Przerzuca z gazu na bęzynę ... jaka przyczyna? |
Autor |
Wiadomość |
dzodzo
Dołączył: 06 Paź 2007 Posty: 42 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 1 Listopad 2007, 20:48 Przerzuca z gazu na bęzynę ... jaka przyczyna?
|
|
|
Hej wszystkim!!!
Tak jak wyżej opisałem ...
np. jadę na "5" przykładowo z górki ... zdejmuję nogę z gazu i po chwili przełącza na bęzynę (muszę wcisnąć pedał gazu do ok. 2700 ob/min )i na innych biegach też tak bywa ...
Jaka może być tego przyczyna?
w pobliżu nie ma warsztatu który zajmuje się sekwencją i odsyłają do Lublin ... a to kawałek drogi .. no jak to coś poważnego to pojadę
POZDRAWIAM
dzodzo |
_________________ MERCEDES C200T - B+G - 1996/97r. |
|
|
|
|
e3342z
Zbyszek
Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 1 Listopad 2007, 21:30
|
|
|
Witaj
Ja mam też C200 tylko z 96' B+G z tą różnicą, że instalację mam zwykłą nie sekwencja i jest cacy -póki co i słyszałem gdzieś już nie pamiętam gdzie że te silniki nie zabardzo lubią sekwencję . O takim przypadku jak Twój to pierwszy raz słyszę, więc może lepiej podjechać do L-na i niech fachowiec się wypowie, może tylko trzeba wyregulować
Pozdrawiam |
_________________ bla bla bla |
|
|
|
|
endriu72
esprit'98-1.8B+G
Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 49 Skąd: lublin
|
Wysłany: 1 Listopad 2007, 21:39
|
|
|
czesc ja to od okolo tygodnia mam to samo na gazie zrobione mam ponad 20 tys km i podobno (ale nie jezdzilem jeszcze z tym do mechanikow ktorzy go zakladali ) ze to zanieczyszczona instalacja brudnym gazem i trzeba ja cala czyscic. Wczesniej mialem tylko taki w sumie maly klopot bylo to przy przebiegu okolo 10 tys na gazie i byl to efekt delikatnego szarpniecia przy przechodzeniu z benzyny na gaz ale przy temperaturze otoczenia bliskiej zeu (pierwszy rozruch po nocy) i nie rownej pracy tak jakby na 3 cylindrach ale po rozgrzaniu po kilku minutach wszystko bylo ok ale na te klopoty pomoglo u monterow czyszenie instalacji przez nabicie zbiornika gazu jakims plynem moze benzyna czy inny rozpuszczalnik nie wiem co to bylo nie pytalem ale to mialo oczyscic instalacje przez rozpuszczenie smolistych zanieczyszczen gazu ktore mogly powodowac "zamulenie" wtyskow gazu i zla prace calej instalacji ale moze tobie i mi ktos podpowie co mamy zrobic pozdrawiam |
|
|
|
|
ŁysyW202
Dołączył: 05 Maj 2007 Posty: 21 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 3 Listopad 2007, 20:42
|
|
|
Zacznij od wymiany świec, jeśli to nie pomoże to proponuję wymianę filterka i regulacje w zakładzie który montował instalację. A tak na marginesie dodam że przy gazie trzeba wymieniac co 10 tyś km świece i filterek.
"ten silnik nie lubi sekwencji".... ogólnie to silniki nie lubia gazu nie tylko sekw. |
|
|
|
|
Algreholt
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2006 Posty: 86 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 3 Listopad 2007, 22:06
|
|
|
ŁysyW202 napisał/a: | trzeba wymieniac co 10 tyś km świece |
No to już chyba przesada. Jak ja wymieniałem świece to mi powiedzieli że jak na gazie to jakieś 60kkm wytrzymaja. |
_________________ C230 Kompressor, Sport, '96 LPG
|
|
|
|
|
Michał_fitness
Michał
Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 153 Skąd: wrocław 0602616285
|
|
|
|
|
ŁysyW202
Dołączył: 05 Maj 2007 Posty: 21 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 8 Listopad 2007, 09:21
|
|
|
60 tys.km ????? no to życzę powodzenia. Tak właściwie to za kpl. świec płaciłem 28zł nawet przy wymianie co rok koszt jest żaden. |
|
|
|
|
endriu72
esprit'98-1.8B+G
Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 49 Skąd: lublin
|
Wysłany: 8 Listopad 2007, 21:36
|
|
|
dzisiaj pojechalem do gazownikow bo zaczelo mnie draznic dzialanie instalacji nie wspomne o wiekszym zuzyciu gazu o okolo 1,5-2 litry i opowiedzialem co sie dzieje i odpowiedz byla jednoznaczna ze instalacja oczywiscie lacznie ze zbiornikiem jest do czyszeczenia i ma to pomoc bo objawy na 95% wskazuja na jej zabrudzenie i mam nadzieje ze to pomoze bo jak nie to ... mam jeszcze 6 miesiecy gwarancji |
|
|
|
|
dzodzo
Dołączył: 06 Paź 2007 Posty: 42 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 9 Listopad 2007, 16:21
|
|
|
Czekamy na odpowiedź co to było
POZDRAWIAM
dzodzo |
_________________ MERCEDES C200T - B+G - 1996/97r. |
|
|
|
|
endriu72
esprit'98-1.8B+G
Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 49 Skąd: lublin
|
Wysłany: 20 Listopad 2007, 23:31
|
|
|
witam umowilem sie z gazownikami i po tygodniowym czekaniu (chetnych na montaz nie brakuje) dzisiaj sie dostalem na wizyte no i powiem jedno po odebraniu chce sie jezdzic nawet w kolo ronda auto po czyszczeniu instalacji jezdzi jak 22t km temu kiedy zakladalem instalacje jak nowe po prostu jest super gazownik mowil ze bylo co czyscic ze nazbieralo sie troche zanieczyszczen i to powinno pomoc na te dolegliwosci. przypuszczm ze jezdzac codziennie autem nie zauwazalem gorszej pracy instalacji i spadku mocy i dopiero kiedy ja zamulilo i bylem zmuszony pojechac do gazownikow i ja oczyscili zauwazylem taka duza roznice w jej pracy ale czy czyszczenie pomoze na samoistne przerzucanie z gazu na bezyne to dopiero pokaze przyszlosc bo dzisiaj za malo jezdzilem i tego efektu nie bylo ale wg gazownika powinno pomoc i taka mam nadzieje bo na pewno pomoglo na prace i dynamike silnika. jesli w najblizszym czasie bedzie cos dalej nie tak z instalacja to mam jechac do monterow bo mam gwarancje i beda ja jescze raz sprawdzac a ja Was o tym przerzucaniu poinformuje pozdrawiam i szerokosci a jeszcze jedno dzisiaj wygasa mi umowa na internet a nowa bede podpisywal w 1 tyg. stycznia wiec moje wizyty na forum beda utrudnione ale jakos dam rade |
|
|
|
|
dzodzo
Dołączył: 06 Paź 2007 Posty: 42 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 21 Listopad 2007, 09:22
|
|
|
Hej - a gdzie w lublinie robiłeś ten "zabieg" i ile Cię to kosztowało?
Ja jestem umówiony na ul. rowerowej w Lublinie - powiedzieli mi 400 zł. za regenerację rozdzielacza gazu oraz wymiane jakichś tam filterków - i to na 99% ma pomóc.
Czy pomogło dam znać
POZDRAWIAM
dzodzo |
_________________ MERCEDES C200T - B+G - 1996/97r. |
|
|
|
|
endriu72
esprit'98-1.8B+G
Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 49 Skąd: lublin
|
Wysłany: 21 Listopad 2007, 09:58
|
|
|
czesc dzodzo ja ten zabieg robilem w firmie ZAVOLI (planiplastik) lublin firlejowska 32 tel. 814427177 to jest druga gazownia na koncu firlejowskiej w duzym budynku obok myjni samochodowej pierwsza przy leczynskiej to gazownia "piekarza". mnie ta usluga kosztowala 200zł tyle ze ja (nie wiem czy ma to wplyw na cene tej uslugi) zakladalem sekwencje u nich a czas czyszczenia to chyba okolo 3-4 godzin ale ile czasu robili to czort wie bo zostawilem auto u nich i pozniej je odebralem a co do filtrów to mam jeden i jesli dobrze pamietam to z wymiana kosztuje u nich 40zł ale ze wymienialem go niedawno to nie wiem bo i nie pytalem czy zostawili stary czy zalozyli nowy i bylo to wliczone w te 200zł czy nie? pozdrawiam! ciekawe jak dlugo jeszcze bede mial internet bo wczoraj wygasla umowa i czekam na odlaczenie
[ Dodano: 21 Listopad 2007, 10:01 ]
a do dam ze niczego mi nie wymieniali (uwazaj zeby cie gdzies nie naciagneli, latwo powiedziec ) no moze poza tym filterkiem a moze i tego nie robili tylko mieli wyczyscic no i oczywiscie sprawdzic ustawinia na kompie |
|
|
|
|
dzodzo
Dołączył: 06 Paź 2007 Posty: 42 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 21 Listopad 2007, 10:27
|
|
|
Dam Znać jak i co!
hehe
|
_________________ MERCEDES C200T - B+G - 1996/97r. |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 21 Listopad 2007, 10:48
|
|
|
Witam
Jestem bardzo ciekaw na czym to czyszczenie mialo polegac?? moze tylko na zmianie wszystkich filterkow ???
Wniosek jest taki ze trzeba tankowac gaz tylko na duzych stacjach typu BP, Shell lub ew Orlen, tak mi mowili chlopaki ktorzy montuje gaz i sam mialem przyjemnosc widziec wymieniane filterki - niektore byly zasyfione masakrycznie zas inne wygladaly jak nowe a na pytanie gdzie tankowali - BP, Shell lub orlen.
NA SEKWENCJI NIE MA CO RYZYKOWAC SZAJSOWATYM GAZEM gdyz skutki i koszty moga byc o wiele wieksze niz pozorna oszczednosc paru groszy na litrze
Ja tankuje tylko na duzyh i renomowanych a ostatnio najwiecej na BP
Ps
Ojciec w swojej osobowce przyzwyczail sie tankowac na takiej malutkiej stacyjce gdzie auto po zatankowaniu 36 litrow przejezdzalo zaledwie 360 km w tych samych warunkach na stalych trasach i narzekal ze duzo pali i slabszy jest regulacje nie pomagaly, kazalem zmienic stacje na BP lub shella i od razu efekt na 36 przejezdza 420 km i auto jest mocniejsze a te mala stacje omija szerokim łukiem. |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
dzodzo
Dołączył: 06 Paź 2007 Posty: 42 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 1 Grudzień 2007, 08:54
|
|
|
Witam!!!!
Po wizycie w mechaników w Lublinie samochód jak narazie nie przerzuca na bęznę!!!
Regeneacja rozdzielacza + filtry oraz wymiana zaworu DCO - koszt 520zł ;-(
Posiadan holenderską instalację sekwencyjną KOLTEC!
Czy dużo zaplaciłem? zobaczymy? oby działało |
_________________ MERCEDES C200T - B+G - 1996/97r. |
|
|
|
|
|