Coś większego - luźne porady |
Autor |
Wiadomość |
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 8 Styczeń 2017, 23:33
|
|
|
Ja uważam, że CLK500 od Twojego aktualnego odróżniałyby znacznie dwie rzeczy - V8, co jest wg mnie różnicą kolosalną i wartą dopłaty oraz w końcu brak słupka i ruchome tylne boczne szyby. Bo to, że Mercedes wypuścił W208 z nieotwieranymi tylnymi szybami to jest dla mnie patologia, zaraz za tym samym hitem w Jaguarze XK X100
Szukaj S500 albo CLK500. Jak nie spieszysz się z tym to nawet lepiej, jest opcja wyczekiwania na coś sensownego i za okazyjne pieniądze |
|
|
|
|
robert-c180
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 241 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 00:18
|
|
|
To ja tak na przyszłość dodam, że jak faktycznie masz zamiar kupować W220 to odrazu zaopatrz się w SD (no chyba że już masz). Bo mniej więcej po miesiącu Ci się zwróci - licząc za 1 podpięcie 100 zł, a komplet SD za 2500 zł |
|
|
|
|
4mario
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2016 Posty: 409 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 00:20
|
|
|
Mówisz- masz
http://www.gieldaklasykow...4900-pln-zabki/
Montowali M113 w mocniejszej wersji. Auto jest kilerem w swojej klasie
Oczywiście tanie nie jest, ale jest rzadsze od C43 AMG, więc.... To w perspektywie dobra inwestycja w zabawkę
Sam bym go kupił, gdybym nie miał V8. |
_________________ V8 Ma coś w sobie...
|
|
|
|
|
WoleMerce
W202 C230 ATP TOUR
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 1970 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 12:10
|
|
|
Ja swoja 208"kupiłem dla wyposażenia i głównie dla tego bo lubię bajery. Sprzedałem zarobilem i okej 208 55AMG troche jest. Wbij na CLK forum. |
_________________ W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948 |
|
|
|
|
777
Pomógł: 22 razy Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 612 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 12:57
|
|
|
Brys słupki i tylne szyby kompletnie nie mają dla mnie znaczenia - mogą się otwierać albo nie. Za to V8 to już, jak sam mówisz, kolosalna różnica i stąd mnie korci na zmiany. Tym bardziej, że koszty utrzymania będą podobne do obecnych i podejrzewam, że spalanie będzie różniło się może 2 litrami przy normalnej jeździe. Spokojnie sobie poczekam bo teraz jest trochę zastój w sprzedaży - mało ogłoszeń na internecie, ale jak trochę sezon się rozkręci to pewnie będzie w czym wybierać i może jakaś okazja się trafi ciekawa.
4Mario - wiem, że W208 występowało w AMG, ale nie biorę tej wersji pod uwagę ze względu na koszty serwisowania - części i materiały eksploatacyjne do AMG to często różnica kilkuset procent w stosunku do normalnej wersji. Swoją drogą to widzę, że nawet tego modelu nie ominęło "cenowe szaleństwo". 2 lata temu gdy szukałem swojego to W208 AMG był średnio za 30 tysięcy, okazyjnie jednego widziałem za niecałe 27. Ten co wrzuciłeś jest prawie za 45 do tego po dosyć nieciekawym strzale w tył - ciekawe czy nie zostawia 4 śladów na drodze. Pogłupieli już z tymi cenami.
O, tego już Francuzi zaczęli na części rozkładać, ale w ostatniej chwili na horyzoncie pojawił się polski handlarz i zabrał. https://www.otomoto.pl/of...html#cea7f4bef7 |
_________________ W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany |
|
|
|
|
WoleMerce
W202 C230 ATP TOUR
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 1970 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 14:11
|
|
|
Sportowa wersja na niskim zawiasie xD |
_________________ W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948 |
|
|
|
|
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 14:39
|
|
|
robert-c180 napisał/a: | To ja tak na przyszłość dodam, że jak faktycznie masz zamiar kupować W220 to odrazu zaopatrz się w SD (no chyba że już masz). Bo mniej więcej po miesiącu Ci się zwróci - licząc za 1 podpięcie 100 zł, a komplet SD za 2500 zł |
Jak kupi przedlifta za 12k zł, to może tak. A SD u nas gość ogarnia za 1750zł
A szkoda go, bo opcja naprawdę śliczna. Kolor lakieru, wnętrza, distronic, wentylacja i grzanie foteli i kanapy, Bose, lepszy Command z jeżdżącym wyświetlaczem.. W ten przebieg nie wierzę, no ale na oko więcej jak 300k km wg mnie nie ma. Ale nie wszedłbym w to, już po zdjęciach widać, że wszędzie coś pogrzebane, to by mogła być niekończąca się opowieść pod względem elektroniki. Do tego niestety 4matic |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
|
|
|
|
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 19:37
|
|
|
Bezsensowne dodatkowe komplikacje, brak zamienników niektórych części na przód (typu wahacze), do tego mniejsze tarcze z przodu względem wersji tylnonapędowej (jak mnie pamięć nie myli). Jak ktoś mieszka w górach czy jeździ po lasach, to spoko, natomiast jak dla mnie minusy przewyższają plusy |
|
|
|
|
WoleMerce
W202 C230 ATP TOUR
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 1970 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 21:04
|
|
|
Też mi się wydaje że 4 matic to taki wielki znak zapytania. Mimo że samochód jest duży, to i tak wystarczająco upchany względem mechaniki. |
_________________ W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948 |
|
|
|
|
777
Pomógł: 22 razy Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 612 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Styczeń 2017, 22:14
|
|
|
Dobra przede mną 2 dni wolnego i zamierzam coś obejrzeć - na razie tylko w celu rozeznania. Esek mam pełno, W211 też, ale czy ktoś może słyszał o CLK500 w Warszawie lub okolicach? Jest jeden z Ursusa, ale to angol w cabrio, więc nawet nie chce mi się jechać. |
_________________ W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany |
|
|
|
|
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 10 Styczeń 2017, 23:29
|
|
|
Jak tylko w celu rozeznania, to jedź obczaić jakąś E500 i S500. Tylko wybierz jakieś w szyku, nawet jak są poza budżetem. Żebyś wiedział, jak dany model powinien jeździć. Z CLK 500 niestety faktycznie słabo w Twojej okolicy. |
|
|
|
|
WoleMerce
W202 C230 ATP TOUR
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 1970 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 11 Styczeń 2017, 14:50
|
|
|
To że ktoś wystawia za astronomiczną cenę bo jest " KONESERĘ i PASJONATĘ" to nie znaczy że to będzie igla. Nikt dobrych samochodów nie sprzedaje. Ma nie stukać i tyle. Wszelkie drobnostki mechaniczne typu szarpanie stukanie itd przekreślają samochód. Dlatego musisz zachować stoicki spokój. Aaaa przy podnoszeniu eski ma się podnieść sprawnie i stanowczo. Podnoś ją na postoju i wszystko będziesz wiedział. Nie ma też prawa opuścić sie chociaż 1mm po zgaszeniu i przed odpaleniem auta. Więc bajki że ona opuszcza sie żeby łatwiej bylo wsiadać chowaj głęboko w półkę. |
_________________ W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948 |
|
|
|
|
4mario
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2016 Posty: 409 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Styczeń 2017, 19:14
|
|
|
To fakt, że trochę szaleją z cenami. Ale to nie w Polsce. Na aukcjach w USA i w Europie topowe wersje wszystkich uznanych marek zdrożały w ciągu roku o prawie 100%.
Po prostu Coraz więcej ludzi chce mieć fajne weekendowe jeździdło |
_________________ V8 Ma coś w sobie...
|
|
|
|
|
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 11 Styczeń 2017, 23:47
|
|
|
WoleMerce napisał/a: | To że ktoś wystawia za astronomiczną cenę bo jest " KONESERĘ i PASJONATĘ" to nie znaczy że to będzie igla. |
Oczywiście, ale jednak prędzej znajdziesz coś wartego uwagi wśród tych droższych ofert, niż wśród "okazji cenowych"
WoleMerce napisał/a: | Nikt dobrych samochodów nie sprzedaje. |
Bzdura. Ja, jak i wielu moich znajomych sprzedajemy samochody tylko dlatego, że się znudziły/nowszy model wystarczająco staniał/chcemy spróbować czegoś nowego
WoleMerce napisał/a: | Aaaa przy podnoszeniu eski ma się podnieść sprawnie i stanowczo. |
Aale faktem jest, że nawet sprawny Airmatic podnosi się dość zamulasto w porównaniu z ABC. Sprawność pompy można sprawdzić testem na SD (pokazuje maksymalne ciśnienie na takim jakby pasku ładowania). Poza tym może być tak, że auto trzyma poziom, ale nie reaguje na przycisk podnoszenia i ma wtedy najczęściej żółty błąd "airmatic visit workshop". Na SD można włączyć pompowanie każdego amortyzatora z osobna i jeśli wtedy dana strona się podnosi, to znaczy, że pompa już zdycha i nie ma siły podnieść całego samochodu.
WoleMerce napisał/a: | Nie ma też prawa opuścić sie chociaż 1mm po zgaszeniu i przed odpaleniem auta. |
Ma prawo i się minimalnie opuszcza. Jak wysiądziesz z samochodu i zamkniesz go kluczykiem, to generalnie upuszcza powietrze przez sekundę, jedno lub dla krótkie syknięcia. Może to być też spowodowane parkowaniem na nierównym podłożu. W221 robi dokładnie tak samo, ale syknięcie jest zdecydowanie głośniejsze
WoleMerce napisał/a: | Więc bajki że ona opuszcza sie żeby łatwiej bylo wsiadać chowaj głęboko w półkę. |
A tu się zgadzam, to typowa handlarska bzdura |
|
|
|
|
|