Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Z kąd mam wiedziec że katalizator jest zapchany
Autor Wiadomość
KKKamilw 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 98
Skąd: Lipno
Wysłany: 27 Czerwiec 2007, 10:30   Z kąd mam wiedziec że katalizator jest zapchany

Tak sie zastanawiam jak to sprawdzic. Układ wydechowy mam orginalny wydaje mi sie że pracuje dobrze ale ostanio mam wrażenie jak by cos w samochodzie nie dawało rady. Przy przyśpieszaniu pedał w podłoge nie idzie płynnie tylko czuc delikatne skoki.

Mechanik pokierował mne zeby sprawdzic katalizator ale jak to zrobic.

Podstawiłem ręke z tyłu kolega przyśpieszał i niby opary wychodza płynnie aż do 5tyś obrotów kiedy odcina zapłon.
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 27 Czerwiec 2007, 13:13   Re: Z kąd mam wiedziec że katalizator jest zapchany

KKKamilw napisał/a:
Podstawiłem ręke z tyłu kolega przyśpieszał i niby opary wychodza płynnie aż do 5tyś obrotów kiedy odcina zapłon.


Po co zakładałeś nowy wątek skoro taki już jest :?: A do tematu to sprawdź może zasilanie, gdybyś podał jaka :mb: jeździsz byłoby łatwiej doradzić :idea: I to prawie krajan :lol:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Czerwiec 2007, 15:51   

Jak jest zapchany, to powinny lecieć gorące spaliny z wydechy ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 28 Czerwiec 2007, 21:18   

Jak jest zapchany to nie ruszysz autem z miejsca i nic nie b. lecieć :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Czerwiec 2007, 15:20   

Jary napisał/a:
Jak jest zapchany to nie ruszysz autem z miejsca i nic nie b. lecieć :idea:

Nie mówie aż o takim zapchaniu...
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 29 Czerwiec 2007, 18:00   

Camel- napisał/a:

Nie mówie aż o takim zapchaniu...


To o czym mówisz :?:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
KKKamilw 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 98
Skąd: Lipno
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 11:53   

Widze że coraz ciężej na tym forum zdobyc konkretne odpwiedzi. Jary jezeli nie masz nic mądrego do powiedzenia to czytaj posty ale nie zaśmiecaj ich.

Jeżeli bym miał tak zapchany że nie odpalił by mi samochód to nie zadawał bym tego pytania.

Orientuje się ktoś czy stacje kontroli pojazdów moga coś takiego sprawdzic ??
 
 
 
manifest

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 18
Skąd: londyn
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 12:59   

Kamil,nie zaczynaj od najdrozszych spraw .Na poczatek upewnij sie czy nie masz powietrza w przewodzie za zaworem powrotnym na pompe paliwa .Przy wyl silniku obejrzyj przewody szczegolnie powrotny na filtr to ten najwyzej polozony po lewej od filtra ,\ przewodem wychodzacym z zaworu polozonego pomiedzy wtryskami .Obejrzyj na wyl silniku najpierw .Nastepna rzecza sprawdz vacum pompke z przewodami podlaczonymi do regulatora doplywu powietrza ,pod filtrem powietrza i w komorze z lewej przy kompie. wydaje mi sie ze to raczej objawy przetartej jednej z rurek i moze wariuje zawor na "turbo " .Sprubuj sie tez przejechac bez filtra pow to moze ulatwic poszukiwania bez dodatkowych kosztow,no chyba ze jestes w miare ustawiony z chajcem to jedz na kompa ,on pokaze wydolnosc wszystkich sekcji systemu zasilania i po sprawie .powodzenia
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 13:04   

KKKamilw napisał/a:
Widze że coraz ciężej na tym forum zdobyc konkretne odpwiedzi. Jary jezeli nie masz nic mądrego do powiedzenia to czytaj posty ale nie zaśmiecaj ich.


Masz rację tym bardziej,że sam nie wiesz o co pytasz :!: Oczekujesz odpowiedzi na swoje wątpliwości, a nie podajesz jakichkolwiek przesłanek, które by miały pomóc jak i co Ci doradzić. To trochę tak jakbym na form zapytał czy jutro zwichnę sobie nogę :lol:
Jedź do ASO zbadaj sprawność uklady wylotowego i będziesz oświecony :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Michał_fitness 
Michał


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 153
Skąd: wrocław 0602616285
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 13:43   

Ostatnio robiłem okresowy przegląd i facet analizatorem spalin określił że mam bardzo dobry katalizator :mrgreen:
Ale czy to prawda ?
_________________
202(97) 180 esprit kombi srebrny
WDB2020781F581176
http://www.fitnessplanet.com.pl
www.instruktorfitness.com.pl
www.fitnessmanager.com.pl
www.royalfitnessplanet.com.pl
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 1 Lipiec 2007, 15:21   

KKKamilw, Analiza spalin na wolnych obrotach i na podwyższonych powinna Ci powiedzieć ale to na stacji diagnostycznej powinni wiedzieć
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
jagus 

Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 11
Skąd: Strzyżów
Wysłany: 14 Luty 2016, 11:18   Re: Z kąd mam wiedziec że katalizator jest zapchany

KKKamilw napisał/a:
Tak sie zastanawiam jak to sprawdzic. Układ wydechowy mam orginalny wydaje mi sie że pracuje dobrze ale ostanio mam wrażenie jak by cos w samochodzie nie dawało rady. Przy przyśpieszaniu pedał w podłoge nie idzie płynnie tylko czuc delikatne skoki.


Na początku chciałbym przeprosić za odgrzanie kotleta sprzed tylu lat, ale mam ten sam problem z moim Mercedesem. Już nie wiem co robić, komputer nic nie wykazał, jak od 6 lat auto jeździ na LPG, gdzieś na internecie wyczytałem że kat lubi się zapchać przy LPG. Jak moge to zdiagnozować? Chyba tylko odkręcić wydech i próbować się bujnąć bez kat-a?
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Luty 2016, 07:23   

jagus, a ja zapytam - pewien jesteś, że jeszcze masz kata? :)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 15 Luty 2016, 15:24   

Są różne katalizatory, więc z tymi tlenkami to ogromne uogólnienie.
Jak auto jeździ to nie ma się czym przejmować- katalizator jest albo dawno go nie ma. Jak chcesz być eko to jedź na SKP i sprawdź emisję spalin.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Luty 2016, 16:48   

Błagam, niech ktoś kto może poprawi tytuł tego wątku... :D
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,129 sekundy. Zapytań do SQL: 9