Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
13 Styczeń 2012, 01:09
Wahacz górny
Autor Wiadomość
marcin_kasia
Maximus

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 25 Czerwiec 2011, 21:54   

Chciałbym dodać że po wymianie wahacza górnego należy jeszcze ustawić zbieżność :)
_________________
Mercedes W202 Elegance
220Diesel LUCAS!
Malachitowa ślicznotka z 1994 roku.
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 25 Czerwiec 2011, 22:58   

Po lifcie nie ma takiej potrzeby
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
marcin_kasia
Maximus

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 107
Skąd: Elbląg
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 00:06   

a przed liftem jest :)
_________________
Mercedes W202 Elegance
220Diesel LUCAS!
Malachitowa ślicznotka z 1994 roku.
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 05:52   

Kuźwa znów czegoś nie wiem :?:
Co jest w górnym wahaczu takiego, że trzeba robić zbieżność, bo nie rozumiem... :evil:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 14:51   

jjankiello napisał/a:
Co jest w górnym wahaczu takiego

nic takiego niema
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 16:57   

13696 napisał/a:
jjankiello napisał/a:
Co jest w górnym wahaczu takiego

nic takiego niema
świetna rozmowa, gra słów z domyślaniem, co kto ma na myśli. Może konkurs zrobimy-wygrana to smycz do telefonu :twisted: :twisted: :twisted:

Może ktoś zorientowany napisałby różnicę, czym jedno od drugiego różni się, że w jednym przypadku należy ustawiać geometrię, a w innym nie trzeba. Czy tak ciężko jest napisać parę słów wyjaśnień, a nie droczyć się i odpowiadać byle jak i posty nabijać?
Od większości nowych wymaga się zaznajomienia regulaminu, a niektórym z dłuższym stażem przydałoby się powtórzyć jedną z pierwszych lekcji.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 18:51   

przeciez zawieszenie przed i po lifcie jest takie same nic sie nie reguluje jest jedna prosta sruba ktora sie da przykrecic (popatrz na zdjecia) w jeden sposob i sworzen ktorego sie tez nie da inaczej przykrecic i cos na nim regulowac

wahacz gorny nie odpowiada za zmiane nastawienia kola wzgledem skretu jesli byl bardzo wyrobiony sworzen to moze minimalnie zmienic sie pochylenie calego kola tak wynika z obserwacji i budowy zawieszenia
Adaśko napisał/a:
wygrana to smycz do telefonu
wygralem?
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 18:58   

13696 napisał/a:
przeciez zawieszenie przed i po lifcie jest takie same nic sie nie reguluje jest jedna prosta sruba ktora sie da przykrecic (popatrz na zdjecia) w jeden sposob i sworzen ktorego sie tez nie da inaczej przykrecic i cos na nim regulowac

Dzięki, bo już zaczynałem wątpić w swoją wiedzę... :mrgreen:
Niektórzy zwyczajnie niezłe głupoty wypisują i nie można tego tak w temacie zostawiać, bo przyjdą następni, przeczytają i uwierzą, fałszywa informacja pójdzie w świat, a potem mechanicy i sklepikarze nabijają się z for, że głupoty się pisze, a oni wiedzą najlepiej
:mrgreen:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 19:03   

jjankiello, a może wiesz jaka jest różnica między wahaczami do obniżonego zawieszenia a zwykłymi?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 01:27   

Jeśli chodzi o różnicę miedzy zawieszeniem zwykłym i Sport, to różnica jest w ilości cycków na gumach tulei mocujących do nadwozia, w numerze części i w cenie - w ASO dwukrotnie więcej w porównaniu ze zwykłymi (jakieś 800pln). W zamienniku wahaczy do Sporta nie spotkałem...
Dokładniej nie badałem... mniemam, że różnica jest taka, jak między częściami zawieszenia do zwykłych wersji i do wersji taxi... tak było przynajmniej w W124. Części do taxi były droższe i bardziej wytrzymałe...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 10:53   

jjankiello napisał/a:
o różnica jest w ilości cycków na gumach tulei mocujących do nadwozia

Tylko pytanie na co to wpływa... :roll:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 10:55   

ja u siebie wczesniej mialem orginalne zawieszenie sport i wahacz byl identyczny z zamiennikiem wiec co do roznicy to jesli jest to tylko tak jak piszejjankiello, jedynie w wytrzymalosci moze cos byc
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 13:38   

Camel- napisał/a:
Tylko pytanie na co to wpływa... :roll:

Myślę, że na pewno na trwałość elementu i być może nieco na charakterystykę - sztywniejsza guma :?: ...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 21:30   

jjankiello, górny wahacz jest tylko prowadzący, więc na niego wielkie siły nie działają...
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 28 Czerwiec 2011, 06:12   

Tak Ci się tylko wydaje...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,188 sekundy. Zapytań do SQL: 11