Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Silniki diesla - dyskusja ogólna
Autor Wiadomość
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 18 Maj 2013, 11:24   

Piotrek1401 napisał/a:
w 2.2D wtryski nie padają i nie zaczynają lać tak szybko jak w CDI.


Bo w cdi pracują więcej jak w 2,2 D :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 18 Maj 2013, 20:47   

perzu126, marcinns1991, po pierwszych testach moich prawdopodobnie rozwiązałem zagadkę żabki w okolicach 2 tys obrotów :)
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 18 Maj 2013, 21:06   

mlody21989, no słucham co to bo ja już sam nie wiem, teraz cieplej to żabka mniejsza, ale tez się zdarza
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 18 Maj 2013, 21:34   

filtr paliwa, czyszczenie wtrysków (dodatek do paliwa) i czyszczenie całego dolotu, wstępnie zaślep podciśnienie od zaworu i od tej przepustnicy przed nim i zobacz czy bedzie poprawa :)
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 19 Maj 2013, 18:00   

a czy przytkany egr może skutkowac wyższym spalaniem ? ostatnio celina jakby się przymuliła, nie wiem czy to wina włączonej klimy czy czegoś innego.
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 19 Maj 2013, 18:42   

marcinns1991, Klima trochę może osłabić....
Tarariri tara rara - Dzisiaj na stacji 52L/ 720km z klimą :mrgreen:
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 19 Maj 2013, 18:55   

Jary napisał/a:
Piotrek1401 napisał/a:
w 2.2D wtryski nie padają i nie zaczynają lać tak szybko jak w CDI.


Bo w cdi pracują więcej jak w 2,2 D :idea:


A czemu to?

[ Dodano: 19 Maj 2013, 18:56 ]
Greg_G, 7litrów na setkę, całkiem nieźle jak na ten motor :shock:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 19 Maj 2013, 20:36   

marcinns1991, w naszych silnikach czuć spadek mocy na klimie niestety, na próbe zawsze możesz wyłączyć i zobaczysz czy to przez klime, z tego co doczytałem o egr może osłabiać silnik jak sie np. przytnie w pozycji otwartej i non stop podaje spaliny do dolotu
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 19 Maj 2013, 20:49   

perzu126 napisał/a:

A czemu to?

bo dawka jest podzielona na 3 części? czyli na jeden cykl wtrysk otwiera się 3 razy :wink:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
Piotrek1401 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 206
Skąd: Będzin
Wysłany: 19 Maj 2013, 20:50   

perzu126, Chodzi zapewne o dawki "pilotujące" oraz dopalające resztki spalin jeśli się dobrze orientuję. Ale nie chciałbym wprowadzić w błąd ponieważ nie zgłębiałem jeszcze tego tematu
_________________
C220 CDI Sport '98
WDB2021931F799562
 
 
 
Mathizz 

Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 15
Skąd: Internet
Wysłany: 19 Maj 2013, 21:41   

ostrowski. napisał/a:
A co mi polecicie do CDI ? Bo już zostawia chmurę, nawet jak parkuje np. na parkingu, cofam i delikatnie daje gazu widzę ciemny obłoczek :D Wiem, że totalnie nie wyeliminuje kopcenia ale chociaż chciałbym je zredukować w pewnym stopniu :)

Tak jak koledzy napisali najczęściej przyczyna dymienia są lejące wtryski lub EGR- najlepiej go zaślepić i problem z głowy, ja w każdym dieslu zaślepiam. Proszę pamiętać, że EGR jest po to żeby zmniejszyć emisję spalin a nie poprawić prace silnika.
_________________
C200 Elegance '95r.
 
 
Ostry 
Damian


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 1038
Skąd: Płock/Słupno
Wysłany: 20 Maj 2013, 02:41   

Na komputerze jak wcześniej podpinałem coś było z EGR, jakiś błąd. Mathizz a jak zaślepić EGR bo akurat w tym jestem zielony, nie chcę nic kombinować , lepiej zapytać się kogoś, kto miał z tym styczność ;)
_________________
Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Maj 2013, 11:29   

ostrowski. napisał/a:
Mathizz a jak zaślepić EGR bo akurat w tym jestem zielony, nie chcę nic kombinować , lepiej zapytać się kogoś, kto miał z tym styczność ;)

Wypinasz wężyk z grzybka EGRu i go czymś go zaślepiasz. W CDI trzeba pamiętać, że przed EGRem jest trójnik, który podaje też podciśnienie na siłowniczek klapki dawkującej "przepustnicy" i zaślepiamy przed trójnikiem.
W CDI są też klapki w dolocie sterowane podciśnieniem i nie wiem czy tego sterowania w tych okolicznościach też nie trzeba zaślepić...?
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Maj 2013, 19:40   

Obejrzałem dziś swojego EGRa. Byłem zaskoczony, bo spodziewałem się większego syfu a był sadzą tylko lekko przydymiony. Sam zawor chodzi delikatnie.zauważyłem ze włącza się już przy lekkim dodaniu gazu. W dolocie najgorzej mam kolektorze dolotowym, tuż przed zawodami ale dziwie się dlaczego tak narzekacie na niego?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Ostry 
Damian


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 1038
Skąd: Płock/Słupno
Wysłany: 20 Maj 2013, 21:47   

badmojo napisał/a:

Wypinasz wężyk z grzybka EGRu i go czymś go zaślepiasz. W CDI trzeba pamiętać, że przed EGRem jest trójnik, który podaje też podciśnienie na siłowniczek klapki dawkującej "przepustnicy" i zaślepiamy przed trójnikiem.
tam panuje duże ciśnienie ? Wystarczy wkręcić w ten wężyk jakąś śrubę i git ? Nie chcę odwalić fuszery i żeby mi to "zaślepienie" nie uszkodziło blachy, a w najgorszym przypadku nie przebiło na wylot :D
_________________
Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,163 sekundy. Zapytań do SQL: 9