Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 18:04
Regulacja maski
Autor Wiadomość
Pawelo 

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 55
Skąd: Śląsk
Wysłany: 21 Październik 2007, 21:05   Regulacja maski

Witam

Mam problem z wyregulowaniem maski kombinowałem już na wszystkie sposoby nie moge jej ustawić z jednej strony wychodzi równo z tyłu i przodu a z drugiej od strony kierowcy przód mi wychodzi ok a tył wystaje do góry i nie chce się schować auto kupiłem "bite od strony pasażera" ale co dziwne z tej strony jest ok a od strony kierowcy nie :( i jak się jedzie szybciej tak 140,150 km/h to maska dostaje wibracji przy reflektorze(od strony kierowcy)
_________________
Gwiazda i jazda :)
C 200 ELEGANCE 1994r. + LPG
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 22 Październik 2007, 09:01   

miałem podobnie też mój był uderzony od strony pasażera a maska odstawała od strony kierowcy, jak kupiłem nie odstawała ale żle zmontowali amortyzator podnoszenia maski przez co miałem szybe do wymiany, jak wsadziłem amortyzator na swoje miejsce to maska odstawała. Kombinowałem na rózne sposoby, opuściłem troche na śrubach mocujących maske do mechanizmu podnoszenia (nie pomogło za dużo), skróciłem o kilka mm amortyzator maski (nic - nie proponuje tego rozwiazania ale szukałem wszędzie wyjscia z sytuacji) a pomogło dopiero jak przegiołem lekko mechanizm podnoszenia maski, inaczej go wyprofilowałem i teraz jak marzenie wszystko idealnie, równe odstępy od błotników, maska sie zamyka bez najmniejszych oporów.
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
Pawelo 

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 55
Skąd: Śląsk
Wysłany: 22 Październik 2007, 11:32   

witaj a możesz zrobić zdjęcie jak wygiołeś ten zawias jak u ciebie to wygląda ??
_________________
Gwiazda i jazda :)
C 200 ELEGANCE 1994r. + LPG
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 22 Październik 2007, 11:57   

z tym bedzie problem bo szczerze mówiąc to nie dorobiłem sie jeszcze cyfrówki :) ale postaram sie cos wymyslić :)
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
Pawelo 

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 55
Skąd: Śląsk
Wysłany: 22 Październik 2007, 12:27   

ok będe bardzo wdzięczny za fotki a w którym miejscu i w jaką strone wygiąłeś te zawiasy ??

[ Dodano: 25 Październik 2007, 12:15 ]
Witam czy jest ktoś na forum co może mi pomóc z wyregulowaniem tej maski w którą strone mam odkrzywić ten zawias nie chce czegoś uszkodzić jak pisałem wcześniej odstaje od strony kierowcy jak siłownik tak na jakieś 1,5 cm i nie chce się schować :( POMÓŻCIE :!:
_________________
Gwiazda i jazda :)
C 200 ELEGANCE 1994r. + LPG
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 26 Październik 2007, 10:32   

z braku cyfrówki podpiołem sie pod zdjecie jednego z kolegów z forum. ja przegiołem ale z umiarem w sposób jaki pokazują czerwone linie. Oczywiscie odginałem na raty co chwile kontrolujac czy wszystko jest ok i jak to wysztko leży. Trzeba uwazać żeby nie odgiac za mocno żeby nie chaczyło później o skrzynke bezpieczników. Nie mam teraz żadnych problemów maska przylega idealnie, otwiera sie i zamyka równiez rewelacyjnie.
Wiesz może sprawdż jeszcze odbojnik zawiasu maski, może ktos go za mocno podkręcił do góry i teraz opiera sie mocowanie maski na tym odbojniku. Ten odbojnik wyglada tak jak te na belce nad reflektorami czyli gumowa poduszeczka osadzona na gwintowanym pręcie.
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
Pawelo 

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 55
Skąd: Śląsk
Wysłany: 26 Październik 2007, 13:32   

OK wielkie dzięki :) dzisiaj będe się bawił w garażu :) mam do ciebie jeszcze jedno pytanie czy odkręcałeś te zawiasy przed wyginaniem czy tylko maske odkręciłeś i wygiąłeś :?: apropo siłownika sprawdzałem jest dokręcony na full a ten odbój za siłownikiem nie haczy przyświeciłem latarką i jest luz z 1 cm po złożeniu maski natomiast ten przy reflektorze jest ustawiony idealnie to znaczy tak że jak się zamknie maske jest wszystko równo z przodu.

pozdro.
_________________
Gwiazda i jazda :)
C 200 ELEGANCE 1994r. + LPG
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 26 Październik 2007, 19:54   

Tak odkreciłem maske i wtedy dopiero robiłem :)
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
Kruk 
Daniel


Pomógł: 44 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 630
Skąd: Wrocław/Walencja
Wysłany: 30 Marzec 2010, 20:49   

A czy ktoś za Was wymieniał może padnięty siłownik (amortyzatorek) maski? Trudna to operacja?
_________________
BMW 120D E87 163KM
 
 
kamill09 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: BSU
Wysłany: 30 Marzec 2010, 21:39   

operacja bardzo prosta ;) , otwierasz maskę na maxa, odciągasz blaszkę zabezpieczającą (na takim kołku od maski albo zawiasu, nie pamiętam dokładnie) i zdejmujesz amortyzatorek do boku. Pozdro
_________________
C200 Esprit 95r mały lifting
WDB2020201A345890 :mrgreen:
 
 
Kruk 
Daniel


Pomógł: 44 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 630
Skąd: Wrocław/Walencja
Wysłany: 14 Kwiecień 2010, 23:52   

Drodzy koledzy.... Od dłuższego czasu mam problem z maską - która to odstaje mi na kilka dobrych milimetrów z lewej strony (od strony kierowcy, przy szybie). Szapie się, szarpie i szarpie.... Już kilka dobrych dni i za przeproszeniem d.u.p.a. Doszedłem do tego że problem tkwi w tzw, odbojniku zawiasu maski, czyli wkrętach z gumową konćowką, którę są odpowiedzialne za ułożenie maski. Udało mi się odkręcić 3 bez najmniejszego oporu, ale ten ostatni (czyli ten gdzie maska najbardziej odstaje) nie daje za wygraną....Dostęp jest tam bardzo trudny, bo 2 cm obok jest błotnik, a i też kilka cm po przeciwnej jest skrzynka z bezpiecznikami... Żaden klucz nie podchodzi. Myślałem o tym aby na chama to odekręcić jakąć rzabką, kombinerkami, ale też d.u.p.a. Za mało mejsca. Myślałem już o odkręceniu błotnika aby mieć lepszy dostęp, ale doszedłem do wniosku że to mi za wiele nie da - lepiej by było zdemotować pudełko z bezpiecznikami i wtedy dostęp byłby znacznie łatwiejszy. Pytanie jednak czy pudło z bezpiecznikami można zdemointować? I jak się za to zabrać?
_________________
BMW 120D E87 163KM
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 09:00   

corvus-corax napisał/a:
Pytanie jednak czy pudło z bezpiecznikami można zdemointować?


wszystko się da, ktoś w końcu je tam zamontował,
tylko teraz czy czegoś nie urwiesz bądź nie zewrzesz później podłączając aku możesz mieć zwarcie.

popatrzyłem chwilę u siebie i mam pomysł.
sprawdź czy da się zdemontować "gumkę" z trzpienia jeżeli tak to problem załatwiony demontujesz zakładasz nasadkę i ogień, jeżeli nie
to zostaje Ci jak już pisałeś demontaż skrzynki bądź poświęć klucz jeden i zakrzyw go tak żeby podszedł pod śrubę.
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 11:02   

Odkręć tą śrubę z odbojnikiem byle czym, nawet jeśli ją zniszczysz.
Nowa w ASO kosztuje niecałe 9pln bez zniżek.
Niedawno wymieniałem dwie z przodu, bo się gumki zdeptały i maska siedziała 2mm niżej niż błotniki, a przeciwnakrętki przyrdzewiały do śrub i stały się bezużyteczne.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Kruk 
Daniel


Pomógł: 44 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 630
Skąd: Wrocław/Walencja
Wysłany: 16 Kwiecień 2010, 10:11   

maurycy, pomysł z dorobionym kluczem jest bardzo dobry - ojciec pare dni temu wpadł na ten sam pomysł i "zmodyfikował" mi go i powstało coś takiego jak na zdjęciu poniżej :mrgreen: Jednak śruba dalej trzyma :cry: Nadodatek jest już cała poomykana, zostaje tylko jej ucięcie, lub zerwanie z niej gumy....

klucz.jpg
Plik ściągnięto 324 raz(y) 81,21 KB

_________________
BMW 120D E87 163KM
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 11 Październik 2011, 17:19   

Panowie otóż mam taki problem, dzisiaj kłapnąłem maska i urwala mi sie czesc oznaczona kolorem niebieskim.
Chce teraz wymienic ten amortyzatorek.
Czy w miejscu zaznaczonym kolorem czerwonym można zdjąć ten amortyzatorek z tego zawiasu ? Jesli sie da (podejrzewam, ze tak) to jak to sciagnac ?
Pytanie drugie czy ten element (odbojnik ???) zaznaczony kolorem zielonym to jest regulowany ? Tzn. czy mozna go ustawic wyzej lub nizej ?

zawias.jpg
Plik ściągnięto 526 raz(y) 96,02 KB

_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,179 sekundy. Zapytań do SQL: 12