Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeskakiwanie opon podczas skretu
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Marzec 2015, 02:07   

No na telefonie pisałem- przejezyczenie :P
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13 Marzec 2015, 12:35   

To jest ta dolna tuleja?
http://allegro.pl/lemford...4988670219.html

Czy lepiej kupić cały komplet?
http://allegro.pl/tuleja-...5152793458.html

Pozdr
r0rk
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Marzec 2015, 14:40   

Zupełnie nie o tą tuleje chodzi. Chodzi o ta część http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7922

Wybita robi dużo halasu, znacznie więcej niż zerwana guma na wahaczu dolnym
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13 Marzec 2015, 15:33   

perzu126 napisał/a:
Zupełnie nie o tą tuleje chodzi. Chodzi o ta część http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7922

Wybita robi dużo halasu, znacznie więcej niż zerwana guma na wahaczu dolnym


U mnie właśnie ta tuleja była wymieniona i nic, cały czas przy mocniejszym skręcie prawe koło skrobie po asfalcie, ale koledzy pisali również o tulei dolnej wachacza.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Marzec 2015, 16:49   

chodzi o prawidłowe założenie ramienia drązka na tą tuleje. Moze te dziwne dzwieki nue pochodz od przeskakiwania koła tylko od dotykania drążka kierowniczego o miske jak u mnie?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13 Marzec 2015, 18:12   

perzu126 napisał/a:
chodzi o prawidłowe założenie ramienia drązka na tą tuleje. Moze te dziwne dzwieki nue pochodz od przeskakiwania koła tylko od dotykania drążka kierowniczego o miske jak u mnie?


Nie nie, ewidentnie pcha oponę, zresztą na oryginalnej tulei było tak samo, po wymianie tulei na LM problem nadal występuje, więc przyczyna leży gdzie indziej....
 
 
kamilpotaki 

Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 73
Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Marzec 2015, 20:49   

Miałem kiedyś objaw ściągania w prawą stronę i problem rozwiązała wymiana przekładni kierowniczej, tylko ze u mnie był wyczuwalny około 1 centymetrowy luz na kierownicy przy jezdzie na wprost.
_________________
w202 c280 m104
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29 Marzec 2015, 15:08   

Może warto wymienić sworznie wahacza?
 
 
Karol82 

Pomógł: 38 razy
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 1450
Skąd: Żnin/Włocławek
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 13:59   

Panowie u mnie w zawieszeniu wszystko było sztywne, sprawdzane na szarpakach jak i breszką. Wyszło jedynie że gumy stabilizatora mają lekki te zewnętrzne i ku mojemu zdziwieniu przeskakiwanie opon ustało :shock: W koleinach też się lepiej prowadzi ale efekt był by lepszy gdy bym wymienił cały drążek bo jest już wytarty.
_________________
C200 KOMPRESSOR 98r. WDB2020251A582643
Zobacz moją Celinę :-)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22295
 
 
comfort 

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 31
Skąd: Małopolska
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 17:55   

Panowie a czy sprawdzaliście ciśnienie w oponach...? U mnie to było powodem własnie tego typu cyrków. Dopompowałem i jak ręką odjął... Obecnie mam ustawione w granicy 2.1 - 2.2 [Bar] z przodu, a 2.3 - 2.4 [Bar] z tyłu.
_________________
Mercedes W202 C200+LPG(bez kompresora) ELEGANCE rok:1997/model:1998

"Stare chińskie przysłowie mówi:
Nie podchodź do byka od przodu, do konia od tyłu, a do idioty... w ogóle"
 
 
SiaraC200 
C200 Sport


Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 54
Skąd: Brodnica
Wysłany: 16 Kwiecień 2015, 08:33   

r0rk, gdy jedziesz na wprost kierownice masz prosto ??
_________________
>> C200 Sport '95r. (benzyna, bez gazu) <<

>> WDB2020201A247790 <<
 
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 17 Kwiecień 2015, 13:47   

SiaraC200 napisał/a:
r0rk, gdy jedziesz na wprost kierownice masz prosto ??


Tak.
 
 
ascorp 

Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 83
Skąd: WLKP
Wysłany: 6 Maj 2015, 10:53   

Na letnich i zimowych oponach to samo ?
_________________
W202 95r. 2.5D 20V AUTOMAT ELEGANCE
 
 
miś89 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 70
Skąd: Dębica/Kraków
Wysłany: 7 Maj 2015, 13:54   

miałem taki sam problem i przyczyną okazał się źle wyregulowany KĄT WYPRZEDZENIA SWORZNIA ZWROTNICY. Wbrew temu co powie większość mechaników da się go wyregulować w tym modelu ale jest przy tym sporo zabawy. Ja przycinałem tulejkę metalowo-gumową z jednej strony i podkładałem podkładki z drugiej tak, żeby cofnąć całe ramię górnego wahacza do tyłu. Zabawa zajmuje trochę czasu ale da się to zrobić.
_________________
EX - 1992 MB W201 "Coccon" 2.0E
1997 MB W202 1.8
 
 
hrynio24 

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 760
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 7 Maj 2015, 14:20   

miałem coś takiego przy oponach 225/45/17
zmieniłem na 195/65/15 i było po problemie

uważam że to przez szerokość opony i twardsze zawieszenie.
_________________
W202 C36 Lorinser 95r.
W126 300SE 88r. efi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,158 sekundy. Zapytań do SQL: 9