Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
zakup
Autor Wiadomość
Gość

  Wysłany: 25 Czerwiec 2007, 18:49   zakup

Witam

Jestem nowym uczestnikem forum

Chciałbym kupić W202 z 1996 - 1997 roku
Na co zwracać uwagę
Palnuje kupić z silnikiem 1.8 bezyną albo 2L D co byście proponowali??




Czy ma ktoś jakieś dana techniczne jakiś wykaz jakie silniki były montowane w danym roku, parametry coś podobnego żeby sięzoriętować w Mercach

Pozdrawiam
 
 
berserkers 
Mr.Radek


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 243
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Czerwiec 2007, 18:53   

Witam, wejdz na strone KLIK W202 , nastepnie wybierz MODELE i potem C-klasa i tam znajdziesz informacje na temat w202
_________________

 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Czerwiec 2007, 19:18   

w 96 i 7 roku nie bylo juz 200D. Były ewentualnie 220tki.

Rozumiem, że wybierasz po to takie silniki, żeby jeździć ekonomicznie?

Ja polecę Ci stronke, gdzie możesz wyczytać o różnicach w poszczególnych wersjach, żeby nie złapać się na jakąś daremną przeróbkę...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W202

:P
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
toart 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 260
Skąd: opole
Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 00:53   

marcellod napisał/a:
Chciałbym kupić W202 z 1996 - 1997 roku
Na co zwracać uwagę

- zeby byl z czerwca 97 i pozniej bo to juz po liftingu ;)
Pozdrawiam.
_________________
C180 classic 4/97 (before FL)
 
 
 
Funek 
W202 220D sedan


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 11:48   

przy zakupie diesla zwróć uwagę na to czy pompa nie jest firmy Lukas oraz alternator Firmy Valeo
_________________
WIN WDB2021211A463889

Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F
 
 
Gość

  Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 12:39   

Wielkie dzięki
za pomoc :mb:

Właśnie będę używał tego auta do pracy nie ukrywam, że spalanie jest podstawowym kryterium wyboru silnika.

Chciałem kupić bęzyne, ale chyba zrezygnuje. Nawet po przerobieniu na gaz (sekwencja za 2900)po obliczeniach zwróci mi się po 5 do 6 lat.

Czy wybrać Diesla 2.0 czy 2.2l ??

FUNEK a ile ci pali twój Diesel 2.2L??????

Pozdrawiam


Uwielbiam tylny naped w samochodach :twisted: :twisted:
:mb:
 
 
Funek 
W202 220D sedan


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 13:50   

mój pali około 8l, 8,5 lz automatem i klimą
w Warszawie ale ja mam pompę lukasa i koszt jej naprawy to 3500 zł
_________________
WIN WDB2021211A463889

Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F
 
 
Gość

Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 18:04   

moj 220d pali w miescie 7 l ale manual i bez klimy . cykl mieszany 6,5 trasa ok 6 . Naprawa pompy lukas kosztowala mnie 860 zl
 
 
Gość

Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 18:12   

Naczym polegała ta naprawa pąpy czy to tylko była jakaś nieszczelnośc.
Przy jakim przebiegu ta awarja wyskoczyła??? jakie były obiawy???


Przy jakich przebiegach trzeba brać pod uwagę naprawę regeneracje pompy??
Przy autach sprowadzanych, poniewasz w kraju na różnych wynalaskach ludzie jeżdzą i oczywiście jakość paliwa jest różna.

Czy poza pąpami Lukasa były mątowane innej firmy??
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 21:12   

marcellod napisał/a:
Przy jakich przebiegach trzeba brać pod uwagę naprawę regeneracje pompy?


Tego nie da sie ująć a ramki, to zależy na jakim paliwie się jeździ, jak się dba o układ paliwowy, itd. Ja mam przebieg 220kkm, autko w kraju 29 bm. będzie rok i pompa wygląda jak wczoraj zamontowana, w germanii jeździła kobieta, przebieg pewny :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
Ostatnio zmieniony przez Jary 22 Lipiec 2007, 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość

Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 22:48   

moim zdaniem najczesciej jest to tylko nie szczelnosc , w moim przypadku tak byLo. Jak jezdzilem samochodem na sprawdzenie co sie dzjeje to na podstawie bledow zapisanych w komputerze koszt naprawy wyceniany przez 4 rozne warsztaty wachal sie 3500 do 4500 . Zdecydowalem sie na wyciagniecie samemu pompy i dopiero zdjagnozowanie jej na specjalnym stole wtedy dopiero na 100% mozna stwierdzic co jest w pompie zepsute. Takie posuniecie okazalo sie strzalem w dziesiatke , po diagnozie na stole okazalo sie ze koszt naprawy nie bedzie wiekszy niz 900 zl . Kosztowalo mnie to dokladnie 860 zl plus koszt wymontowania i zamontowania pompy (demontaz i montaz jest prosty, robilem to sam)
 
 
Funek 
W202 220D sedan


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 27 Czerwiec 2007, 10:40   

u mnie pompa siadła po 163 tys i to podobno tak jest często ale ja wymieniałem czujnik wyprzedzenia kąta wtrysku sam jest warty 1800 zł i niema zamenników. dotego kazałem wymienić uszczelnienie i sprawdzić pompę na stole diagnostycznym i lata jak złoto.
_________________
WIN WDB2021211A463889

Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F
 
 
Gość

Wysłany: 19 Lipiec 2007, 21:57   

witam, a ja mam takie pytanie, czy taka pompa do benzyny jest droga?
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 20 Lipiec 2007, 16:09   

Ja ostatnio wymieniałem Pompę paliwa w swoim C180....bo sie po po prostu wysłużyła.... Kupiłem oryginał Pierburg za 305 zł...... jest na allegro kilka innych pomp ale gość co mi to sprzedawał , to stanowczo mi odradzał te pompy... różnią w cenie pomiędzy Pierburgiem i a tymi z Allegro to jakieś 100 zl....
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
Gość

Wysłany: 20 Lipiec 2007, 17:12   

marcellod sam widzisz , po pierwsze benzyniak jest tańszy w utrzymaniu i nie wymaga takiej dbałości o sprawy techniczne jak ropniak po drugie jest tańszy w zakupie po trzecie jest mniej katowany ze wzgędu na spalanie po czwarte przebiegi w ropniakach są o wiele większe. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,073 sekundy. Zapytań do SQL: 5