zablokowało hamulce z przodu |
Autor |
Wiadomość |
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 29 Marzec 2014, 19:36 zablokowało hamulce z przodu
|
|
|
witam, wyjeżdżam z podwórka i auto ani drgnie, zablokowało przednie hamulce, spuściłem płyn odpowietrznikiem żeby ciśnieie zeszło i puśćiły, wprowadziłem auto do garazu i szukam przyczyny, miał ktoś podobny problem ? :/ |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 29 Marzec 2014, 20:30
|
|
|
marcinns1991, kiedys było cos podobnego. Pompa ABS ? |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 29 Marzec 2014, 20:37
|
|
|
ale nie ma żadnej kontolki że padła pompa abs, ja myślę czy czasem nie pompa hamulcowa, tylko czemu aby prżód zablokowało i nie chciało puścić, kupie pompe abs okaże się że to pompa hamulcowa i koszty się generują :/
[ Dodano: 29 Marzec 2014, 19:39 ]
możliwe że jakiś syf się dostał i przytkał pompę ? odkecałem wczoraj stare odpowietrzniki bo chciałem spr czy puszczą, nie odkecałem do końca tylko popuściłem ale może jakas rdza posżła a potem w pompe się dostało i przytkało, wymienię zacisk wymienie płyn odpowietrze i bede mółg dalej szukac problemu |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 31 Marzec 2014, 19:10
|
|
|
Moim zdaniem zacznij od sprawdzenia zacisków. Najprościej, zdejmujesz koło, klocki i próbujesz tłoczek wcisnąc jakąś żabą
[ Dodano: 31 Marzec 2014, 19:34 ]
Z tego co pisałeś na innej stronie, to wynika, że tłoczki raczej ok. Może zacznij od wymiany pompy ABS, to nie jest zbyt drogi i awaryjny element więc warto szukać oczywiście używki |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 31 Marzec 2014, 22:18
|
|
|
marcinns1991, Ty to masz się z tymi hamulcami, jak nie urwany odpowietrznik, to teraz koło blokuję się, a później... |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 31 Marzec 2014, 23:33
|
|
|
zacznij najpierw od tego który tłoczek się blokuje. Pamiętaj że hamulce w aucie są przeciwlegle łączone z pompą. |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2014, 15:42
|
|
|
Miałem zapowietrzony uklad mechanik powiedział że to napewno przez to, czekam za zaciskiem, nowy płyn i odpowietrze wszystko, tłoczki dobrze chodzą, jak spuszczalem płyn odpowietrznikiem to bbyły w wezyku spore pęcherze powietrza a tloczki same puściły, wokół pomp sucho płyn nie ubywa jjedynie wydaje mi się ze jest starszy od dinozaurów i bradzo wodnisty
[ Dodano: 1 Kwiecień 2014, 15:43 ]
U mnie uklad jest zrobiony tak że przód osobno i tył osobno |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2014, 22:08
|
|
|
marcinns1991, to co Ty masz nakombinowane w układzie hamulcowym? Nie boisz się tak jeździć? |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2014, 00:11
|
|
|
Tzn widzę ze uklad jest zrobiony nowy nie wiem jak z przodu auta ale z tylu idzie jedna rurka i rozchodzi się na dwa koła z tyłu, hamuje dobrze tylko zastanowilo mnie to po tym jak przeczytałem ze normalnie jest przednie i tylne na krzyż
[ Dodano: 2 Kwiecień 2014, 00:12 ]
Wszystko dotychczas pracowało normalnie ale może faktycznie będzie trzeba wybrać sie do kogoś kto pociągnie rurki tak jak potrzeba |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2014, 09:22
|
|
|
marcinns1991 napisał/a: | zastanowilo mnie to po tym jak przeczytałem ze normalnie jest przednie i tylne na krzyż |
Wszystko masz dobrze. W przedliftach z 3-kanałowym ABS'em oba tylne koła są na jednym obwodzie. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2014, 09:46
|
|
|
Javoreczek, co nie zmienia faktu że z pompy wyprowadzenie jest lewe przód-prawe tył, prawy przód-lewy tył, więc w razie awarii układu zahamuje jedno przednie i oba tylne. |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2014, 21:41
|
|
|
Skoro w przedliftach jest jak mówi jaworeczek to u mnie jest dobrze, zresztą nie myślę zeby ktoś sobie na latwizne poszedł bo to hamulce zreszta obok nowych przewodów idą stare i uuklad jak w nowych |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2014, 14:10
|
|
|
elpaco napisał/a: | Javoreczek, co nie zmienia faktu że z pompy wyprowadzenie jest lewe przód-prawe tył, prawy przód-lewy tył, |
Nie. Z pompy hamulcowej do pompy ABS idą dwa przewody, oddzielnie przód i tył. Z pompy ABS wychodzą z kolei trzy przewody przód lewy i prawy, i tył wspólny dla obu kół.
Nie jest to powszechnie stosowany układ krzyżowy.
Mowa oczywiscie cały czas o wersji z 3-kanałowym ABS. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 15:23
|
|
|
A wiec tak: wymieniłem pompę hamulcowa z serwo, nie pytajcię ile słów na k było przy wyciaganiu, kto wyciągał ten wie o czym mówię, skrecilem. Przewody wlalem płyn do zbiorniczka i pompuje pedal jednak jest miękki a pompa nie może zaciągnąć bo odpowietrznikiem z kola nie leci płyn, pytanie co zrobić żeby pompa zaczęła tloczyc płyn, odkrecalem też przewody od abs i gdy kręce przednimi kołami co ok pół obrotu w pomoe abs słychać jakby jakiś silniczek się włączał na ok 3 sekundy i cisza tak po każdym obruceniu tarczy |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
|