Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie po zużyciu połowy zbiornika
Autor Wiadomość
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:32   

Łukasz napisał/a:
W moim przypadku po FL


No fakt, w moim przed FL :P
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:33   

To jaka nagroda dla mnie? :P
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:33   

BAN :mrgreen:
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:38   

Nex@pl napisał/a:
To jaka nagroda dla mnie?

Coś na "K", ewentualnie na "E" *

* K= krzynka
E = ewentualnie dwie krzynki piwa.
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:45   

Łukasz napisał/a:
BAN :mrgreen:


BardzoAtrakcyjnaNagroda... ;)

Jary napisał/a:
Coś na "K", ewentualnie na "E" *

* K= krzynka
E = ewentualnie dwie krzynki piwa.


A czemu by nie :) Na zlot w czmońcu pewnie w sam raz :P
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 16 Luty 2010, 21:49   

Nex@pl napisał/a:
BardzoAtrakcyjnaNagroda... ;)

Wybroniłeś się po mistrzowsku :mrgreen:
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 17 Luty 2010, 10:28   

Łukasz napisał/a:
Poziomy wyrównywane są na tak zwanej zasadzie "Zwężki Venturiego"


A masz może jakiś szkic rozwiązania w :mb: aby zobaczyć ?
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 17 Luty 2010, 10:36   

topol napisał/a:

A masz może jakiś szkic rozwiązania w :mb: aby zobaczyć ?

Nie mam ale jak będę w serwisie to zapytam szefa czy ma jakiś schemat :D
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 17 Luty 2010, 10:39   

Łukasz napisał/a:
topol napisał/a:

A masz może jakiś szkic rozwiązania w :mb: aby zobaczyć ?

Nie mam ale jak będę w serwisie to zapytam szefa czy ma jakiś schemat :D


Zastanawiam sę jak to funkcjonuje, zwłaszcza, że u siebie widzę "przybywanie" paliwa po wyłączeniu silnika...
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:02   

topol napisał/a:
Łukasz napisał/a:
topol napisał/a:

A masz może jakiś szkic rozwiązania w :mb: aby zobaczyć ?

Nie mam ale jak będę w serwisie to zapytam szefa czy ma jakiś schemat :D


Zastanawiam sę jak to funkcjonuje, zwłaszcza, że u siebie widzę "przybywanie" paliwa po wyłączeniu silnika...


A ja mam na odwrót :) Z rana zawsze mam mało paliwa a po jeździe zawsze trochę przybywa :) Nieznacznie, jakieś 2-3mm wyżej stoi wskazówka. Najlepiej widać przy rezerwie, jak rano mi się zapali (jak gasiłem silnik to się nei paliła), to za nastepnym startem najczęściej już się nie pali. Oczywiście po paru km wraca uporczywie :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:31   

Nex@pl napisał/a:
topol napisał/a:
Łukasz napisał/a:
topol napisał/a:

A masz może jakiś szkic rozwiązania w :mb: aby zobaczyć ?

Nie mam ale jak będę w serwisie to zapytam szefa czy ma jakiś schemat :D


Zastanawiam sę jak to funkcjonuje, zwłaszcza, że u siebie widzę "przybywanie" paliwa po wyłączeniu silnika...


A ja mam na odwrót :) Z rana zawsze mam mało paliwa a po jeździe zawsze trochę przybywa :) Nieznacznie, jakieś 2-3mm wyżej stoi wskazówka. Najlepiej widać przy rezerwie, jak rano mi się zapali (jak gasiłem silnik to się nei paliła), to za nastepnym startem najczęściej już się nie pali. Oczywiście po paru km wraca uporczywie :)


Nex@pl a co ja napisałem
Cytat:
PO WYŁĄCZENIU SILNIKA

Pan masz coś nie tak z oczamy :D
Cza do ślepologa :mrgreen:
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:35   

topol napisał/a:
Cza do ślepologa


Taaaa, a to cytowanie :?: :?: :?:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:41   

Jary napisał/a:
topol napisał/a:
Cza do ślepologa


Taaaa, a to cytowanie :?: :?: :?:


Aby pomimo problemów ócznych kolega był w stanie doczytać o co mnie bieagało ;)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Luty 2010, 23:49   

Cytat:
Aby pomimo problemów ócznych kolega był w stanie doczytać o co mnie bieagało ;)


Ech, za długo siedzę po nocach :) Czas odstawić komputer :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 21 Luty 2010, 10:15   

Ja kupiłem bak i odkręciłem te dwa czujniki i mogę powiedzieć że na 100% nie ma tam żadnej pompy - a przemieszczanie się paliwa pomiedzy komorą prawa a lewą jest chyba na tej zasadzie "Zwężki Venturiego" którą opisał kol.Łukarz bo innego wytłumaczenia nie widzę.

Też kiedyś miałem pełny bak paliwa i spuszczałem je przez rurę doprowadzająca benzyne do silnika za pomocą pompy paliwowej i schodziło tylko ok 30 l paliwa wiec z tego wniosek że potem podczas jazdy następowało 'przepompowywanie' paliwa z prawej komory do lewej
_________________
------------
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,174 sekundy. Zapytań do SQL: 9