Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 17:43
Przepływomierz
Autor Wiadomość
jarekmb 
MB

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 200
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 10 Maj 2014, 19:57   

Witam

w swoim CLK mam przepływke firmy i2S może mi ktoś powiedzieć co to takiego ?:)
_________________
W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Maj 2014, 22:55   

jarekmb napisał/a:
w swoim CLK mam przepływke firmy i2S może mi ktoś powiedzieć co to takiego ?:)

To są przepływomierze Pierburga. Bardzo dobre swoją drogą.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jarekmb 
MB

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 200
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 10 Maj 2014, 23:01   

Camel-, to są oryginały ? Btw co może się stać jak założyłem przeplywomierz do ck 200 od mojego starego c280 v6?
_________________
W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Maj 2014, 23:06   

jarekmb, co to znaczy oryginały? Oryginalne Pierburga. Powinny mieć żółtą uszczelkę.

jarekmb napisał/a:
o ck 200 od mojego starego c280 v6?

Lipton, bo M112 ma zakres 650, a M111 bez ML 470. Choć M111 są mocno wyrozumiałe to zalecam jednak założyć 470tke.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jarekmb 
MB

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 200
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 10 Maj 2014, 23:12   

Pytam bo pokazało mi na kopie błąd przepustce, założyłem na próbę z mojej starej c i ustał mój problem z muleniem auta na starcie . Będzie to się objawiać np wyższym spalanie albo coś takiego ?
_________________
W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Maj 2014, 23:17   

jarekmb, sterownik się zaadoptuje po jakimś czasie i będzie całkiem dobrze. Jak to wpłynie na spalanie ciężko powiedzieć. M112 nie chcą się adoptować tak mocno jak M111. Przepływomierz z większym zakresem będzie wskazywać mniejszy przepływ niż w rzeczywistości jest, a zatem wzbogaconą mieszankę. Można liczyć wtedy tylko na sondę Lambda.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jarekmb 
MB

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 200
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 10 Maj 2014, 23:25   

Camel-, dzięki za wyjaśnienia ;-) pozdr
_________________
W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 11 Maj 2014, 12:48   

jarekmb, w Twoim aucie wyjściowo był wkład przepływki Bosch-a F 00C 2G2 001. Jego odpowiednikiem posiadającym takie same parametry z Pierburga to 7.22684.09.0
 
 
jarekmb 
MB

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 200
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 11 Maj 2014, 12:52   

madzara31, patrz a u mnie był numer 7.22684.07 , to od czego to jest ;O
_________________
W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 11 Maj 2014, 12:56   

jarekmb, muszę w necie namierzyć tabele pierburga. Fajne bardzo czytelne. Podawali typ pojazdu, jaki wkład był wyjściowo i jaki z ich produkcji go zastępuje .

[ Dodano: 11 Maj 2014, 13:08 ]
Masz od diesla CDI. Od benzyny w M 111 jest numer jaki Ci podałem.
 
 
jarekmb 
MB

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 200
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 11 Maj 2014, 13:08   

Jakbyś znalazł wrzuć na forum link :)
_________________
W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 11 Maj 2014, 13:11   

Znalazłem na ich stronie. Twój nr. jest do CDI
http://translate.googleus...RJki4oiwMWw0RzQ
 
 
jarekmb 
MB

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 200
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 11 Maj 2014, 13:13   

no własnie teraz tak patrze że do CDI :shock: :roll: . Już się nie dziwie że nie chciał za bardzo chodzić i mulił auto.
_________________
W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 11 Maj 2014, 13:14   

Katalog http://www.armtek.ru/downloads/pg_.pdf
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Maj 2014, 13:36   

CDI chyba nie mają IAT wiec radze go przelutowac ze starego wkładu ;)
2,2CDI mają 470tki więc pasuje :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,201 sekundy. Zapytań do SQL: 10