EPC problem z pompą wtryskowa |
Autor |
Wiadomość |
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 00:03
|
|
|
ASPEN napisał/a: | 56 to do woj. Ojca Dyrektora. |
No, to też pompa tyle że ssąca |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 23:07
|
|
|
Stary mam gościa, który zrobi ci to poniżej tysiaka. Uszczelniałem u niego Bosch'a i gadałem z taksiarzem, który uszczelniał u tego właśnie gościa Lukasa i zapłacił 800zeta. Masz tu namiar, dzwoń i pytaj. Do niego masz co prawda 200km ale za 2500 lub więcej opłaca się.
Marek Podębski
Konstantynów łódzki ul Lutomierska 133
tel/fax (42)211 16 77 kom. 602 280 164.
Gość ma za...ste zaplecze i robi tylko silniki i skrzynie.
Pozdro
[ Dodano: 14 Grudzień 2007, 23:08 ]
Stary mam gościa, który zrobi ci to poniżej tysiaka. Uszczelniałem u niego Bosch'a i gadałem z taksiarzem, który uszczelniał u tego właśnie gościa Lukasa i zapłacił 800zeta. Masz tu namiar, dzwoń i pytaj. Do niego masz co prawda 200km ale za 2500 oszczędności lub więcej opłaca się.
Marek Podębski
Konstantynów łódzki ul Lutomierska 133
tel/fax (42)211 16 77 kom. 602 280 164.
Gość ma za...ste zaplecze i robi tylko silniki i skrzynie.
Pozdro |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
witek
Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 43 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 10:05
|
|
|
Jary napisał/a: | witek napisał/a: | zostaje zapalona kontrolka tylko EPC Od Ręcznego od ABS i od akumulatora to jest wszystko OK? |
To znaczy że są problemy z prądem, alternator nie ładuje |
Jary ale to przciez jak uruchomie silnik to ona gasnie tak jak wiekszosc...ja pytałem czy to normalne w pozycji"On"(a nie przy uruchomionym silniku):PP |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 13:39
|
|
|
witek napisał/a: | a Jezeli po nagrzaniu świec i odczekaniu jakichś 30 sekund gasnie wiekszosc kontrolek i zostaje zapalona kontrolka tylko EPC Od Ręcznego od ABS i od akumulatora to jest wszystko OK? |
Przeszytaj jeszcze raz swój post |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
mecik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 61 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 14:24
|
|
|
mam za klocka uzywana pompe,jest jeszcze w aucie przy silniku ,mozna odpalic i zobaczyc jak chodzi,brać?co moge sprawdzic i jak?pozdro |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 14:55
|
|
|
mecik napisał/a: | co moge sprawdzic i jak? |
Standardowo:
- Jak silnik odpala po nocy;
- Czy nie cieknie gdzieś;
- Czy nie dymi z rury za mocno;
- Czy silnik chodzi równo, miękko i miarowo;
- Czy przy dodawaniu gazu nie hałasują wtryski lub zawory. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
mecik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 61 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 16:13
|
|
|
chodzi mi o to jak sprawdzić POMPE,bo silnik to słychać i widać..... |
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 20:12
|
|
|
witam ja mam także problem z pompą wtryskową jednak troszke inny. to znaczy początkowo zaczęło sie tak ze samochod nie zapalił zatrząś sie i zgasł i następnie nie chciał odpalić, u mechanika odpowetrzyli go zatankowali i było git, jednak jak paliwo zeszło poniżej pół baku znowu nie chciał zapalić, następnie wynmieniono przeowdy paliwowe oringi przewodówi miało być git, znowu zatankowałem do pełna i jak paliwo zeszło poniżej pół baku to znów nie chcial palić. odstawiłem do warsztatu oni go odpalili i stwierdzili że w przewodach jest powietrze więc wymienili te przewody przy pompie i nadal nie pomogło tylko auto teraz nie chce wogóle zapalić w przewodach widać że jest paliwo a auto nie pali z pompy nie idzie paliwo. czy ktoś moze wie o co chodzi bo auto już prawie miesiąc zamiast jeździć to buja sie po warsztatach. z góry dziękuje i pozdrawiam (auto to c 250td) |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 20:31
|
|
|
borek25wawa napisał/a: | czy ktoś moze wie o co chodzi |
Sprawdź promieniowa pompę ssącą w zbiorniku |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 20:36
|
|
|
ale paliwo z baku idzie do pompy wtryskowej bo widać paliwo w tych przewodach paliwowych które idą do pompy wtryskowej |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 20:42
|
|
|
borek25wawa napisał/a: | ale paliwo z baku idzie do pompy wtryskowej bo widać paliwo w tych przewodach paliwowych które idą do pompy wtryskowej |
Bo jeszcze nie zaciągnął powietrza Pisałeś, że zjawisko jest gdy poziom poniżej 1/2 zbiornika, zbiornik masz dwukomorowy z zasobnikiem przy prawej komorze i w środku są dwie pompy które przetaczają paliwo - sprawdź to |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 20:55
|
|
|
ale wcześniej jak było poniżej pół baku a go odpowietrzyli to odpalał i chodził dopóki nie zatankowełem do pełna i jak poziomo paliwa spadł poniżej pół to nie chciał palić ale na tym samym poziomie paliwa jak go odpowietrzyli to mogłem nadal jeździć i on palił do póki nie zatankowałem do pełna i poziom znowu zszedł poniżej połowy to przestawał znowu palić, a teraz jak go próbowali odpowietrzyć a poziom paliwa poniżej pół baku jest to wogóle nie chce palić. co ty o tym myślisz |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 21:11
|
|
|
Ja tylko Ci podpowiadam, a Ty zrób jak uważasz |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 21:14
|
|
|
spoko spoko dzięki za podpowiedź, a ja poprostu chce ci jak najlepiej przedstawić sprawe bo poprostu wydaje mi sie że gdyby to była ta pompa to by wogóle nie chciał palić a nie dopiero jak paliwo ubywało od pełnego baku do mniej niż połowy i już sam nie wiem co to może być, a samochód stoi prawie miesiąc . facet od regenracji pomp wtryskowych mówił coś o tym że ona ma tam jakieś sterowanie i to może to być przyczyną, co ty o tym myślisz?? |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 15:11
|
|
|
borek25wawa napisał/a: | ma tam jakieś sterowanie i to może to być przyczyną, co ty o tym myślisz?? |
Jeżeli uporałęś sie z powietrzem i jest ok, to sprawdź zawór elektromagnetyczny- ten który odpowiada za start i gaszenie
A na przyszłość w premierowym poście opisz jak najwięcej spostrzeżeń, bo inaczej to jest zgadywanka a ja piszę o przypadkach z którymi się zetknąłem |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
|