Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
12 Styczeń 2012, 01:35
kontrolka EPC- pompa wtryskowa
Autor Wiadomość
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 19:17   

jones86 napisał/a:
Ktoś moze wie Gdzie to naprawić


Najpierw podjedź do dobrego elektronika, bo w 99/100 przypadków przyczyną jest prąd :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Rado818 
Rado

Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 31
Skąd: warm-maz
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 21:31   

W moim komputer wykazał błąd czujnika położenia popmy... i chyba to raczej pompa:(
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 10:01   

jones86 napisał/a:
tzw czujnik położenia iglicy
A to nie chodzi o czujnik na wtrysku pierwszego cylindra :?: Odpowiada on za podanie sygnału do komputera kiedy jest zapłon na pierwszym cylindrze i czy w ogóle jest wtrysk. No i stąd brana jest prędkość obrotowa silnika.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 11:23   

jjankiello napisał/a:
A to nie chodzi o czujnik na wtrysku pierwszego cylindra


Nie bo tam takiego nie ma :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Rado818 
Rado

Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 31
Skąd: warm-maz
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 11:28   

dziś ponownie podłączyłem C220 D 1997 pod komputer , który wykazał błąd nr P1227 - czujnik położenia pompy. Byłem u pompiarza i na dzień dobry krzyknął ok 2000 zł w zależności co jeszcze w niej będzie.
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 11:33   

Rado818 napisał/a:
na dzień dobry krzyknął ok 2000 zł

Bo to chyba wszystko co ten pompiarz umie :wink:

Poszukaj na forum, chyba kol. kondrakar zamieścił ciekawą fotorelację w temacie zapoznaj się z tym i udaj sie do kogoś kto się zna na elektronice (pompa oczywiście jest sucha :?: ) :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Rado818 
Rado

Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 31
Skąd: warm-maz
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 11:53   pompa

tak pompa jest sucha
im jest zimniej tym gorzej pali :(
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 12:24   

Rado818 napisał/a:
...im jest zimniej tym gorzej pali


Zakładam też, że uklad zasilania masz szczelny, wobec tego tylko elektronik - napewno nie pompiarz :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 15:48   

Jary napisał/a:
Nie bo tam takiego nie ma :wink:
Racja. Pomyliłem z innym dieslem. Tu jest chyba czujnik obrotów na kole zamachowym. Tak samo winy poszukałbym raczej w zaśniedziałych stykach wtyczek...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
lukahito 

Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 21:33   

Panowie,
Mam podobny problem. Rowniez na komputerze pokazalo blad P1227, czyli czujnk polozenia w pompie.Byc moze co innego powoduje wyswietlanie tego wlasnie bledu - ogolnie cos ze sterowaniem - elektronika.
Objawy u mnie sa takie:wlaczam zaplon, podgrzewanie, odpalam, pali sie EPC i auto kuleje. Od razu gasze i przekrecam zaplon jeszcze raz, juz bez podgrzewania i wszystko chodzi elegancko.
Jak silnik jest cieply to moge odpalic "na raz" jak nie przytrzymam do konca podgrzewania, kiedy odpale przed zgasnieciem kontrolki swiec zarowych.

Po przeczytaniu wielu postow, sprawdzilem potencjometr linki gazu - jest OK.
Posprawdzalem styki,przeczyscilem.
Doradzcie czy moze miec z tym cos wspolnego czujnik polozenia walu(ten czarny na bloku silnika)? Znajomy mechanik mowil, zeby sprawdzic, najlepiej zamienic na probe z innego auta, ale nie wiem czy to ma jakis wplyw.

Wiem, ze wiele osob ma podobny problem i jest wiele powodow powodujacych blad. Jednak jezeli macie jakies pomysly co mozna jeszcze sprawdzic ijak rozwiazac problem no i przede wszystkim jak nie dac sie naciagnac na wydatki u pompiarza - pomozcie.

Z gory dzieki,
Pozdrawiam
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 22:17   

Czujnik położenia wału jak najbardziej trzeba sprawdzić...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Wrzesień 2008, 10:01   

Najlepsze co mozecie zrobic to sprzedac te nieszczesne C220D ,ja tak zrobilem,kupilem stara 300D i mam swiety spokoj z epc i innymi elektronicznymi badziewiami od Lucasa.pozdro
 
 
Dominik 

Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 124
Skąd: Krynica Zdrój
Wysłany: 22 Wrzesień 2008, 18:31   

witam panowie widze ze problem pompy caly czas sie pojawia jak pisalem w pierwszym dniu pytajac o pompe tak teraz po uplywie poł roku znowu mi sie odezwala a przypomne ze nic nie robilem.....Moze od poczatku problem pojawil sie rok temu tak jak piszecie zapalam auto a ono gasnie a po drugim razie juz chodzi pieknie w przewodach bylo powietrze itd wiec zmienilem oringi na przewodach ale po miesiacu znowu to samo ktos mi doradzil kup plyn do czyszczenia wtryskow i tak zrobilem po pewnym czasie problem ustal na poł roku wczoraj znowu sie odezwalo tym razem inny objaw zapalam auto a ono nie gasnie jak wczesniej ale na wolnych obrotach pracuje tak falowo tzn obroty sa w granicach 500 - 700 tak skacza autem szarpie i co mam zrobic bo zbliza sie zima a tu wszyscy strasza ze na zimnym bedzie gorzej /?????????? i co robić?????
_________________
Dominik
 
 
Rado818 
Rado

Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 31
Skąd: warm-maz
Wysłany: 9 Październik 2008, 20:12   

Wcześniej pisałem o kłopotach Z EPC, nadal jeżdżę ALe...
Udałem się do innego warsztatu i komputer wykazał błąd czujnika ruchu iglicy, wcześniej na innym kompie wykazał błąd czujnika położenia pompy -nieważne.
Z tego co się dowiedziałem to czujnik ten znajduję się w pompie wtryskowej.

Mam pytanie bo chcę sam się podjąć naprawy tej pompy, z tego co wyczytałem w pompie Lucasa są dwa czujniki? Który będzie iglicy? Czy po wyjęciu pompy czujnik znajdę po rozkręceniu jej?Czy bez potrzeby rozkręcania?
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 9 Październik 2008, 21:22   

Rado818 napisał/a:
Który będzie iglicy?


Żaden, bo takiego tam nie ma, czujnik położenia iglicy jest w niektórych typach wtrysków, ale nie u Ciebie. Co do demontażu pompy poszukaj fotorelację kol. kondrakar , będziesz miał jak na dłoni :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,163 sekundy. Zapytań do SQL: 6