w innych autkach nie przypominam sobie by tak się działo... |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 19 Luty 2014, 23:21
|
|
|
Alexander, załóż koła od kogoś. zamien przód z tyłem czy zrób cokolwiek co pozwoli wyeliminować koła.
za Doważanie kół bo tak to się nazywa zapłacisz tyle co za nową stalówkę więc to chyba bez sensu.
czemu kombinujesz skoro Twoj problem można zdiagnozować w tak prosty sposób ? |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 19 Luty 2014, 23:28
|
|
|
Alexander, a może poprostu gumy stabilizatora się wysypały? Bo z tego co opisujesz to nic innego nie widzę... |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
Alexander
c 280 lpg
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Luty 2014, 09:40
|
|
|
Panowie! Drazek nowy, na przekładni luz osobiście ustawilem na 1 cm na wyłączonym silniku. Gumy stabilizatora nowe, amorki sachs nowe. Na letnich objaw jest niemal niezauwazalny. Łożyska nowe dobrze wyregulowane. Luzu na wahaczach i sworzniach zero. Jedyne co nie tak to duży kat wyprzedzania tego ferelnego koła (5 55). Czyli o prawie 1.5 stopnia za dużo. Gumy w miesiach na wahaczach są oryginalnie miękkie dla komfortu, i może stąd ta niedoskonałość.... |
|
|
|
|
|