Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemek
12 Styczeń 2012, 18:56
Pompa wysokiego ciśnienia CDI
Autor Wiadomość
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Marzec 2011, 17:38   

Witam.
Czy to jest ta pompa?
Mam wokół niej mokro i pewnie jest do uszczelnienia.
Marcin13736
Czy o warsztacie w Konstantynowie na Lutomierskiej pisałeś? Dzwoniłem tam i za uszczelnienie chcą 350zł. Nie wiem czy to dużo czy mało.

https://picasaweb.google.com/104022892511333446006/Mercedes?authkey=Gv1sRgCI2Bzuyf6OqsWg#5706310604896079714
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
Ostatnio zmieniony przez badmojo 7 Luty 2012, 09:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Senior 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 73
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Marzec 2011, 10:28   

Tak to jest ta pompa.Uszczelnienie jej jest w zasadzie proste.potrzebne jest kilka oringów i dobrze jest wymienić też białą uszczelkę /ledwo widoczną w prawo od łba śruby na środku zdjęcia/ Gdzieś na forum jest to opisane. koszt oringów to 3,88 zł. w ASO w Szczecinie.Klucze to Torx 30 ,oczywiście jest to uszczelnienie tylko zewnętrznych połączeń bez odkręcania i uszczelniana pompy WC i pompy niskiego ciśnienia .Natomiast widoczny z lewej strony zawór trzeba zdjąć.Dobrze jest też zdjąć pasek wielorowkowy /lepszy dostęp /. Pozdrowienia Jerzy!
_________________
W202 200CDI T 1999 r.
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Marzec 2011, 10:46   

Dzięki Senior
Nie będę się za to sam zabierał. Nie mam narzędzi, warunków i wolę jak to zrobi fachowiec.
Ale przynajmniej wiem, że jeśli skończy się tylko na uszczelnieniu zewnętrznym, to nie może to kosztować 350zł.

[ Dodano: 14 Marzec 2011, 19:15 ]
No i na razie skończyło się na wymianie oringów za 40zł (w warsztacie). Teraz tylko mam sprawdzać czy dalej nie cieknie. Zobaczymy...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
artur1908 
artur1908


Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 16:44   

Panowie jesteście w stanie po numerze VIN stwierdzić czy mam pompę Lucas czy BOSH ?
Ponoć w CDI nigdy nie były montowane Lucasy a moja pompa cieknie mi i boje się najgroszego :)
opis auta w podpisie !

dzieki !
_________________
S202 220 CDI Elegance `98
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 17:44   

artur1908 napisał/a:
w CDI nigdy nie były montowane Lucasy

To cdi ma pompę wtryskową?

ZMIEŃCIE tytuł na "pompa wysokiego ciśnienia CDI"
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
Ostatnio zmieniony przez Jary 10 Grudzień 2011, 21:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 18:18   

artur1908 napisał/a:
Panowie jesteście w stanie po numerze VIN stwierdzić czy mam pompę Lucas czy BOSH ?
Ponoć w CDI nigdy nie były montowane Lucasy a moja pompa cieknie mi i boje się najgroszego :)
opis auta w podpisie !

dzieki !

Jeśli chodzi Ci o pompę wysokiego ciśnienia, to masz na pewno Bosch.
Poniżej masz ją na rysunku nr części A 611 070 00 01 lub A 611 070 04 01 lub A 611 070 05 01

m.mycat.gif
Plik ściągnięto 3467 raz(y) 40,77 KB

_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 10 Grudzień 2011, 21:31   

Myślę, że tytuł tematu jest do poprawy :mrgreen:

EDIT: Poprawiłem
Pioterek
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Ostatnio zmieniony przez Pioterek 4 Luty 2012, 22:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pyra 
Latarkoholik


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 1106
Skąd: Gądki/Poznań
Wysłany: 4 Luty 2012, 21:50   

Witam
Kilka dni temu zauważyłem spory wyciek paliwa z okolic pompy wysokiego ciśnienia, na początek wymieniłem uszczelniacze (o-ringi) na króćcach przewodów paliwowych.
Stare uszczelki miały już przekrój zbliżony do kwadratu, i przewody dość luźno wychodziły.
Nowo zakupione maja kolor zielony i trzeba przyznać, że bardzo ciasno wchodziły. W sumie to najgorzej wyglądały uszczelki przewodu sztywnego od "zaworu STOP do pompy"
Gdyby ktoś potrzebował to podaję nr części:
601 997 06 45 - uszczelniacz (12410F) 4,50zł (o-ring 8x13x2,5mm - przewody paliwowe)
006 990 60 40 - podkładka (13501E) 6,72zł (biała podkładka pod przewód z powrotu z szyny wys. ciśnienia.)
012 997 07 45 - uszczelniacz (12410D) 13,96zł (o-ring - uszczelnienie w gnieździe głowicy)

000 078 06 80 - zestaw naprawczy (15201F) 201,99zł (zestaw do regeneracji pompy)

Pozdrawiam
_________________
W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
 
 
mbsly 
Sylwester Zabadała

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 428
Skąd: Gdansk
Wysłany: 7 Luty 2012, 18:12   

Pyra napisał/a:
601 997 06 45 - uszczelniacz (12410F) 4,50zł (o-ring 8x13x2,5mm - przewody paliwowe)
006 990 60 40 - podkładka (13501E) 6,72zł (biała podkładka pod przewód z powrotu z szyny wys. ciśnienia.)
012 997 07 45 - uszczelniacz (12410D) 13,96zł (o-ring - uszczelnienie w gnieździe głowicy)

000 078 06 80 - zestaw naprawczy (15201F) 201,99zł (zestaw do regeneracji pompy)


I to jest kompletny zestaw do uszczelnienia pompy wysokiego cisnienia,przydalyby sie jeszcze nowe sruby do przykrecenia pompy,jezeli okazaloby sie ze stare maja juz dosyc...
_________________
C 36 AMG WDB2020281F421896
 
 
 
etazonk 
Kierowca TYR-a

Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 15
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 11 Luty 2012, 06:50   

Jak by ktoś z opolskiego potrzebował:
http://www.zumi.pl/196307...owek,firma.html
...właśnie jestem tydzień po kompletnym uszczelnieniu.Koszt u w/w to 60 zeta za kpl. uszczelek i 250 robocizna :cry:
_________________
W202 2,2CDI 1998r.
WDB2021331A64xxxx
...i owoc żywota twojego JE ZUS....
 
 
TM 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 389
Skąd: Wrocław
Wysłany: 8 Kwiecień 2012, 22:05   

Koledzy jak wyjąć przewody paliwowe z pompy wysokiego ciśnienia cdi w celu wymiany oringów.Pompa jest tłusta oblepiona jakby olejem/smarem ropa jeszcze się nie leje.Oringi kupiłem w ASO 10, sztuka po 4,50 zł, 3 już wymieniłem na przewodach przy filtrze paliwa/przy okazji wymiany filtra/.Po wymianie filtra na przewodzie doprowadzającym pojawia się powietrze, paliwo cofa się do baku.Przed wymianą było wszystko ok. :twisted: Za porady z góry dziękuję.Pozdrawiam.
_________________
MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
 
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 8 Kwiecień 2012, 22:26   

TM odkręcić śrubkę i wtedy wysuniesz przewody :wink:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
TM 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 389
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 14:36   

Oringi wymienione oprócz tego najniższego przewodu po lewej stronie gdzie jest wtyczka z elektrozaworem.Nie wiem jak go odhaczyć :evil: Help :oops:
_________________
MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
 
 
 
dzogo 

Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 7
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 28 Październik 2012, 16:48   

Podstawowe pytanie. Gdzie znaleźć te rzeczy do pompy?, bo szukałem w Fota i Inter Cars i nic nie ma. Mi cieknie z pompy z lewej strony patrząc na nią od przodu tam gdzie są te 4 śruby torx, tam jest jakaś uszczelka najwyrażniej i spod niej cieknie na pierwszy rzut oka.

[ Dodano: 28 Październik 2012, 16:52 ]
Znalazłem takie komplety naprawcze, tylko nie wiem który to będzie:
1) największy zestaw: http://www.imagic.pl/file...c%20%282%29.jpg
2) różni się kształtem uszczelki ale mniejszy niż 1: http://www.imagic.pl/file...c%20%281%29.jpg
3) różni się kształtem uszczelki od 2 ale mniejszy od 1: http://www.imagic.pl/file...s_serve_pic.jpg

Który mam wybrać. Wcześniej podawałem numery spisane z pompy wysokiego ciśnienia. Mi cieknie z tyłu pompy bo patrzyłem teraz i tak jakby z jednej z tych 4 śrub torx z boku pompy.
 
 
Anti22

Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 52
Skąd: LDZ
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 14:14   

witam,
Panowie poszła mi owa pompa, zaczęła cieknąc. Mam do Was pytanie, znalazłem pompę identyczna do A klasy 1.7cdi czy będzie pasować? Dodam, ze numery są identyczne, tylko zastanawiam się czy pracować będzie tak samo z taka sama silą ? ;p
_________________
C200 CDI Classic 1998r. VIN WDB2021341A707956
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,247 sekundy. Zapytań do SQL: 14