Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
EPC problem z pompą wtryskowa
Autor Wiadomość
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 16:46   

Kolego a sprawdź czy nie pojawia się powietrze między termostatem paliwa a filtrem wstępnym. Ja prawdopodobnie mam uszkodzony ten termostat i pojawiają się pęcherzyki powietrza. Jak autko stoi ok 3 dni to potrafi się zapowietrzyć (przy niskim stanie paliwa w zbiorniku).
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
Gość

Wysłany: 3 Styczeń 2008, 12:20   

Witam.
Jestem nowym użytkownikiem tego forum, jak wielu innych sprowadziła mnie pompa lucas
(c220D 98r.). Temat wałkuje już od kilku miesięcy, znalazłem coś ciekawego na forum elektroda (http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic863936.html). Jest tam budowa pompy, opis jak sprawdzić błąd P1213 za pomocą miernika (nierówna praca, odpalanie " na dwa razy"). Mi te wiadomości bardzo pomogły, mam nadzieje że wam też.
Pozdrawiam.
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Styczeń 2008, 13:40   

michał78 napisał/a:
Mi te wiadomości bardzo pomogły, mam nadzieje że wam też.


Pomogą, pod warunkiem że link będzie prawidłowy, bo ten coś nie teges :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
mecik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Styczeń 2008, 13:58   

Michał78,mam identyczne(dosłownie)objawy ale w w202(220d,lukas),link co podałes chodzi ok,ale mam prosbe-czy mogłbyś podesłać na priwa te załączniki ktore wkleił koleś na elektrodzie?mozesz opisac na priwa jak poradziłeś sobie z problemem?bo ja powoli trace cierpliwosc do celiny,wymienilem mase czujnikow a tu moze tylko jakies przewody trzeba dokladniej obejrzec :oops: bede wdzieczny wielce za info.pozdro
 
 
Gość

Wysłany: 3 Styczeń 2008, 14:47   

Jary to teges czy nie teges?
1
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Styczeń 2008, 15:43   

michał78 napisał/a:
Jary to teges czy nie teges?


Sory, Widocznie to moja interneta mnie zrobiła :roll:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Gość

Wysłany: 3 Styczeń 2008, 23:19   

Czy ktoś demontował już taką pompę (lucas), czy jest to coś skomplikowanego, na co zwrócić uwage?
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Styczeń 2008, 23:58   

michał78 napisał/a:
czy jest to coś skomplikowanego, na co zwrócić uwage?


Nie jest to specjalnie trudne, trzeba to robić z uwagą i przede wszystkim w sterylnych warunkach, raczej nie da się nic inaczej zmontować (nie będzie pasowało) :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 3 Luty 2008, 23:24   

Witam. Jestem użytkownikiem mercedesa 220 CDI 2000r automat no i mam problem. Wczoraj jechałem swoim aukiem i dosłownie raptem na trasie bez żadnych wcześniejszych objawów zapaliła się dosłownie na 2-3 sekundy lamka epc, a następnie samochód zgasł i zapaliła się cała reszta lampek , tak jakby poprostu raptem zabrakło paliwa bez szarpnięć, poprostu płynnie zgasł i już nie odpalił. Silnik kręci jak szalony lecz nie zapala. Wcześniej nie było żadnych niepokojących objawów, rano wyśmienicie zapalał, nie kopcił, płynnie chodził silnik, obroty nie pływały dosłownie idealnie. Gdy zgasł wrarzenie jakby zarakło paliwa albo prądu. Na paliwie tym którym ostatnio tankowałem zrobiłem z 200 km czyli raczej nie wina ropy. Samochód dałem do mechanika ale dopiero w poniedziałek do niego zajrzy.
PROSZĘ O POMOC JAKIEŚ WSKAZÓWKI, PORADY CO MOGŁO SIĘ STAĆ ILE MOŻE MNIE TO KOSZTOWAĆ, CZY DO WYMIANY POMPA?
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Luty 2008, 23:27   

devil.zomo napisał/a:
CZY DO WYMIANY POMPA?


Jeśli pompa jest sucha to nie, raczej któryś element elektroniki który steruje pompą :idea:
(może elektrozawór)
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 3 Luty 2008, 23:31   

A ile może kosztować naprawa?

[ Dodano: 3 Luty 2008, 23:34 ]
A jeszcze jedno, jedynym może objawem jakie miałem wcześniej to dość duże spalanie w trasie i na mieście.
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Luty 2008, 23:40   

Trudno mówić o kosztach bez identyfikacji usterki, a wyższe zużycie paliwa powoduje równiez brudny filtr powietrza :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 3 Luty 2008, 23:46   

Wszystkie filtry wymieniłem 2 miesiące temu razem ze wszytkimi olejami.
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 4 Luty 2008, 02:19   

Pierwsze co bym zrobił, to obadał i przekonserwował wszelkie połączenia elektrycznie i pierdółki typu przepływomierz, które współpracują z komputerem sterującym pompą, dając mu dane do obliczeń dawki paliwa...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 5 Luty 2008, 08:45   

Witam. Chyba ma farta wiecie ile kosztowała mnie naprawa mojej awari epc. 30 zł. Mechanik przeczyścił wszystkie styki , kable -elektryke i działa jak nówka, normalnie szczęście. Koszt lawety był o wiele droższy niż sama naprawa. A już po nocach spać nie mogłem jak sobie myślałem że pompa do wymiany.
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 10