Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 17:43
Przepływomierz
Autor Wiadomość
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 19 Grudzień 2008, 11:44   

odłączeniem zasilania powodujesz reset komputera. nie wiem jak sie nazywa urzadzenie ale niweluje ewentualne przepięcia spowodowane np. spawaniem tłumików.

przy wymianie alternatora musiał odpiąć zasilanie by nie spowodować jakiegokolwiek zwarcia.
_________________


 
 
sly1979 

Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 23
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 19 Grudzień 2008, 23:41   

[quote="btx"]miałem identycznie jak ty, tez pokazywalo mi blad cewki 1-4,
wymienilem swiece, cewke i dalej to samo.
Kupilem nowy oryginalny przeplywomierz bosch za 450zl. www.kolmot.com.pl - jak reka odjal, samochod idzie teraz znacznie lepiej a obroty ida do 6000:).

PS z obrotami mialem tak samo, max 4500, a czasami max 3000.
Na taki sam przeplywomierz zamieniles sie z kolega, zeby sprawdzic ? te same numery seryjne tych przeplywek ?quote]

Przewpływki byly takie same ze względu ze moja Celinka jest kombi a kolegi sedan (ten sam rocznik). U mnie sie nadal dławil a u kolegi na mojej chodził dobrze.
_________________
C180 1997 VIN:WDB2020781F582505
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 20 Grudzień 2008, 09:35   

sprawdz sonde lambda w razie czego jeszcze
 
 
andwig 

Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: uk
Wysłany: 20 Grudzień 2008, 23:23   

Witam wszystkich.C220 automat 1994 Objawy: zimny pracuje elegancko,jak sie rozgrzeje traci na mocy,gasnie.Przepływomierz,sonda Lambda wymienione i nic.Zero zmian.Doradzcie cos.
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20 Grudzień 2008, 23:37   

andwig napisał/a:
Witam wszystkich.C220 automat 1994 Objawy: zimny pracuje elegancko,jak sie rozgrzeje traci na mocy,gasnie.Przepływomierz,sonda Lambda wymienione i nic.Zero zmian.Doradzcie cos.


Kiedy ostatnio była serwisowana skrzynia biegów? Oleje itd. wymieniane na bieżaco?
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
andwig 

Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: uk
Wysłany: 20 Grudzień 2008, 23:45   

Trudno mi powiedziec kiedy byl zmieniany olej w skrzyni.Czy to moze miec jakis wplyw?
 
 
gimlet308

Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: wroclaw
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 00:21   

Witam
Panowie mam problem z moim mietkiem. Jak go odpale rano to obroty strasznie faluja po minucie dochodza do normalnosci. Jednak kiedy ruszam i dodaje gazu to mam wrazenie jakbym siedzial na dzikim koniu. W miare kiedy auto sie nagrzewa szarpanie traci na mocy ale dalej szarpie a szczegolnie kiedy mu gwaltownie nadusze na gaz (silnk 2,3 kompressor bez instalacji gazowej). W trakcie jazdy kiedy chce gwaltownie przyspieszyc auto ciagnie do 3 -4 tys i nagle traci moc. Wtedy pomaga mu tylko wylaczenie zaplonu i ponowne uruchomienie. I tak ciagle - wiecie moze o co chodzi i co to moze byc?
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 00:23   

andwig napisał/a:
Czy to moze miec jakis wplyw?


No generalnie dość mało precyzyjnie opisane. Jak się rozgrzeje to tak nagle traci moc i przestaje jechać, czy zmienia się to wraz ze wzrostem temperatury, przyczyn to ja na razie widzę milion dwieście.

Żadnych oznak dźwiękowych nie ma? Zazwyczaj sie czuje co mniej więcej nie domaga. Może cos z zaworami nie tak, nie klepią?
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
jacek8811 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 75
Skąd: Southampton
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 00:45   

gimlet308, poczytaj temat o przepływomierzu.
_________________
C 180 Elegance '98 -WDB 2020182F696551 skasowany
C 200T Elegance '99 - black metalic
 
 
sly1979 

Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 23
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 01:05   

No dzisiaj miałem taką sytuacje że po wymianie tych dwóch cewek co mi na kompie pokazało jeszcze dziwniej sie zachowuje... czasami jest dobrze czasami dochodzi do tych 4500 obrotow i wiecej nie chce a czasami... dojdzie do 1000 i koniec wyłancza sie zapłon i niechce za chiny jechac :evil: Po dwu trzech próbach odpalenia znowu sytuacja sie powtarza czyli czasami dobrz czasami do 4500 obrotow... itd itp. A najlesze na koniec... wszyscy mechanicy (a bylem juz chyba u 10) twierdzą że wszystko jest wporzątku :roll: :twisted:
_________________
C180 1997 VIN:WDB2020781F582505
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 01:26   

gimlet308 i zapoznaj się z regulaminem forum.
 
 
andwig 

Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: uk
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 13:16   

Nex@pl napisał/a:
andwig napisał/a:
Czy to moze miec jakis wplyw?


No generalnie dość mało precyzyjnie opisane. Jak się rozgrzeje to tak nagle traci moc i przestaje jechać, czy zmienia się to wraz ze wzrostem temperatury, przyczyn to ja na razie widzę milion dwieście.

Żadnych oznak dźwiękowych nie ma? Zazwyczaj sie czuje co mniej więcej nie domaga. Może cos z zaworami nie tak, nie klepią?

Zadnych niepokojacych dzwiekow nie slychac.Jak temp.dojdzie do 80 stopni to traci moc.Wrazenie jest takie jak by pracowal na 3 garach.Jak przestygnie to jest ok az do 80 stopni.Mechanik stwierdzil ze to wina komputera?!
 
 
gimlet308

Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: wroclaw
Wysłany: 21 Grudzień 2008, 22:44   

Witam,
ogolnie sprawa wyglada tak jak jest zimny (krotko po odpaleniu jakas minute )obroty faluja w obszarze 1000 -2000 tys (i strzela w kolektorze ololice przepustnicy) pozniej spadaja na 800 i faluja do 1200. Kiedy osiagnie temp. 80 -stopni tez faluja ale juz minimalnie. Druga sprawa to taka, ze nie moge mu depnac jak jest zimny bo tak nim szarpie, ze wogole to nie wchodzi w rachube. Jak juz sie rozgrzeje i mu depne to ladnie przyspiesza i w okolicach 4-5 tys odcina cos moc, tzn. przestaje miec power-a. Wtedy musze go wylaczyc i zapalic jeszcze raz i tak bez przerwy. Poprostu boje sie tak jezdzic a najgorzej to kiedy chce wyprzedzac.......pomozcie plis :cry:
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 22 Grudzień 2008, 09:33   

u mnie tak sie działo, wymieniłem przepływomierz i juz jest OK.
Nie strzela, nie szarpie, nie odcina zapłonu.
 
 
sly1979 

Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 23
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 25 Styczeń 2009, 02:23   

Witam. No i mój problem został rozwiązany :mrgreen: Żadne przepływomierze, żadne cewki (bo bylem w serwisie mercedesa), bo komputer to wykazywał. A co się okazało... moim zdaniem banał :roll: Wymiana świec wszystko załatwiła, wystarczyło pojechać do porządnego elektryka :mrgreen: Więc drodzy formuowicze sprawdzać najpierw świece a potem reszte :D
_________________
C180 1997 VIN:WDB2020781F582505
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,186 sekundy. Zapytań do SQL: 10