Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Pisk hamulców i zapalanie za drugim razem zimnego silnika.
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 20 Sierpień 2006, 04:34   Pisk hamulców i zapalanie za drugim razem zimnego silnika.

Witam i proszę o poradę.
Przy końcu hamowania przy wolnej jeździe każde nacisniecie hamulca to głośny pisk. Co zrobić? Klocki wymienilem w zeszlym roku. Czy to wina tarczy?
Druga sprawa to zawsze (ale to zawsze) po nocy czy długim staniu zapala za drugim razem? Co może być przyczyną?
Pozdr. A.
 
 
Adam8203 
C-180 sport

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 96
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Sierpień 2006, 11:02   

Witam.
Co do odpalania za 2 razem to pewnie jest zapowietrzoly lub nie szczelny układ paliwowy
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 20 Sierpień 2006, 12:12   Re: Pisk hamulców i zapalanie za drugim razem zimnego siln

ArturC180 napisał/a:

Przy końcu hamowania przy wolnej jeździe każde nacisniecie hamulca to głośny pisk. Czy to wina tarczy?


To nie jest wina tarczy. Zmień klocki na oryginalne i problem przejdzie :lol:
A tak poważnie: zasięgnij opinii u innych użytkowników Mercedesów, które klocki są w stanie polecić jako "niepiszczące" - w przeciwnym wypadku pozostaje ci eksperymentowanie. Do klocków użyty został najprawdopodobniej zbyt twardy materiał. Wydłuży to przebieg, ale niestety będą piszczeć. nocóż: coś za coś :?
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 20 Sierpień 2006, 12:50   

Jesli życie ci nie miłe to polej je olejem :evil:

jakiej firmy klocki masz zalozone i jaki koszt mniej wiecej?
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
marcin19_87 


Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 84
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 20 Sierpień 2006, 14:48   

Ja w marcu wymieniłem moje orginalne wówczas kloski i tarcze (przednie) na komplet firmy ATE i muszę się pochwalić że są super 8) za komplet tarcz i klocków na przód zapłaciłem około 400 zł...
_________________
W202 220 DIESEL 96r. WDB2021211F502998
 
 
 
Gość

Wysłany: 20 Sierpień 2006, 15:42   

No więc ja wymienilem klocki i tarcze przód w zeszlym roku jesienią. Klocki mam Ferrodo a tarcze nie wiem ale razem z wymianą zaplacilem ponad 500 PLN. no nie wiem co jest? Jak sa rozgzrane to już w ogóle "śpiewa" caly czas a jak jest deszcz to nie.

A co do odpalania, Adam8203, to czy mogę odpowietrzyć sam? i jak to się robi?
Pozdr.
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 21 Sierpień 2006, 16:20   

ArturC180 napisał/a:
Druga sprawa to zawsze (ale to zawsze) po nocy czy długim staniu zapala za drugim razem? Co może być przyczyną?

Może to też być kwestia padającego przepływomierza.... U mnie tak było.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Adam8203 
C-180 sport

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 96
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sierpień 2006, 18:44   

Nie wiem czy mozesz sam odpowietrzac ja bym się nie bawił w takie żeczy a po za tym to wcale nie musi być to. Nie stety chyba czeka Cie serwis :(
 
 
toart 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 260
Skąd: opole
Wysłany: 21 Sierpień 2006, 23:41   

topol: a jak do tego doszedles ze to przeplywomierz?
Pozdrawiam
_________________
C180 classic 4/97 (before FL)
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 22 Sierpień 2006, 07:52   

toart napisał/a:
topol: a jak do tego doszedles ze to przeplywomierz?
Pozdrawiam


To były tylko moje podejrzenia ( :mb: to mój pierwszy samochód z przepływomierzem masowym) które potwierdził mechanik u którego robiłem samochód, bo był całkiem ciężki do jakzdy....
U mnie było tak, że pierwsze objawy to było to, iż niespecjalnie przyspieszał i dochodził do 3-4 tys. obrotów. potem pojawiło się spadanie (takie bujnięcie) wolnych obrotów po rozruchu, stopniowo to się nasilało, aż doszło do tego, że za pierwszym razem od razu gasł, za drugim odpalał, aż doszło do sytuacji że po odpaleniu wymagał "podtrzymywania" gazem aż się rozgrzał do około 40 stopni bo inaczej gasł.
Mechanik stwierdził, że HFM przekłamywał, podawał błednę wartości, spowodowało ro rozregulowanie się przepustnicy. Na szczęście udało się wgrać oprogramowanie, więc poza wymianą HFM i reprogramowaniem przepustnicy nie trzeba było wymieniać przepustnicy, poza tym ją oczyścił i takie tam konserwacyjne rzeczy. Za HFM w ASO to krzyknęli mi 730 netto :shock: o przepustnicę się już nie pytałem :evil: ... HFM kupiłem na Allegro za 400 złotych. :lol:
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,119 sekundy. Zapytań do SQL: 9