Szpera |
Autor |
Wiadomość |
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
marcin28
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 18:12
|
|
|
eldorado, bmw e36 szpery nie miały seryjnej,ale w opcji można ją było zamówić. |
_________________ C 200 kompressor |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
buszido-2008
C 202 180 2.3 K
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 129 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 20:05
|
|
|
Na pewno da radę widziałem ostatnio na allegro Mercedesa 203 z dokładaną szperą wiskotyczną i właścicial twierdził że kosztowało to 4,5 tysia . Fabrycznie nie wychodziły 202 ze szperą procentową jedynie było ASD które w odpowiednich momentach szperowało most na 100 % |
_________________ MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR |
|
|
|
|
marcin28
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 21:50
|
|
|
buszido-2008, kolego z jakiego mercedesa wsadziłeś most ze szperą?124?Bo chyba w 202 nie było ASD. |
_________________ C 200 kompressor |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
buszido-2008
C 202 180 2.3 K
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 129 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 09:05
|
|
|
Witam 202 były z ASD ale bardzo krótko bo w 94R zastąpiono ten system elektronicznym ETS-em . most od 202 z ASD praktycznie nie dostępny a ja wsadziłem od 124 . Most z ASD jest tak zwany" dużą głową " ja u siebie miałem średnią więc musiałem jeszcze półosie zmienić , które napewno są z 202 ale dokladnie nie wiem jakiego bo kupowałem na długość a sprzedający nie wiedział z jakiej 202 je wyjął (napewno nie mniej niż 2.8 lub 3,6). |
_________________ MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
buszido-2008
C 202 180 2.3 K
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 129 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 09:48
|
|
|
No w częściach to most 350zł półosie 350 olej do mostu castrol 75W140 100 zł uszczelniacze do mostu 100 no i trochę pracy mojej . Dużo czasu zajęło znalezienie informacji na temat jaki mos i jakie półosie do niego . Mój stary most już lekko hałasował więc i tak trzeba było z nim coś zrobić . |
_________________ MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
stopczas
stopczas
Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 12 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 21:40
|
|
|
Witam, pisze w tym temacie bo nie moge znaleźć innego. U mnie jest taka sytuacja, że mam ASD tylko nie działa to bo kontrolka baly czas sie świeci. Co polecacie zrobić bym zdiagnozował przyczynę niedziałania? |
_________________ WDB2020181F044413 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 22:03
|
|
|
Podłączyć pod kompa |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 16 Grudzień 2010, 18:12
|
|
|
Albo złączyć dwa piny w gnieździe diagnostycznym....które - nie pamiętam. Na forum W 124 Coupe znajdziesz info. |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Grudzień 2010, 11:16
|
|
|
Czytałem opis na Mercmanii i to zdaje się dotyczy tylko W124 z 16-pinowym złączem.
Ponoć wybłyskac kodów ASD już się nie da nawet w W124 z 38-pinowym złączem, więc tym bardziej w W202 |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
pawelwy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 257 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17 Grudzień 2010, 13:14
|
|
|
a mam do was takie pytanko, właśnie w sprawie dyfra. chodzi cicho (ma ten charakterystyczny dźwięk jak w tylnonapędowcu, ale nie wyje), nie ma wycieków, więc zatarcie satelit wykluczam, a samochód zachowuje się jak by miał szperę, a teoretycznie mieć jej nie powinien. czy to w ogóle możliwe? chodzi o to, że wyjeżdżając po posypanej piaskiem suchej drodze, wewnętrzne koło zawsze mieli w miejscu; teraz na śliskim nie ma znaczenia czy jedno koło stoi na lodzie czy oba na suchym asfalcie-samochód wyrywa do przodu bez zająknięcia; na rondach ośnieżonych i w zakrętach nie mogę jeździć na biegu (muszę trzymać wciśnięte sprzęgło), bo jak dostanie napędu na koła to zaczyna jechać prosto niezależnie od tego jak mam skręcone koła, a im więcej dam mu gazu tym bardziej ten efekt jest odczuwalny i zauważalny. w sumie się nie przejmuję, bo odpowiednio dając gazu łatwo się zawraca w miejscu, ale dziwne jest to zachowanie. |
_________________ C180 '94 elegance
WDB2020181A105186 |
|
|
|
|
|