Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 18:04
Regulacja maski
Autor Wiadomość
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 11 Październik 2011, 19:30   

btx napisał/a:
Czy w miejscu zaznaczonym kolorem czerwonym można zdjąć ten amortyzatorek z tego zawiasu ?

wydaje mi się że to zawias przegubowy czyli teoretycznie wystarczy podważyć śrubokrętem :)

btx napisał/a:
Pytanie drugie czy ten element (odbojnik ???) zaznaczony kolorem zielonym to jest regulowany ?

chyba nie on robi za odbój aby metal o metal nie tłuk :)

p.s. nigdy tego nie demontowałem to są moje przypuszczenia :D
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Październik 2011, 19:48   

maurycy, dobrze kombinujesz :mrgreen: . Amortyzator trzyma taka spinka, wystarczy ją umiejętnie podważyć i amorek prawie sam wypada. Demontaż na masce uniesionej na maksa (czyli pionowo). Jak to dokładnie ściągnąć nie wytłumacze ale przygotuj płaski śrubokręt. ;)

Ciesz się, że pękł Ci tylko ten koniec tłoczyska, bo mi oprócz tego (zatarty siłownik) rozwaliło cały zawias od maski :roll:
To odbojniki nie są przesuwne
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 12 Październik 2011, 12:57   

Camel-,
Cytat:
To odbojniki nie są przesuwne

odstaje mi troche maska z prawej strony do gory (przeciwna strona tej co mi sie zniszczyla)
jak ja opuscic w dol ??? czym to wyregulowac ?
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 12 Październik 2011, 16:05   

na czterech rogach maski masz w karoserii takie grzybki gumowe nimi regulujesz wysokość :D
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 13 Październik 2011, 12:05   

maurycy, no wlasnie te grzybki nic nie daja, wydaje mi sie, ze ten odbojnik z amortyzatorka cos przeszkadza :/, no nic bede kombinowal cos
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Październik 2011, 16:09   

maurycy, na dwóch rogach, znaczy na przednim pasie.
Regulacja maski odbywa się na przednim zamku (zatrzasku) oraz mechanizmach podnoszenia. Zauważ, że amortyzator o ile ma możliwośc wypchnięcia maski nieco w górę, to on wypycha w zasadzie mechanizm-dźwignię, a tam masz 3 śruby do regulacji maski, którymi powinieneś się zająć.
Z przódu wysokośc regulujesz wysokością pasa pod którym (przy którym) są chłodnicy, a dokładnie na śrubie w centrum Y - jest tam mała fasolka. Te grzybki o których mówi maurycy ustawia się na samym końcu i wykręca się maksymalnie do góry, tak aby maska nie była na nich opierana a podpierana. Zapobiega to drganiu maski z powodu wiatru podczas jazdy.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
pakulec 

Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 5
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 26 Październik 2011, 21:36   

Witam ja muszę wymienić zawiasy od maski, bo miałem przygodę i mi poderwało maskę podczas jazdy i ją pogniotło i 1 zawias. Związku z czym mam pytanie czy trzeba demontować błotniki, żeby wymienić zawiasy maski?
_________________
W202 180C 1997r.
WDB2020181A529801
----------------------------
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Październik 2011, 22:24   

pakulec, trzeba. Na dodatek z tego co pamiętam nie są przykracane tylko zanitowane ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
pakulec 

Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 5
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 27 Październik 2011, 10:14   

O kurde, to jak ja zamontuje te nowe? też muszę nitować?
_________________
W202 180C 1997r.
WDB2020181A529801
----------------------------
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Październik 2011, 12:03   

Co wymyślisz, to wymyślisz ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 27 Październik 2011, 15:35   

a tego zawiasu nie da sie wyregulowac ??? gora - dol ???
zdjalem w koncu te amortyzatorki :) latwizna,
bez amortyzatorka maska nie odstaje, ale opada jak sie ja otworzy :)
zalozylem z powrotem i znowu odstaje ;/
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Październik 2011, 17:28   

btx, niestety u mnie to samo, ale różnica jest niewielka więc "trudno".
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 1 Maj 2014, 15:22   

Panowie jak zniwelować szparę między przednimi reflektorami a maską ? Bo z tego co widzę przednie reflektory nie da się podnieść do góry na mocowaniach a jak opuszczę maskę to jest nie równo z błotnikiem.

Nie mogę dojść do ładu z regulacją maski. Lewa strona podczas jazdy cały czas się telepie tak jakby powietrze pod nią wpadało. Próbowałem już wszystkich możliwych regulacji i cały czas tak samo.
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 1 Maj 2014, 15:27   

zarzuć fotkę przodu coś się zarazi. Jeśli nią telepie podczas jazdy to możesz mieć teleskop wybity i temu jest luz.
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2 Maj 2014, 10:56   

Teleskopy nie wybite. Nagrałem filmik na którym widać ze jedna strona maski wyraźnie gorzej się trzyma. Może po prostu zawias jest już nadwyrężony.

zdjęcia:
http://imgur.com/nbGwW3h
http://imgur.com/blY7iyS

filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=FQDa_7Z5RXU&
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 10