Przesunięty przez: Pioterek 1 Lipiec 2012, 17:43 |
Przepływomierz |
Autor |
Wiadomość |
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
|
|
|
|
sly1979
Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 23 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 26 Styczeń 2009, 00:59
|
|
|
Krzychs2 napisał/a: | sly1979, no dla mnie chyba to zbyt pięknie by było żeby prawdziwie Troche inne objawy mam i jednak stawiam na przepływkę |
No widzisz a jednak... Szczeże też myślałem ze to przepływka a forum mnie w tym utwierdziło. Więc pojechałem do kumpla i sie wymieniliśmy przepływkami No i jego Celinka chodzła dobrze a moja nadal nie Wiec pojechałem na serwis ASO i pokazało mi błąd cewek 1-4 Wiec do elektryka (pseudo) który sprawdził wszystki i powiedział że to jest ok Dalsza historia była taka że kumpel mi polecił kolesia który jest naprawde dobry elektryk no i pojechałem. Naprawił w... 3 godziny A cała ta historia trwała prawie 4 miechy Dlatego trzeba zwracać uwage komu sie zostawia soje autko Pozdrowionka |
_________________ C180 1997 VIN:WDB2020781F582505 |
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 26 Styczeń 2009, 11:59
|
|
|
Krzychs2, Może to sonda? |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 26 Styczeń 2009, 13:18
|
|
|
Adaśko, też mam to na uwadze, w sobote będę miał troche czasu to wezmę miernik i sprawdze, mam poza tym kilka innych drobiazgów do zrobienia.
Sugerowałem się spostrzeżeniami kolegi btx'a, i po przemyciu przepływki było ciut lepiej dlatego pewnie to będzie ta nieszczęsna przepływka |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
kielak
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 78 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 26 Styczeń 2009, 20:37
|
|
|
http://www.kolmot.com.pl/...uct&prod_id=243
czy wg Was to oryginał, bo jakoś tani jak na Bosch'a ? |
_________________ W202 C240 SPORT + LPG
poprzedni właściciel --> BEENN
VIN: WDB2020861F634990 |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 27 Styczeń 2009, 09:48
|
|
|
Ja kupilem z tej firmy, paczka ladnie zapakowana, przeplywomierz w pudelku boscha, wiec chyba oryginal, narazie "chodzi" mam go jakis miesiac moze dwa dopiero.
W karcie gwarancyjnej jest napisane, ze trzeba montowac w warsztacie hehehe
Rozmawialem z wlascicielem mowil, ze od ilus tam lat prowadza firme, nie zdazaja sie pomylki przy wysylce i, ze to oryginal.
pozdr |
|
|
|
|
kielak
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 78 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 27 Styczeń 2009, 19:27
|
|
|
Dzieki za info, na razie powstrzymuje sie z kupnem przeplywomierz, mozliwe, ze to sonda lambda, na kompie mialem pelno bledow :/ mechanik musi jeszcze na zimnym go sprawdzic podłączonego do kompa, zeby wiedziec co walnelo... |
_________________ W202 C240 SPORT + LPG
poprzedni właściciel --> BEENN
VIN: WDB2020861F634990 |
|
|
|
|
swistak69
Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 125 Skąd: Bielsko-Biala, Paryz
|
Wysłany: 29 Styczeń 2009, 10:55
|
|
|
sly1979 napisał/a: | dobry elektryk no i pojechałem. Naprawił w... 3 godziny |
A jaka była w końcu przyczyna?
Pozdro |
_________________ Kocham moje Mesie - te EX też ...
EX-W201-2,6 '91
EX-W126-300 SE '86
W202-2,8 Elegance '94 WDB2020281A148534
W202-2,5 TD Elegance '98
W204 - 2,2 CDI, '09, 170 KM |
|
|
|
|
sly1979
Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 23 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 29 Styczeń 2009, 17:05
|
|
|
swistak69 napisał/a: |
A jaka była w końcu przyczyna?
Pozdro |
No fakt zapomniałem napisać Przyczyną były świece a dokladniej wypalone świece Wystarczyło je wymienić i teraz wszystko jest spoko |
_________________ C180 1997 VIN:WDB2020781F582505 |
|
|
|
|
użytkownik_usunięty [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 18:31 Od czego ten czujnik?
|
|
|
Witam, mam problem z tym czujnikiem. Zdjęcia są zapożyczone z innego samochodu. Zakupiłem właśnie C180 i zauważyłem że ten czujnik jest odłączony i prawdopodobnie jest albo wyjęty albo tylko "wypadł" sam przewód (gumowy kołnierz z metalowym zaciskiem). Czy on może powodować przy odpalaniu samochodu jego dławienie się przy dodawaniu gazu? Proszę o pomoc, może rysunek poglądowy. Z góry dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
601759223_1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 772 raz(y) 119,02 KB |
601759223.jpg
|
|
Plik ściągnięto 715 raz(y) 118,07 KB |
|
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 18:34
|
|
|
To jest tzw przepływomierz.
Ten stożek to Twoja robota czy już był jak nabyłeś autko ? |
|
|
|
|
użytkownik_usunięty [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 18:37
|
|
|
Zdjęcia są zapożyczone. Ja nie posiadam stożka. Wychodzi na to że ktoś sobie wyjął ten przepływomierz... |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 18:40
|
|
|
kamiszka napisał/a: | Zdjęcia są zapożyczone |
No tak, napisałeś przecież
Rozumiem że ten czujnik siedzi/powinien siedzieć w "rurze" dolotowej do silnika ?
Edit. Teraz widzę dokładnie
Powinien siedzieć w dolocie
Zaspany jestem |
|
|
|
|
użytkownik_usunięty [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 18:44
|
|
|
Wychodzi na to że powinien... obok wisi tylko przewód. |
|
|
|
|
|