Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
1 Luty 2012, 21:33
2.5 TDI jaka prawda
Autor Wiadomość
bartosz81 
ATP TOUR ESPRIT 96

Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 40
Skąd: trojmiasto
Wysłany: 14 Maj 2008, 23:25   2.5 TDI jaka prawda

witam!!!!Panowie i panie mam pytanie.Jezdze C 180 ATP TOUR i mysle o przesiadce na C 2.5 TD.Jak to jest z tymi silnikami???????Mam znajomka który jezdzi takim sprzetem i twierdzi ze po miescie pali 9 litrów ropy naftowe...Mozliwe to????Słyszałem tez opinie ze to najlepsze silniki mercedesa....Piszcie co myslicie bo chce jak najwiecej wiedziec przed ewentualną zmianą.....Jedno jest pewne......NIE WYSIADAM Z GWIAZDY BO TO ZAJEBISTA FURA...mOZE NIE NAJTANSZA W EKSPLOATACJI ALE LEJE NA TO:)Jesli chce sie jezdzic wygodnie i konfortowo to trzeba za to płacic:)POZDRO
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 14 Maj 2008, 23:42   

C250 turbodiesel to jeden z lepszych diesli w mercedesie silnik jest bardzo żywotny nie jest specjalnie awaryjny ( pompa boscha ) trzeba natomiast dbać o układ smarowania (wymiana oleju) i układ dolotowy (filtr powietrza) no i o turbo (nie katować na zimno i studzić po ostrej jeździe)
Częstą pierdoła przy silniku jest wyrabiający sie amortyzatorek napinacza paska klinowego (bardzo niewielkie koszty wymiany) .
Jak trafisz naprawdę ładny egzemplarz a sprzedający nie będzie oszustem to naprawdę będziesz zadowolony :D

P.S to nie jest tdi tylko zwykły diesel z komorą wstępna :D
 
 
Rafuss 
Rafał

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 170
Skąd: Toruń
Wysłany: 14 Maj 2008, 23:47   

Kolego moja Celinka z tym motorem skrzynką automatyczną i z Klimą po mieście dobrą dyszkę w trasie od 7l do 9l zależy jak szybko się jeździ. Silnik faktycznie nie sprawia kłopotów a ewentualne naprawy są w przystępnych cenach, nie mam dużego doświadczenia w naprawach, bo nie miałem ich za wiele, jedyną rzecz, którą naprawiałem to pompa paliwa, wymieniałem uszczelnienia na sekcjach w ASO jakieś groszowe sprawy za oringi i podkładki coś koło 20 zeta a wymiana 100zeta. Pozdrawiam.
_________________
C250DT 1996r smoke silver metallic
 
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14 Maj 2008, 23:48   

bartosz81 napisał/a:
Mozliwe to????
jak najbardziej, w gdyni wyrabiam 9,4 l/100 na trasie 8,5l/100. Normalna jazda lewym pasem, kombi automat 5 biegow. Musialem dac do uszczelnienia pompe paliwa (1800zl) i turbinke do regeneracji bo brala duzo oleju (pare stowek w tanim warsztacie).
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 15 Maj 2008, 14:04   

Kolego nie jeżdżę po mieście, a raczej w trybie mieszanym. 20km dziennie do pracy i z powrotem. Trochę po miasteczkach w mojej okolicy i raz na jakiś czas po Łodzi. Moje średnie spalanie oscyluje w granicach 7- 7,5L. Bez jakiś tam wariacji. Z regóły nie przekraczam 120km/h i nie wolniej niż 90km/h. Mam od roku i tylko jak na razie uszczelniałem sekcję w pompie paliwa (120zł). Fajna jazda jak się ma pod nogą 150KM. Polecam
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 15 Maj 2008, 14:33   

Rafuss napisał/a:
wymieniałem uszczelnienia na sekcjach


Jak sie objawiała ta nieszczelność na sekcjach :?:
 
 
booz 
booz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 91
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Maj 2008, 15:22   

cześć! - jeśli auto jest OK to bierz - jeżdżę od lipca (moja pierwsza GWIAZDA) i jeśli chodzi o spalanie to w totalnie zakorkowanym Krakowie palę w okolicach 10l (zimą ciut więcej) - a trasa to około 7 litrów (rekord to 6,9 l) - tankuje raczej ten droższy ON (Verva, Ultimate etc..)
Pozdrawiam
Tomek
_________________
C250TD kombi elegance '97
 
 
Rafuss 
Rafał

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 170
Skąd: Toruń
Wysłany: 15 Maj 2008, 17:02   

!Łukasz! napisał/a:
Rafuss napisał/a:
wymieniałem uszczelnienia na sekcjach


Jak sie objawiała ta nieszczelność na sekcjach :?:
Jak patrzysz od góry na pompę to widać przewody paliwowe które są przyręcone do niej, i dalej takie blaszki/podkładki nie wiem jak to się fachowo nazywa i z pod tych "blaszek" na początku pociła mi się pompa i z czasem coraz mocniej i było czuć paliwem w końcowej fazie tak leciało, że potrafiło kapać na ziemię, wymiana oringów i podkładek miedzianych załatwiła sprawę.
_________________
C250DT 1996r smoke silver metallic
 
 
 
Aru 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Skąd: Polanica Zdrój
Wysłany: 15 Maj 2008, 19:14   

W moim przypadku problemem którym ciągle mnie prześladował był nieszczelny kolektor dolotowy. Dopiero zmiana mechanika załatwiła sprawę nieszczelnego dolotu :) . Wcześniej przed "czołgiem" bo tak nazywam moja gwiazdę miałem golfa IV TDi i jakoś nie przypadł mi ten silnik do gustu.
_________________
C250 TD 150 ps SPORT Kombi 2000r - sprzedana
 
 
Kondek 

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 18 Maj 2008, 20:21   

witam kolegow własnie 2 dni temu kupilem gwiaze 2,5 td i jeszcze bylego własciciela namowiłem do zrobienia wycieku na pompie a było to o czym piszecie uszczelniacze na sekcjach koszt czesci w serwisie to 15 zł. natomiast mechanik w 30 min. zarobil 100 ale najwazniejsze ze juz jest ok .pozdrawiam
 
 
Aru 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 67
Skąd: Polanica Zdrój
Wysłany: 18 Maj 2008, 20:22   

czekamy na foty twojej mercedes
_________________
C250 TD 150 ps SPORT Kombi 2000r - sprzedana
 
 
dzidek 

Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 28
Skąd: łódź
Wysłany: 19 Czerwiec 2008, 17:16   

wiecie co panowie ja mam automat, klima i jeżdżę po Łodzi i pali mi 12 litrów chyba ma coś nie tak
_________________
C 250TD ESPRIT 1998r.
Bez gwiazdy na przodzie nie myśl o samochodzie!!!
 
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Czerwiec 2008, 18:04   

12l to auto pali podczas ostrej jazdy z czestym kickdownem. Pytanie jak ty jezdzisz :)
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
pip 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 479
Skąd: W-wa
Wysłany: 20 Czerwiec 2008, 07:21   

eee,
ja automatem z klimą palę w korkach w W-wie 10,5l - 12l
i chyba tak musi być.

na trasie przelotowo trzymam 150 km\h i palę 8l
_________________
W202 DT T 250 Automat '97 ellegance
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20 Czerwiec 2008, 17:23   

duzo wam pala te auta

ja mam kombi, automat 5 biegow, klima i w gdyni 9,4 bez oszczedzania.
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,131 sekundy. Zapytań do SQL: 10