Przesunięty przez: Pioterek 1 Lipiec 2012, 17:43 |
Przepływomierz |
Autor |
Wiadomość |
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 19:54
|
|
|
Biały napisał/a: | W sumie przepływki i tak szybko padają | jak kupuje się używane i nieznanego pochodzenia to może tak. Ludzie kupują oszczędzając i dlatego takie opinie są. Ja swoją wymieniłem na nową chociaż oryginalna u kolegi dalej hula. Wymieniłem bo podejrzewałem przepływomierz. W sumie okazało się coś innego, ale jak już kupiłem nową to zostawiłem sobie, a starą odstąpiłem i do tej pory ona śmiga jak złoto. Nowa to BOSCH, stara była oryginalna. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 20:59
|
|
|
Oryginał też Boscha. Także brałbym Boscha. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
pinocchio
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 39 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11 Lipiec 2012, 08:32
|
|
|
Zdecydowanie Bosch. Inne rozwiązania to strata pieniędzy. |
_________________ MB W202 C180 Esprit -- 1998 r. |
|
|
|
|
Biały
Trumna
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 99 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 12:36
|
|
|
Wymieniłem i ustały problemu z:
- długim kręceniem rozrusznika gdy silnik był rozgrzany
- falowaniem obrotów
- dławieniu się silnika podczas dodawania gazu
- ogólnej opóźnionej reakcji na gaz
Dzięki za rady Panowie. Chwilowo pojawił mi się uśmiech na twarzy |
_________________ C 200 Kompressor LPG STAG 300 Plus
WDB2020821F649890 |
|
|
|
|
lukaszkonrad
c124 z 230k
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 89 Skąd: wwl
|
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 13:31
|
|
|
potwierdzam opcje 'tylko bosch'
pozatym nowy w inter team'ie kupiłem za 285zł (zniżka około 100zł) nr 0 280 218 081 , niczym się ponoć nie różni od tego za ponad 8 stów - ten za 8pak ma ponoć szersze zastosowanie (nr.0 280 217 114) |
|
|
|
|
vlodek
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 4 Skąd: Walichnowy
|
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 16:10
|
|
|
Mam mały problem z autem kumpla. '98r W208 200K. Auto zostało zagazowane i pojawiły się problemy z jazdą na Pb. Mianowicie auto dopóki nie osiągnie 80*C szarpie, przerywa i ogólnie powyżej 2k obr nie da się jechać. Po podłączeniu okazało się się, że wtryski LPG są za małe nie ma siły, żeby autko na nich jeździło. Gazownik zgodził się wtryski wymienić(za tydzień) i auto teraz znowu jeździ na Pb ale instalacją zdążyła nasiać błędów zbyt ubogiej mieszanki. Autko jak wcześniej wspomniałem przerywa i dusi się, więc zostały wymienione cewki, kable, świece. Po zmianie tego wszystkiego poprawy brak. Po odłączeniu przepustnicy kompressora auto jest muł ale nie przerywa. Próbowaliśmy też odłączać też przepływomierz ale po jego odłączeniu auto wcale nie chce wchodzić na obroty. Na kompie pokazuje błędy ubogiej mieszanki oraz wypadania zapłonów. Po przejechaniu kilkuset metrów komputer silnika wyłącza 2 wtryskiwacze i chodzi jak traktor. Zgaszenie i odpalenie pomaga.
Jak myślicie przepływomierz? |
|
|
|
|
sebek88p
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 94 Skąd: Cerkwica
|
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 17:06
|
|
|
vlodek, identyczny problem mial mój kolega z 2.0 kompressorem jak mu przepływka padła. Podmieniliśmy od mojego C180 przepływomierz i jego kompressor odżył. Jeśli masz możliwość podmień się z kimś na chwile i zobaczysz czy to coś da |
|
|
|
|
vlodek
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 4 Skąd: Walichnowy
|
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 18:02
|
|
|
Własnie nie mamy z kim podmienic. Jutro jeszcze wymienimy filtr paliwa i zmierzymy ciśnienie na listwie wtryskowej ale mam złe przeczucia. |
|
|
|
|
lukaszkonrad
c124 z 230k
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 89 Skąd: wwl
|
Wysłany: 18 Lipiec 2012, 10:59
|
|
|
vlodek, ja na waszym miejscu zmienil bym gaziarza.... |
|
|
|
|
vlodek
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 4 Skąd: Walichnowy
|
Wysłany: 18 Lipiec 2012, 12:44
|
|
|
To ja wiem, ale gwarancja, jest i pojechaliśmy zmienić te wtryski bo mu valteki wsadził reszta instalacji jest OK. Auto cały czas teraz jeździ na benzynie. Właśnie teraz nie wiadomo, czy instalacja zrobiła takie zamieszanie czy po prostu to zbieg okoliczności, że przepływka padła. |
|
|
|
|
mchali
W202 2.5td 95'
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 125 Skąd: MC-P
|
Wysłany: 6 Sierpień 2012, 15:41
|
|
|
siemano, mam takie dość pewnie głupie pytanie ale zapytam z ciekawości Chodzi o to że są silniki 2.5 td z przepływomierzem i bez, ja mam bez. Czy da się jakoś obejść ten przepływomierz w silniku w którym on się znajduje ? |
|
|
|
|
old1977
Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 14 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 7 Sierpień 2012, 23:25
|
|
|
nie za bardzo bo przepływka wysterewuje egr |
|
|
|
|
mchali
W202 2.5td 95'
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 125 Skąd: MC-P
|
Wysłany: 9 Sierpień 2012, 20:29
|
|
|
tylko tyle że egr? Czyli zaślepić egr i można jeździć ? :O :> |
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 9 Sierpień 2012, 21:28
|
|
|
vlodek napisał/a: | Właśnie teraz nie wiadomo, czy instalacja zrobiła takie zamieszanie czy po prostu to zbieg okoliczności, że przepływka padła |
Źle dobrane mapy wtrysków gazowych mogą narobić niezłego zamieszania z mapami benzynowymi. Cały szkopuł w tym by mapy obydwu rodzajów paliwa były maksymalnie zbliżone, w innym przypadku komputer będzie wiecznie korygował mieszankę. |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
old1977
Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 14 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 10 Sierpień 2012, 07:34
|
|
|
mchali napisał/a: | tylko tyle że egr? Czyli zaślepić egr i można jeździć ? :O :> |
nie tylko samo zaślepienie może nie dokońca załatwić sprawę,jeśli sterownik wchodzi w tryb awaryjny z automatu ogranicza dawki paliwa aby nie uszkodzić silnika. |
_________________ dotychczas z pod znaku gwiazdy:
w201 190 2.5D
w124 250D
w202 C250 TD
ATEGO 1017
oraz wiele innych |
|
|
|
|
|