Stuki w zawieszeniu po zmianie sprężyn i tulei |
Autor |
Wiadomość |
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 17 Czerwiec 2011, 15:55
|
|
|
perzu126,
Wspornik zaznaczony jako "A" ma prawo stukać i często tak się dzieje ! Wymiana nie jest kosztowna i warto to zrobić, gdyż czasem wydaje się, że stuka drążek a się okazuje, że to wspornik. |
_________________ C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554
|
|
|
|
|
j@wa
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sie 2010 Posty: 108 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 17 Czerwiec 2011, 16:59
|
|
|
Przed wczoraj wymieniałem tą tulejkę. Koszt 63 zł z Lemfoldera. A luz w przekładni też skasowałem. Wiadomo,nie całkiem. Przestała się tłuc na nierównościach, jest ciut mniejszy luz na kole kierownicy lecz dalej sama wraca po puszczeniu w trakcie skręcania. |
_________________ W202T 250TD '98r. WDB2021881F769383 |
|
|
|
|
Kruk
Daniel
Pomógł: 44 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 630 Skąd: Wrocław/Walencja
|
Wysłany: 17 Czerwiec 2011, 17:24
|
|
|
Ja obstawiam gumy na stabilizatorze. |
_________________ BMW 120D E87 163KM |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 17 Czerwiec 2011, 19:43
|
|
|
corvus-corax, gumy na stabilizatorze napewno nie. Dźwięk dobiega albo z tego wspornika, albo ze sworznia. Bardziej mi się wydaje, że ze wspornika- ale to być może efekt placebo, bo jednak tulejka dużo tańsza od całego drążka Tak czy owak zacznę od sprawdzenia tej tulei, tylko nie wiem kiedy znajdę na to czas i trochę gosza wolnego ponieważ na oku mam piękna kierownice skórzaną pasująca do odcienia tapicerki Wole mieć nowe koło kierownicy narazie a jak jeszcze z miesiąc postuka, to też się nic nie stanie Tak czy owak dzięki za odpowiedzi a efektach naprawy napewno napisze! |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 17 Czerwiec 2011, 20:28
|
|
|
perzu126 napisał/a: | na oku mam piękna kierownice skórzaną pasująca do odcienia tapicerki | oryginalną Mercedesa? Jeżeli nie to możesz mieć problem z podłączeniem sygnału i poduszki. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2011, 12:01
|
|
|
Adaśko napisał/a: | perzu126 napisał/a: | na oku mam piękna kierownice skórzaną pasująca do odcienia tapicerki | oryginalną Mercedesa? Jeżeli nie to możesz mieć problem z podłączeniem sygnału i poduszki. | Tak raczej oryginał. Pochodzi z Anglika- to chyba nie bedzie problem? W dziale "sprzedam czesci" jest C klasa 1.8 na czesci i to wlasnie od niej |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
portiporta
Dołączył: 11 Lip 2013 Posty: 21 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 24 Sierpień 2014, 21:34 Stuki w zawieszeniu po zmianie sprężyn i tulei
|
|
|
Witam
Mam malutki problem z moją C-klasą. Jest ona z rocznika 1995, wersja sport. Po remoncie przedniego zawieszenia tzn: sprężyny, wszystkie tuleje wahacza zaczęło mi klepać po lewej stronie przy wjechaniu w niewielką nierówność. Strona prawa tłumi ładnie. Dodam że sprężyny mam do rocznika 96 i wersji espirit/sport. Czy to może być wina sprężyn, czy może padniętego amorka? |
|
|
|
|
Sakul
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sie 2014 Posty: 335 Skąd: DolnySląsk
|
Wysłany: 24 Sierpień 2014, 21:59
|
|
|
MOZLIWE ZE AMOR ZA SLABY I DOBIJA DLATEGO SLYCHAC STUKI |
|
|
|
|
portiporta
Dołączył: 11 Lip 2013 Posty: 21 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 24 Sierpień 2014, 22:23
|
|
|
no właśnie nie może dobijać bo autko siedzi wyżej niż wcześniej.. |
|
|
|
|
Sakul
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sie 2014 Posty: 335 Skąd: DolnySląsk
|
Wysłany: 24 Sierpień 2014, 22:36
|
|
|
a sprezyna napewno siedzi dobrze w gnieździe? |
|
|
|
|
portiporta
Dołączył: 11 Lip 2013 Posty: 21 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 24 Sierpień 2014, 22:45
|
|
|
Według mechanika dobrze siedzi aczkolwiek jest troche mniejszej szerokości wewnętrznej niż oryginalna. |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 25 Sierpień 2014, 07:52
|
|
|
Pozwoliłem sobie scalić temat, bo nie ma nic nowego w zawieszeniu C klasy.
Przeczytaj temat od początku, sprawdż wszystko jeszcze raz. To że wymienione to nie znaczy, że będzie dobre. No i ta wąska spręzyna, może tu tkwi problem? |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Sakul
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sie 2014 Posty: 335 Skąd: DolnySląsk
|
Wysłany: 25 Sierpień 2014, 11:45
|
|
|
w rzeczy samej popieram kolege .. co do samej sprezyny moze byc poroblem niedomkniecia ( taki termin uzywany przez mechanikow) tzn ze sprzezyna jest zalozona prawidlowo ale dolny zwoj sprezyny nie jest w w zatoczeniu kelicha amortyzatora OT CO:p |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Sierpień 2014, 11:50
|
|
|
Sakul napisał/a: | co do samej sprezyny moze byc poroblem niedomkniecia |
A ja myślałem całe życie, że może być dobrze albo źle dobrana
portiporta, podaj nr sprężyn które założyłeś |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
|