Przeskakiwanie opon podczas skretu |
Autor |
Wiadomość |
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 13 Marzec 2015, 15:33
|
|
|
U mnie właśnie ta tuleja była wymieniona i nic, cały czas przy mocniejszym skręcie prawe koło skrobie po asfalcie, ale koledzy pisali również o tulei dolnej wachacza. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 13 Marzec 2015, 18:12
|
|
|
perzu126 napisał/a: | chodzi o prawidłowe założenie ramienia drązka na tą tuleje. Moze te dziwne dzwieki nue pochodz od przeskakiwania koła tylko od dotykania drążka kierowniczego o miske jak u mnie? |
Nie nie, ewidentnie pcha oponę, zresztą na oryginalnej tulei było tak samo, po wymianie tulei na LM problem nadal występuje, więc przyczyna leży gdzie indziej.... |
|
|
|
|
kamilpotaki
Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 73 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13 Marzec 2015, 20:49
|
|
|
Miałem kiedyś objaw ściągania w prawą stronę i problem rozwiązała wymiana przekładni kierowniczej, tylko ze u mnie był wyczuwalny około 1 centymetrowy luz na kierownicy przy jezdzie na wprost. |
_________________ w202 c280 m104 |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 29 Marzec 2015, 15:08
|
|
|
Może warto wymienić sworznie wahacza? |
|
|
|
|
Karol82
Pomógł: 38 razy Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 1450 Skąd: Żnin/Włocławek
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 13:59
|
|
|
Panowie u mnie w zawieszeniu wszystko było sztywne, sprawdzane na szarpakach jak i breszką. Wyszło jedynie że gumy stabilizatora mają lekki te zewnętrzne i ku mojemu zdziwieniu przeskakiwanie opon ustało W koleinach też się lepiej prowadzi ale efekt był by lepszy gdy bym wymienił cały drążek bo jest już wytarty. |
_________________ C200 KOMPRESSOR 98r. WDB2020251A582643
Zobacz moją Celinę
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22295
|
|
|
|
|
comfort
Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 17:55
|
|
|
Panowie a czy sprawdzaliście ciśnienie w oponach...? U mnie to było powodem własnie tego typu cyrków. Dopompowałem i jak ręką odjął... Obecnie mam ustawione w granicy 2.1 - 2.2 [Bar] z przodu, a 2.3 - 2.4 [Bar] z tyłu. |
_________________ Mercedes W202 C200+LPG(bez kompresora) ELEGANCE rok:1997/model:1998
"Stare chińskie przysłowie mówi:
Nie podchodź do byka od przodu, do konia od tyłu, a do idioty... w ogóle" |
|
|
|
|
SiaraC200
C200 Sport
Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 54 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 16 Kwiecień 2015, 08:33
|
|
|
r0rk, gdy jedziesz na wprost kierownice masz prosto ?? |
_________________ >> C200 Sport '95r. (benzyna, bez gazu) <<
>> WDB2020201A247790 << |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2015, 13:47
|
|
|
SiaraC200 napisał/a: | r0rk, gdy jedziesz na wprost kierownice masz prosto ?? |
Tak. |
|
|
|
|
ascorp
Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 83 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 6 Maj 2015, 10:53
|
|
|
Na letnich i zimowych oponach to samo ? |
_________________ W202 95r. 2.5D 20V AUTOMAT ELEGANCE |
|
|
|
|
miś89
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 70 Skąd: Dębica/Kraków
|
Wysłany: 7 Maj 2015, 13:54
|
|
|
miałem taki sam problem i przyczyną okazał się źle wyregulowany KĄT WYPRZEDZENIA SWORZNIA ZWROTNICY. Wbrew temu co powie większość mechaników da się go wyregulować w tym modelu ale jest przy tym sporo zabawy. Ja przycinałem tulejkę metalowo-gumową z jednej strony i podkładałem podkładki z drugiej tak, żeby cofnąć całe ramię górnego wahacza do tyłu. Zabawa zajmuje trochę czasu ale da się to zrobić. |
_________________ EX - 1992 MB W201 "Coccon" 2.0E
1997 MB W202 1.8 |
|
|
|
|
hrynio24
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 760 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 7 Maj 2015, 14:20
|
|
|
miałem coś takiego przy oponach 225/45/17
zmieniłem na 195/65/15 i było po problemie
uważam że to przez szerokość opony i twardsze zawieszenie. |
_________________ W202 C36 Lorinser 95r.
W126 300SE 88r. efi |
|
|
|
|
|