Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Szpera
Autor Wiadomość
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 17:07   

Ja mam pytanko takie: czy w :mb: da się ''założyć'' szerę 25-35%, z tego co czytałem na forum bmw to modele e36 mają 25% seryjnie (szpere)
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
marcin28 

Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 18:12   

eldorado, bmw e36 szpery nie miały seryjnej,ale w opcji można ją było zamówić.
_________________
C 200 kompressor
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 19:43   

marcin28 fakt, można było zamówić szpere 25% (nawet do 1.6 e36)

A da rade do :mb: założyć 25-30% ??
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
buszido-2008 
C 202 180 2.3 K

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 20:05   

Na pewno da radę widziałem ostatnio na allegro Mercedesa 203 z dokładaną szperą wiskotyczną i właścicial twierdził że kosztowało to 4,5 tysia . Fabrycznie nie wychodziły 202 ze szperą procentową jedynie było ASD które w odpowiednich momentach szperowało most na 100 %
_________________
MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR
 
 
marcin28 

Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 10 Lipiec 2010, 21:50   

buszido-2008, kolego z jakiego mercedesa wsadziłeś most ze szperą?124?Bo chyba w 202 nie było ASD.
_________________
C 200 kompressor
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 09:04   

czytałem na forach BMW, Forda Granady - żeby zrobić szperę na ok 25-30% to zmienia lub dokłada jakieś płytki stalowe (robione przez stolarza) i wymienia się sprężyny na twardsze (np. wymontowane z tarczy sprzęgła) i żeby zmierzyć % :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25933
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
buszido-2008 
C 202 180 2.3 K

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 09:05   

Witam 202 były z ASD ale bardzo krótko bo w 94R zastąpiono ten system elektronicznym ETS-em . most od 202 z ASD praktycznie nie dostępny a ja wsadziłem od 124 . Most z ASD jest tak zwany" dużą głową " ja u siebie miałem średnią więc musiałem jeszcze półosie zmienić , które napewno są z 202 ale dokladnie nie wiem jakiego bo kupowałem na długość a sprzedający nie wiedział z jakiej 202 je wyjął (napewno nie mniej niż 2.8 lub 3,6).
_________________
MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 09:34   

buszido-2008 ile ciebie ta impreza kosztowała?
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
buszido-2008 
C 202 180 2.3 K

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 09:48   

No w częściach to most 350zł półosie 350 olej do mostu castrol 75W140 100 zł uszczelniacze do mostu 100 no i trochę pracy mojej . Dużo czasu zajęło znalezienie informacji na temat jaki mos i jakie półosie do niego . Mój stary most już lekko hałasował więc i tak trzeba było z nim coś zrobić .
_________________
MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 16:19   

Czaje buszido-2008, mój most jest jeszcze w bardzo dobrym stanie więc nie bede wymieniać; poczytam jeszcze na temat tych płytek i sprężyn :wink: może jeszcze czegoś się dowiem
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
stopczas 
stopczas

Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Berlin
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 21:40   

Witam, pisze w tym temacie bo nie moge znaleźć innego. U mnie jest taka sytuacja, że mam ASD tylko nie działa to bo kontrolka baly czas sie świeci. Co polecacie zrobić bym zdiagnozował przyczynę niedziałania?
_________________
WDB2020181F044413
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Grudzień 2010, 22:03   

Podłączyć pod kompa
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 16 Grudzień 2010, 18:12   

Albo złączyć dwa piny w gnieździe diagnostycznym....które - nie pamiętam. Na forum W 124 Coupe znajdziesz info.
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Grudzień 2010, 11:16   

Czytałem opis na Mercmanii i to zdaje się dotyczy tylko W124 z 16-pinowym złączem.
Ponoć wybłyskac kodów ASD już się nie da nawet w W124 z 38-pinowym złączem, więc tym bardziej w W202
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 17 Grudzień 2010, 13:14   

a mam do was takie pytanko, właśnie w sprawie dyfra. chodzi cicho (ma ten charakterystyczny dźwięk jak w tylnonapędowcu, ale nie wyje), nie ma wycieków, więc zatarcie satelit wykluczam, a samochód zachowuje się jak by miał szperę, a teoretycznie mieć jej nie powinien. czy to w ogóle możliwe? chodzi o to, że wyjeżdżając po posypanej piaskiem suchej drodze, wewnętrzne koło zawsze mieli w miejscu; teraz na śliskim nie ma znaczenia czy jedno koło stoi na lodzie czy oba na suchym asfalcie-samochód wyrywa do przodu bez zająknięcia; na rondach ośnieżonych i w zakrętach nie mogę jeździć na biegu (muszę trzymać wciśnięte sprzęgło), bo jak dostanie napędu na koła to zaczyna jechać prosto niezależnie od tego jak mam skręcone koła, a im więcej dam mu gazu tym bardziej ten efekt jest odczuwalny i zauważalny. w sumie się nie przejmuję, bo odpowiednio dając gazu łatwo się zawraca w miejscu, ale dziwne jest to zachowanie.
_________________
C180 '94 elegance
WDB2020181A105186
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,136 sekundy. Zapytań do SQL: 10