dział dobrze utrzymanych i bezawaryjnych mercedesów |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Listopad 2007, 17:38
|
|
|
Ja też nie narzekam na awaryjność mojej gwiazdy mamy ją w rodzinie od 2001 roku, a ja użytkuję od 3 lat poza wymianami płynów robione było tylne zawieszenie, wysprzęglik, poduszki pod silnikiem i regeneracja drążka kierowniczego i na tym skończę wyliczankę bo nic innego sie nie działo i mam nadzieję że nie będzie się dziać czego tez wszystkim tego życzę
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
maromer
C200 Sport 95r
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 444 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 16 Listopad 2007, 18:12
|
|
|
ja też jestem umny i zadowolony ze swojej mam ją od 2002 roku i w sumie to nic się nie działo jeżdzi jak szalony, wygląda bardzo dobrze, poprostu nic dodać nic ująć
pozdrawiam |
_________________ C200 Sport 95r LPG
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Listopad 2007, 22:48
|
|
|
- Zepsuł mi się katalizator,
- na simeringu mam drobne wycieki, ale tego nie usuwam (jeszcze)
Mam go rok i 8 miesięcy, zrobiłem tylko 25 tys. km. a tak to "leje i jade". Czasami jakiś filtr wymienię albo olej |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 17 Listopad 2007, 00:34
|
|
|
Dla mnie ten temat to ogólnie do bani i nic nie wnosi.... poza zachwalaniem kto czym jeździ i jak jego bryka jest niezawodna..... |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 17 Listopad 2007, 01:03
|
|
|
Witam,Merca mam od czewrca tego roku zrobiłem 20 tyś Wymiana klocków przód olej filtry uszczelka pod kolektorem.Na zegarze 298 tyś.Autko serwisowane do 2006 roku w Niemczech.Super jazda |
|
|
|
|
toart
Pomógł: 8 razy Dołączył: 06 Cze 2006 Posty: 260 Skąd: opole
|
Wysłany: 17 Listopad 2007, 01:51
|
|
|
Teraz ja
Mam juz 1,5 roku i srednio wychodzi ze jezdzi 15k rocznie . Reasumujac usterki - banalne. W statyce przewazaja zarowki no ale po 10 latach... Fakt - mialem rozprowany kluczyk ale upadl wiec to nie awaria tylko wypadek. Bylem niedawno na przegladzie w stacji diagnostycznej ktora jest w ASO MB no i wynik to jakies 25% zuzycia zawieszenia i "czyste" spaliny. Filtry, oleje, plyny - tego pilnuje.
Pozdrawiam. |
_________________ C180 classic 4/97 (before FL) |
|
|
|
|
qbick
qbick
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 236 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 17 Listopad 2007, 11:27
|
|
|
Ziola napisał/a: | Dla mnie ten temat to ogólnie do bani i nic nie wnosi.... poza zachwalaniem kto czym jeździ i jak jego bryka jest niezawodna..... | kolego Ziola jak już napisałem we wstępie ten temat nie ma wnosić nic "jak naprawić..." jest on stworzony ku pokrzepieniu serc hehe bo ja np. jak widzę jakie są ceny aut, wiedząc że dałem trochę więcej wiem, że było warto bo mam prawdziwego merca gdzie leje paliwo i jadę, a nie jakiegoś taniego, zajeżdżonego trupa gdzie wszystko się psuje, a później taka osoba narzeka tylko, że merc jest do bani, że się zawiodła itp. itd. pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy |
_________________ Qbick@SetH.MB
C 220 Diesel Elegance '96
WDB2021211F392212
|
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 17 Listopad 2007, 13:45
|
|
|
to i ja
1. Wcześniejszy 2,2 D 6 miesiecy 14 tys km olej filter i gumy na wachaczu przednim
koszt całkowity ok 600
3. Terażniejszy 2,5 TD klocki tył i olej aa i połamana antena ale to juz z własnej winy |
_________________ C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
|
|
|
|
|
wankez
wankez
Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 14 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Listopad 2007, 00:10
|
|
|
C240T V6 sprowadzony z Niemiec, jeżdzę od roku, i leję tylko benzynę. Wymiana płynów,filtrów zaraz po zakupie i we wrześniu 2007, olej nominalnie między kreskami na bagnecie, nie dolałem przez rok nawet 0.5l, przebieg 13.000km /real/. ABS,ASR BAS wszystko działa dwustopniowe podgrzewanie foteli przednich ) to dobre na tę porę roku, pneumatyka foteli-działa. Sprawdzałem po roku również we wrześniu olej w moście,skrzyni- nominały. Generalnie całą elektryka chodzi bez wyjątków, szyby ,szyberdach,podgrzewane i sterowane lusterka.
Zbieżność nominalna jak z fabryki.
P.S.głupoty typu podgrzewany płyn spryskiwaczy przednich też działa )
reszta w VIN w stopce.
Nie chcę zapeszać, chyba zrobiłem dobry zakup )
[ Dodano: 23 Listopad 2007, 00:17 ]
P.S. oczywiście palec mi się omsknął na klawiaturze- mój przebieg 130.000km
Olej Mobil Super S pełny syntetyk 5-50W. |
_________________ MB C240T V6 ELEGANCE '98
VIN:WDB2020861F714604 |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 23 Listopad 2007, 00:19
|
|
|
No... Koledzy!!!!! Widzicie. malo problemow. Wiekszosc pisze tylko o plynach i filtrach. To jest |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 23 Listopad 2007, 00:31
|
|
|
No to jak wszyscy to wszyscy....
Wczesniej mialem C220d 12.95r mod.96 kupilem ja w 2000roku jak miala przejechane 130tys km... w rodzinie jeździla 6 lat sprzedalem ja z przebiegiem 460tys km... miala pompe lucasa. Nie robilem w tym samochodzie nic prócz wymiany oleju, filtrów i elementów gumowych zawieszenia, klockow i tarcz...
Teraz nowy wlasciciel kula nia na taksówce.... i jest z niej bardzo zadowolony
po sprzedazy w202 ojciec kupil w210 300T TD z przebiegiem 277tys km ksiazka, silnik 3litry z turbo pieknie chodzi, cicho... Wyposażenie lepsze niz avantgarde a w dodatku kombi.... wymienilem napinacz paska(amorek) i olej w silniku i skrzyni biegow, oraz gumy stabilizatorów. Od 2006rok mamy i jak narazie chodzi jak pszczólka.
Tata kupil w210 a syn powrócil do C-klassy tylko tym razem w silniku 250 20V
chcialem turbo ale akurat wpadla mi w oko ta granatowa celinka co prawda
94r ma na kulane 360 tys km z ksiazka. Wymieniane wszystko na bieząco... Czeka mnie teraz wymiana oleju w skrzyni silniku, filtry klocki i tarcze. Chodzi slicznie nie sprzedam jej tak szybko teraz kupuje pakiet amg , i bede kulal nastepne tyle jak silnik padnie to wsadze wtedy 250 TD .
Wystarczy Dbac |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
qbick
qbick
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 236 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 23 Listopad 2007, 00:48
|
|
|
pavel napisał/a: | No... Koledzy!!!!! Widzicie. malo problemow. Wiekszosc pisze tylko o plynach i filtrach. To jest | I właśnie o to chodzi by to forum nie było tylko forum naprawczym "psujących się" Pozdrawiam! |
_________________ Qbick@SetH.MB
C 220 Diesel Elegance '96
WDB2021211F392212
|
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 23 Listopad 2007, 01:14
|
|
|
wankez napisał/a: | C240T V6 sprowadzony z Niemiec, jeżdzę od roku, i leję tylko benzynę. Wymiana płynów,filtrów zaraz po zakupie i we wrześniu 2007, olej nominalnie między kreskami na bagnecie, nie dolałem przez rok nawet 0.5l, przebieg 13.000km /real/. ABS,ASR BAS wszystko działa dwustopniowe podgrzewanie foteli przednich ) to dobre na tę porę roku, pneumatyka foteli-działa. Sprawdzałem po roku również we wrześniu olej w moście,skrzyni- nominały. Generalnie całą elektryka chodzi bez wyjątków, szyby ,szyberdach,podgrzewane i sterowane lusterka.
Zbieżność nominalna jak z fabryki.
P.S.głupoty typu podgrzewany płyn spryskiwaczy przednich też działa )
reszta w VIN w stopce.
Nie chcę zapeszać, chyba zrobiłem dobry zakup )
[ Dodano: 23 Listopad 2007, 00:17 ]
P.S. oczywiście palec mi się omsknął na klawiaturze- mój przebieg 130.000km
Olej Mobil Super S pełny syntetyk 5-50W. |
Kolego przymierzam sie na wiosnę szukać takiego.. V6 podziel sie informacjami z głębi serca jakie masz spalanie... |
_________________
|
|
|
|
|
wankez
wankez
Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 14 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Listopad 2007, 01:52
|
|
|
Axwell napisał/a: | Kolego przymierzam sie na wiosnę szukać takiego.. V6 podziel sie informacjami z głębi serca jakie masz spalanie. |
w trasie przy równej jeździe poniżej 10l raczej nie zejdzie, miasto Łódź, korki 12-14l,
jeżdzę non stop na klimatroniku,nie używam przycisku EC.
ale dla pocieszenia jestem informatykiem i potrzebuje troche kosztów )
Jeżeli nie patrzysz w portfel zbyt intensywnie, zdecydowanie polecam.bardzo wdzięczne autko, no i dość żwawe 170KM, 200km/h już jechałem bez większego zmęczenia materiału ) temperaturka 80-85*C i nie rośnie. |
_________________ MB C240T V6 ELEGANCE '98
VIN:WDB2020861F714604 |
|
|
|
|
BEENN
E 270 CDI/BMW 530d
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 205 Skąd: LESZNO
|
Wysłany: 23 Listopad 2007, 08:49
|
|
|
Axwell Ja również posiadam C 240 V6 i mogę potwierdzić to co powiedział kolega wankez, autko niezawodne i bardzo żwawe. Ze względów ekonomicznych mam założoną sekwencyjną instalacje gazową. Spalanie to ok 10,5 na trasie z tempomatem do 15 w mieście. 170PS robi swoje |
_________________ MB W210 E 270 CDI ELEGANCE
BMW e39 530d
BEENN Ma Wóz...
"Dobrego kierowcę BMW można poznać po tym, że ma na bocznych szybach więcej much niż na przedniej" |
|
|
|
|
|