Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
pompa paliwa się zawiesza
Autor Wiadomość
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 20 Styczeń 2017, 09:25   pompa paliwa się zawiesza

Witam Wczoraj jak się okazało moja pompa paliwa się zawiesza. Auto nie chciało odpalić.
DOpiero kolega mnie pociągnął i odpalił , w trakcie jazdy auto raz prawie zdechło ale znowu załapał i dojechałem do domu. Wcześniej stało się tak tylko raz. Wymieniłem wtedy filtr paliwa i pompkę podłączyłem na krótko żeby syf z niej wyleciał.

Chcę ją wymienić i teraz pytanie czy brać najtańsze co jest na rynku za 155 zł czy myśleć o czymś innym? W jednym sklepie gość polecił mi firmę QAP mowi że reklamacji na to nie mają koszt 200zł. A może lepsza byłaby regeneracja???
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Styczeń 2017, 12:44   

Witam

Nie chce być złośliwy - ale w czym ta pompa.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 20 Styczeń 2017, 13:15   

W202 2.2 benzyna. Musze dodac podpis :)
_________________
poszukuje
 
 
OzioramWAS 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 224
Skąd: Lublin
Wysłany: 20 Styczeń 2017, 15:39   

a wstepny filtr paliwa jest w twoim samochodzie? moze to przytyka sie... 7zl kosztuje:D
_________________
S202 C220 D "ELEGANS :D " \'97 FL WDB2021821F637594
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 14:32   

Mała edycja. Wymieniłem pompe paliwa i problem dalej jest :/ Auto na benzynie podczas jazdy potrafi zdechnąć albo dziś w trakcie jak instalacja chciała się przełączyć na gaz to auto stanęło i z benzyny nie chciał odpalić. Odpaliłem go awaryjnie na gazie. Po 2 km zatrzymałem się by załatwic sprawę na mieście auto dalej na benzynie nie chciało zapalić. Wyciągnąłem i włożyłem przekaźnik ten zielony w bagażniku od pompy paliwa i auto odpaliło... Rozebrałem przekaźnik ale w środku wszystko wygląda jak nowe... Czy to może być wina mimo wszystko tego przekaźnika??? Gdzie szukać przyczyny?
_________________
poszukuje
Ostatnio zmieniony przez Podkopnik 24 Styczeń 2017, 15:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 15:02   

Drobna rada dla wszystkich którzy jeżdżą na gazie - dla Ciebie też.
W takim przypadku trzeba najpierw wyłączyć instalacje gazową aby doprowadzić do prawidłowej pracy silnik na benzynie. A dopiero włączyć instalacje gazową i ewentualnie ją naprawić.

Jakbyś użył "szukajki" to na pewno byś zauważył problemy innych użytkowników silników benzynowych z instalacją gazową. A wiesz co macie wszyscy wspólnego - te same awarie. I nikt nie pomyślał, że przyczyną może być suma dodawania do instalacji samochodu innej instalacji paliwowej.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 15:30   

Auto do wizyty u gazownika chodziło dobrze na benzynie nie wiem co zrobił ale przy mnie podpiął się pod komputer gazowy i coś nacisnął auto zgasło i już odpalić nie chciało na benzynie. Zdemontowałem wtedypompkę bo mówili że padła ale ona działała więc zamontowałem z powrotem i jeździłem. Dopiero po miesiącu zdarzyło się to samo wiec wymieniłem tą pompkę. Jak widać na marne.

W szukajce nie znalazłem identycznego tematu. Co sugerujesz ??? Wtryskiwacze???
Widzę, że jesteś przeciwnikiem LPG ale to odstawmy na bok każdy orze jak może a jak masz jakąś wiedzę na ten temat to będę wdzięczny za radę.
Ciekawe jest to, że stało się tak 3 raz z tym że na benzynie nie chciał odpalić.

Przekaźnik ma nr 0015429619. Ale nie mam pojecia jak go srawdzić czy jest dobry :) Kiepski jestem z elektryki a nie chce go spalić podłączając złe piny.
_________________
poszukuje
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 16:13   

Kolego Podkopnik

Jest wiele tematów dotyczących problemów z silnikami zasilanymi gazem i objawami takimi jak u Ciebie.

Co do lpg to jest mi to obojętne - są różne rodzaje zasilania i paliw, ale każdy ma swoje zalety i wady. Ale jeżeli występują problemu jak u Ciebie to w takim przypadku odłączam instalacje lpg.

Dlatego doradzam jak wyżej. Przecież tan gaz w jakiś sposób musi dotrzeć do komory spalania. Nie jest żadną tajemnicą, że w pewnym momencie trasa gazu "krzyżuje się" z trasą benzyny. Może właśnie w tym "skrzyżowaniu" pojawia się jakaś nieszczelność, czyli zasysane jest tzw. dzikie powietrze - nie twierdze, że to stało się w Twoim samochodzie. Ale twierdze, że to mogło się stać w Twoim samochodzie. Wyjmowałeś stycznik może trzeba było coś wtrysnąć w styki do których montujesz stycznik. Może poprostu wymień ten stycznik bo to, że on wygląda dobrze nie znaczy, że z cewka jest w porządku.

Trzeba najpierw sprawdzić czy paliwo jest prawidłowo podawane a później sprawdzić reszte. Począwszy od świec skończywszy na kabelkologi. Bardzo często jest tak, że kabelek/linka miedziana pęka a otulina plastikowa jest nie naruszona. Wizualnie kabel jest normalny ale nie przewodzi - oczywiście nie twierdze, że to stało się w Twoim samochodzie. Ale po raz drugi twierdze, że to mogło się stać w Twoim samochodzie. I dlatego stwierdzam, że takie rzeczy należy sprawdzać.


robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 16:38   

Problem wg mnie jest po stronie elektrycznej. Tylko ciężko coś zdiagnozować jak ten problem występuje bardzo rzadko. Wyczytałem , że takie objawy jeden forumowicz miał kiedy był słaby styk w module zapłonowym.
Z tego co wiem znajduje się on pod zbiornikiem płynu do spryskiwaczy. Jak zjadę płyn do zera będę musiał to sprawdzić.
Świece były wymieniane w tym roku zresztą iskra jest bo to sprawdzałem kiedy auto nie chciało odpalić pierwszym razem. Odpaliło wtedy na chwilę i znowu zgasło.
Czy jeżeli przekręcę zapłon , załączy się pompka wyłączę go znowu na kilka sekund i załączę spowrotem to znowu powinno być ją słychać skoro przed chwilą dopompowała paliwo?
Jutro muszę zakupić też ten środek do styków.
_________________
poszukuje
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 17:02   

Wylej płyn ze zbiorniczka i sprawdź - bo to można zawału dostać jak tak pali. Tylko miej pod ręką wd40 i wszystkie styki popryskaj.

Jeżeli włączysz kluczyk pompka dopompuje paliwa i się wyłączy. Jeżeli wyłączysz i znowu kluczyk pompka nie powinna już pompować bo jest w przewodzie paliwo pod pewnym ciśnieniem. Jak troche poczekasz i włączysz kluczyk pompka znowu zacznie pompować. Tam jest zawór ciśnieniowy który ustala ciśnienie paliwa.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 17:37   

WD 40 bedzie miał podobne właściwości jak ten specjalny preparat kontakt do styków?
W sumie chyba jutro się za to zabiorę. Z wylaniem płynu nie będzie problemu przez tą ogromną dziurę można jakiś pojemniczek włożyć i wyciągnąć prawie cały płyn.
_________________
poszukuje
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 17:54   

Ten kontakt wszyscy chwalą. Ale to jest płyn do mycia ścieżek na płytkach drukowanych obwodów elektronicznych. Niestety do styków samochodowych czyli takich co pracują w kurzu i brudzie to jednak jest lepszy wd40. Sam osobiście sprawdziłem na stykach swojego poprzedniego samochodu. Od tej pory przy samochodzie używam wd40. A kontaktem czyszcze płytki. Dlatego do czyszczenia styków w samochodzie polecam wd40

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
zajeliminick 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 16
Skąd: tomaszów maz.
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 18:33   

Na początek sprawdziłbym czy benzyna dochodzi do wtryskiwaczy. Na listwie z wtryskiwaczami masz czarny korek, a pod nim odpowietrznik. Jak go wciśniesz to paliwo powinno TRYSKAĆ do góry i wtedy wiesz, że pompa i wszystkie jej przekaźniki i inne pierdolniki są ok, potem można szukać dalej.
_________________
czorny c230k 95' WDB2020241F327544
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 21:02   

Czy do tego korka można się łatwo (na ulicy ) dostać bez demontażu pokryw??? Nie przyglądałem się dokładniej. Zakładając, że wina leży po stronie słabego styku w module zapłonowym to wiąże się to jednocześnie z tym, że pompka nie będzie pompować paliwa?? Czy mimo tego powinna ona podawać paliwo?
_________________
poszukuje
 
 
zajeliminick 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 16
Skąd: tomaszów maz.
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 21:34   

U mnie w 2.3k jest jak na zdjęciu, w c180 jest podobnie i u Ciebie powinno być coś takiego. A czy pompa paliwa jest połączona z modułem zapłonowym to nie wiem.
_________________
czorny c230k 95' WDB2020241F327544
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 10