|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:50 |
wyciek spod glowicy |
Autor |
Wiadomość |
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 09:11
|
|
|
sebek88p napisał/a: | PS. zapewne wiele osób nie zgodzi się z tym co napisałem, niech dodadzą swoją wiedzę:) |
Ja się zgadzam. Chociaż w M111 jako przyczyna dochodzą jeszcze luzujące się nakrętki szpilek głowicy |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 19:26
|
|
|
eldorado napisał/a: | Co do stechiometrycznej - to sam sobie reguluje lpg wskaźnikiem afr (poprzez sondę lambda) |
2,3,4 generacje podłączasz bez fioletowego kabelka - i co sie dzieje - nic - jeździsz dalej
eldorado napisał/a: | metalową uszczelkę miałem w poprzednim aucie i wytrzymała 2 "gotowania" i było OK |
zależy jak długo gotowałeś auto 50km na autostradzie przy 140kmh czy 1 minute na wolnych obrotach? Wszysto zależy od warunków.
eldorado napisał/a: | w polskich warunkach na czymkolwiek i po czymkolwiek będę jeździł to i tak będzie kupa |
nic dodac nic ująć
sebek88p napisał/a: | Dobrze wyregulowana instalacja LPG nie powoduje upalenia się uszczelki pod głowicą. |
Nie wiem jak mnie zrozumiałeś wcześniej - ale ja też jestem tego samego zdania
sebek88p napisał/a: | Wg mnie uszczelka skończy żywot przez:
1.) Mocne przegrzanie silnika. Wystarczy, że będziemy sobie jechać w deszczowy dzień na trasie, kamień walnie w chłodnicę, płyn sobie zleci a my nie zauważymy, że temperatura idzie sobie w górę, do czerwonego pola. Zdarzają się takie przypadki jak ktoś zielony jest i nie patrzy na wskaźniki w czasie jazdy a trzeba.
2.) Zalewanie zwykłą wodą układ chłodzenia. Woda szybciej wrze niż płyn. Podczas wrzenia powstają pęcherzyki powietrza, uniemożliwiając swobodny przepływ płynu w głowicy. Silnik się przegrzewa, w związku z czym również uszczelka, wtedy szlag ją trafia.
3.) Uszkodzoną pompę wody; termostat; visco; zbyt mały poziom płynu chłodzącego |
To są możliwe przypadki do zaistnienia takiego zdarzenia |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 19:34
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: | To są możliwe przypadki do zaistnienia takiego zdarzenia |
Mi padła dokładnie z takich powodów - raz miałem za długo 110°C w mieście... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 19:42
|
|
|
Camel- napisał/a: | Mi padła dokładnie z takich powodów - raz miałem za długo 110°C w mieście... | a jak długo miałeś te 110*C - 5 min. czy 1godz.? |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
LYJO
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Lip 2006 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 19:59
|
|
|
ja z wyciekiem spod głowicy już śmigam 50.000 patrząc na licznik
raz dokręcenie śrub pomogło, co jakis czas robie dolewke oleju i nic wiecej
mechanik (zaufany) stwierdzil ze nie ma co ruszac
takie małe dolewki to nic strasznego |
_________________ Celinka sprzedana. Teraz Touranek w kolekcji. Na C-klase przyjdzie znowu czas |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 20:24
|
|
|
Marcin Pop., powiedzmy 10-15 minut. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
sebek88p
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 94 Skąd: Cerkwica
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 21:00
|
|
|
LYJO, u mnie ciekł płyn i sączył się olej z pod głowicy Olej mogłem wytrzymać, ale płynu nie odpuściłem...uszczelkę wymieniłem, blok wyczyściłem ze smaru i silnik suchutki:)
Może uda mi się zrobić fotkę uszczelki, żeby było widać dlaczego płyn mi leciał; ktoś tak dokręcił śruby 6, 9 i 10 że uszczelka się zmiażdżyła Mój mechanik powiedział, żebym sobie wziął uszczelkę do domu i powiesił nad łóżkiem na pamiątkę :D:D |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,084 sekundy. Zapytań do SQL: 7
| |
|