|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Śrut przy zaworze pod klapka nie odbija. |
Autor |
Wiadomość |
włosek
Dołączył: 29 Cze 2013 Posty: 76 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 21:22 Śrut przy zaworze pod klapka nie odbija.
|
|
|
Siema.
Mam problem. Mam zawór pod klapką wlewu paliwa i dzisiaj jak chcielm zakrecic przejściówkę miałem troszkę lodu na gwincie zaworu(po myciu auta). Machnalem ręką na to i wkrecając przejściówkę do tankowania wywaliło mi trochę gazu z rurki. Odkrecilem szybko przejsciowke i okazalo sie, że srut który jest jakby zaworem nie wrocil na swoje miejsce. Leży sobie swobodnie w tym zaworze (jest ruchomy). Stiwerdzilem, ze to lód blokuje caly mechanizm wiec wstawilem auto do ogrzewanego garazu i podmuchalem chwile suszarką na ten wlasnie zawór ale na razie nic nie pomogło.
Teraz mam pytanie:
1) Czy mogę bezpiecznie zatankować LPG bo jest jeszcze dodatkowy zawór zwrotny przy samej butli a gaz który wywali jest tylko z rurki łączącej zawór ze zbiornikiem? (mimo tej akcji przejechalem jeszcze na gazie jakies 50km wiec raczej jest jeszcze jakis jeden zawór )
2) Czy zawór jest wymienialny (jesli nie pusci) i jaki będzie ewentualny koszt wymiany? |
|
|
|
|
zajeliminick
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2017 Posty: 16 Skąd: tomaszów maz.
|
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 22:28
|
|
|
Skoro przy zbiorniku w wielozaworze masz drugi zawór zwrotny to tankuj. Jak nalejesz gazu to ten śrut powinien wrócić na swoje miejsce pod ciśnieniem wlanego gazu, może wtedy coś go przyblokowało. A taki komplet końcówka i to w co się ją wkręca kosztuje koło 40zł + drugie tyle za robotę. |
_________________ czorny c230k 95' WDB2020241F327544 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 24 Styczeń 2017, 23:15
|
|
|
Nie ryzykowałbym tankowaniem, aczkolwiek powinno byc jeszcze jedno zabezpieczenie. Samą końcówkę lub z rurką napewno pójdzie wymienić. Zadzwoniłbym najpierw do gazownika na Twoim miejscu. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
barto125
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Żnin
|
|
|
|
|
włosek
Dołączył: 29 Cze 2013 Posty: 76 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 Styczeń 2017, 08:52
|
|
|
barto125 miał rację. Po tankowaniu wszystko wróciło do normy.
Srut byl wypychany przez cisnienie gazu w rurce prowadzącej do zbiornika. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,141 sekundy. Zapytań do SQL: 10
|