Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 17:57 |
Wisco |
Autor |
Wiadomość |
koper666
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 683 Skąd: MIELEC
|
Wysłany: 24 Luty 2012, 00:50
|
|
|
a czyli wszystko dobrze u mnie ...:) a na wyłączonym silniku wisco stawia lekki opór i chyba tak ma byc |
_________________ Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651 |
|
|
|
|
marcin73
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 48 Skąd: KRK
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2012, 02:31
|
|
|
Witam
Przejrzałem już kilkanaście stron i dalej nie wiem czym uzupełnić Wisco. Może ktoś podpowiedzieć. Jestem przed reanimacją tego ustrojstwa. Wczoraj lekko Celinka mi śię zagotowała.
Proszę o info.
Dziekuję |
_________________ c 202 97r Elegance 1,8 kombi |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2012, 09:54
|
|
|
marcin73 napisał/a: | Witam
Przejrzałem już kilkanaście stron i dalej nie wiem czym uzupełnić Wisco. Może ktoś podpowiedzieć. Jestem przed reanimacją tego ustrojstwa. Wczoraj lekko Celinka mi śię zagotowała.
Proszę o info.
Dziekuję |
na innym forum wyczytałem ,że identyczne właściwości [gęstość/lepkość] ma motodoktor.
jest o wiele tańszy od oleju dedykowanego do wiska. |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2012, 10:55
|
|
|
polofix napisał/a: | na innym forum wyczytałem ,że identyczne właściwości [gęstość/lepkość] ma motodoktor. | dokładnie tak, jak polofix pisze. |
_________________
|
|
|
|
|
marcin73
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 48 Skąd: KRK
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2012, 13:35
|
|
|
Przepraszam za głupie pytanie. Ten motodoktor to olej? Możecie podesłać jakiegoś linka żebym wiedział jak toto w ogóle wygląda.
Bardzo dziękuję za info.
Chciałbym jeszcze podziękować kolegom którzy mnie tutaj skierowali. |
_________________ c 202 97r Elegance 1,8 kombi |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
|
|
|
|
marcin73
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 48 Skąd: KRK
|
Wysłany: 3 Maj 2012, 21:53
|
|
|
Mam już motodoktora w przyszłym tygodniu spróbuję reanimować wisco.
Trzymajcie kciuki |
_________________ c 202 97r Elegance 1,8 kombi |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 3 Maj 2012, 21:58
|
|
|
Nie uszkodź bimetalu i wstrzykuj ( nie za dużo) - igłę odpowiednio długo obetnij. Będzie latać , nie ma co kciuków gnieść. |
|
|
|
|
marcin73
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 48 Skąd: KRK
|
Wysłany: 3 Maj 2012, 22:13
|
|
|
Nurtuje mnie tylko to "pyknięcie" które jest w opisie. Ten płyn wlewa się do otworu po tłoczku czy jeszcze gdzieś głębiej? |
_________________ c 202 97r Elegance 1,8 kombi |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 4 Maj 2012, 20:34
|
|
|
marcin73 napisał/a: | Nurtuje mnie tylko to "pyknięcie" które jest w opisie. Ten płyn wlewa się do otworu po tłoczku czy jeszcze gdzieś głębiej? |
słabo szukacie
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15141 |
|
|
|
|
marcin73
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 48 Skąd: KRK
|
Wysłany: 15 Maj 2012, 16:03
|
|
|
Zrobiłem przymiarkę do demontażu Wisco z wiatrakiem. Mam jednak problem i pytanie. Problemem jest dość mocno trzymająca nakrętka a pytanie czy przy blokowaniu koła pompy wody zdejmuje się cały pasek klinowy?
Pozdrawiam |
_________________ c 202 97r Elegance 1,8 kombi |
|
|
|
|
rosomak1983
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 32 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 15 Maj 2012, 18:18
|
|
|
nie moge odkrecic wisco tam jest normalny gwint ?? |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
marcin73
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 48 Skąd: KRK
|
Wysłany: 16 Maj 2012, 20:24
|
|
|
Witam
Wisco napełnione wiatrak dmucha co przed latem i upałami w korkach bardzo pozytywne. Mam jednak mały problem z bimetaliczną blachą. lekko odginałem ją jednak po wyciągnięciu nie powróciła do stanu z przed demontażu. Sprawdzę jak działa po zagrzaniu silnika. Mam jeszcze jedno pytanie czy dotyczące działania wisco. Wg mnie bimetaliczna blacha odchyla się od popychacza po nagrzaniu i wtedy wiatrak powinien zaczynać pracować Jeśli więc nie mogę "dogiąć" z powrotem bimetalu wiatrak kręci się cały czas jakby silnik był gorący. Zastanawiam się nad wkręceniem innej śruby regulacyjnej żeby Ustawić bieg jałowy wiatraka. Czy ktoś robił coś takiego?
Pozdrawiam |
_________________ c 202 97r Elegance 1,8 kombi |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 16 Maj 2012, 20:30
|
|
|
marcin73, pisałem Ci żebyś nie popier...... bimetalu. |
|
|
|
|
|