Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 17:43
Przepływomierz
Autor Wiadomość
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 19:54   

Biały napisał/a:
W sumie przepływki i tak szybko padają
jak kupuje się używane i nieznanego pochodzenia to może tak. Ludzie kupują oszczędzając i dlatego takie opinie są. Ja swoją wymieniłem na nową chociaż oryginalna u kolegi dalej hula. Wymieniłem bo podejrzewałem przepływomierz. W sumie okazało się coś innego, ale jak już kupiłem nową to zostawiłem sobie, a starą odstąpiłem i do tej pory ona śmiga jak złoto. Nowa to BOSCH, stara była oryginalna.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 20:59   

Oryginał też Boscha. Także brałbym Boscha.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
pinocchio 

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 39
Skąd: Lublin
Wysłany: 11 Lipiec 2012, 08:32   

Zdecydowanie Bosch. Inne rozwiązania to strata pieniędzy.
_________________
MB W202 C180 Esprit -- 1998 r.
 
 
Biały 
Trumna


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 99
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 12:36   

Wymieniłem i ustały problemu z:
- długim kręceniem rozrusznika gdy silnik był rozgrzany
- falowaniem obrotów
- dławieniu się silnika podczas dodawania gazu
- ogólnej opóźnionej reakcji na gaz
Dzięki za rady Panowie. Chwilowo pojawił mi się uśmiech na twarzy :)
_________________
C 200 Kompressor LPG STAG 300 Plus
WDB2020821F649890
 
 
lukaszkonrad
c124 z 230k

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 89
Skąd: wwl
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 13:31   

potwierdzam opcje 'tylko bosch'

pozatym nowy w inter team'ie kupiłem za 285zł (zniżka około 100zł) nr 0 280 218 081 , niczym się ponoć nie różni od tego za ponad 8 stów - ten za 8pak ma ponoć szersze zastosowanie (nr.0 280 217 114)
 
 
vlodek 

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Walichnowy
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 16:10   

Mam mały problem z autem kumpla. '98r W208 200K. Auto zostało zagazowane i pojawiły się problemy z jazdą na Pb. Mianowicie auto dopóki nie osiągnie 80*C szarpie, przerywa i ogólnie powyżej 2k obr nie da się jechać. Po podłączeniu okazało się się, że wtryski LPG są za małe nie ma siły, żeby autko na nich jeździło. Gazownik zgodził się wtryski wymienić(za tydzień) i auto teraz znowu jeździ na Pb ale instalacją zdążyła nasiać błędów zbyt ubogiej mieszanki. Autko jak wcześniej wspomniałem przerywa i dusi się, więc zostały wymienione cewki, kable, świece. Po zmianie tego wszystkiego poprawy brak. Po odłączeniu przepustnicy kompressora auto jest muł ale nie przerywa. Próbowaliśmy też odłączać też przepływomierz ale po jego odłączeniu auto wcale nie chce wchodzić na obroty. Na kompie pokazuje błędy ubogiej mieszanki oraz wypadania zapłonów. Po przejechaniu kilkuset metrów komputer silnika wyłącza 2 wtryskiwacze i chodzi jak traktor. Zgaszenie i odpalenie pomaga.

Jak myślicie przepływomierz?
 
 
 
sebek88p 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 94
Skąd: Cerkwica
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 17:06   

vlodek, identyczny problem mial mój kolega z 2.0 kompressorem jak mu przepływka padła. Podmieniliśmy od mojego C180 przepływomierz i jego kompressor odżył. Jeśli masz możliwość podmień się z kimś na chwile i zobaczysz czy to coś da :)
 
 
vlodek 

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Walichnowy
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 18:02   

Własnie nie mamy z kim podmienic. Jutro jeszcze wymienimy filtr paliwa i zmierzymy ciśnienie na listwie wtryskowej ale mam złe przeczucia.
 
 
 
lukaszkonrad
c124 z 230k

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 89
Skąd: wwl
Wysłany: 18 Lipiec 2012, 10:59   

vlodek, ja na waszym miejscu zmienil bym gaziarza....
 
 
vlodek 

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Walichnowy
Wysłany: 18 Lipiec 2012, 12:44   

To ja wiem, ale gwarancja, jest i pojechaliśmy zmienić te wtryski bo mu valteki wsadził reszta instalacji jest OK. Auto cały czas teraz jeździ na benzynie. Właśnie teraz nie wiadomo, czy instalacja zrobiła takie zamieszanie czy po prostu to zbieg okoliczności, że przepływka padła.
 
 
 
mchali 
W202 2.5td 95'


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 125
Skąd: MC-P
Wysłany: 6 Sierpień 2012, 15:41   

siemano, mam takie dość pewnie głupie pytanie ale zapytam z ciekawości :) Chodzi o to że są silniki 2.5 td z przepływomierzem i bez, ja mam bez. Czy da się jakoś obejść ten przepływomierz w silniku w którym on się znajduje ? :)
 
 
old1977

Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 14
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 7 Sierpień 2012, 23:25   

nie za bardzo bo przepływka wysterewuje egr
 
 
mchali 
W202 2.5td 95'


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 125
Skąd: MC-P
Wysłany: 9 Sierpień 2012, 20:29   

tylko tyle że egr? Czyli zaślepić egr i można jeździć ? :O :>
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 9 Sierpień 2012, 21:28   

vlodek napisał/a:
Właśnie teraz nie wiadomo, czy instalacja zrobiła takie zamieszanie czy po prostu to zbieg okoliczności, że przepływka padła

Źle dobrane mapy wtrysków gazowych mogą narobić niezłego zamieszania z mapami benzynowymi. Cały szkopuł w tym by mapy obydwu rodzajów paliwa były maksymalnie zbliżone, w innym przypadku komputer będzie wiecznie korygował mieszankę.
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
old1977

Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 14
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 10 Sierpień 2012, 07:34   

mchali napisał/a:
tylko tyle że egr? Czyli zaślepić egr i można jeździć ? :O :>

nie tylko samo zaślepienie może nie dokońca załatwić sprawę,jeśli sterownik wchodzi w tryb awaryjny z automatu ogranicza dawki paliwa aby nie uszkodzić silnika.
_________________
dotychczas z pod znaku gwiazdy:
w201 190 2.5D
w124 250D
w202 C250 TD
ATEGO 1017
oraz wiele innych
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,186 sekundy. Zapytań do SQL: 10