Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MikiPOZ
1 Październik 2008, 22:16
Sprzęgło wiskotyczne wentylatora
Autor Wiadomość
cak87 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 278
Skąd: Łapy/k. Białegostoku
Wysłany: 27 Sierpień 2008, 11:45   

witam, nie dawno stalem sie szczesliwym wlascicielem Mercedesa C-180 esprit i mam maly problem poniewaz ciagle dmucha mi cieple powietrze z wlotow pod szyba czy to moze byc zwiazane z visco? prosze o pomoc. pozdro
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 27 Sierpień 2008, 11:58   

nie jest to zwiazane z Visko a raczej z tym tematem http://www.w202.pl/viewto...285&view=newest
_________________


 
 
cak87 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 278
Skąd: Łapy/k. Białegostoku
Wysłany: 27 Sierpień 2008, 12:36   

dzieki kolego za pomoc, znalazlem przyczyne. pozdrawiam
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 27 Sierpień 2008, 12:38   

:wink: znalazłeś rozwiazanie w podamym przeze mnie temacie ? czy inna przyczyna ?

jesli inna to mozesz podzielić sie sposobem naprawy.
_________________


Ostatnio zmieniony przez Axwell 27 Sierpień 2008, 12:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 27 Sierpień 2008, 12:38   

cak87 napisał/a:
znalazlem przyczyne

To pochwal się co to było. Będzie dla potomności :-)
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 30 Sierpień 2008, 08:06   

to byl chyba jeden z wielu ktorzy odwiedzaja forum tylko po to aby samemu naprawic wziasc cos nad czym kto inny siedzial kilka godzin, a samemu nawet nie napisac paru slow ktore zajma 2-3 minutki.

No coz prawdziwych klubowiczow jest coraz mniej- Ja tez coraz zadziej zagladam na forum-od 3 tygodni szczeliwy juz nie kawaler....



dobra bo offf topic zaczyna sie robic zamaist visca


a po zimie tez musze sie zajac to sprawa bo po pol godzinie w korku zaczyna troszke sie grzac- w zime problemu nie ma bo ogrzewanie troszke ciepla zabiera :)
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
hubusss 

Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 30 Sierpień 2008, 15:23   

witam,

moje visco zdechlo i udalo mi sie kupic... tyle ze nie wiem czy musze cos z nim zrobic zanim zamontuje (napelnic je czyms) czy moge to zrobic odrazu bez obaw? :oops:
_________________
hubusss C180 elegance 1995 WDB2020182F224369
 
 
 
jacekjjmixer 
C220D Elegance E280


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1364
Skąd: Kalisz Wlkp
Wysłany: 30 Sierpień 2008, 19:18   

hubusss, stare Visco odkrecasz
montujesz nowe i wszystko pięknie smiga :)
_________________
WDB2102631B147784 nowa zabawka :)


WDB2021211A198370
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 30 Sierpień 2008, 19:54   

hubusss napisał/a:
witam,

moje visco zdechlo i udalo mi sie kupic... tyle ze nie wiem czy musze cos z nim zrobic zanim zamontuje (napelnic je czyms) czy moge to zrobic odrazu bez obaw? :oops:
jaka kwote wydałeś ?
_________________


 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sierpień 2008, 13:48   

No i pytanie - nowe czy używane?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
hubusss 

Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 4 Wrzesień 2008, 02:10   

visko nowe a dalem z przesylka na e-bay 40 funtow.

dzieki za cynk na weekend wymieniam:P

[ Dodano: 4 Wrzesień 2008, 01:19 ]
dodam jeszcze ze wymieniam bo jakis czas temu chlodnica eksplodowala mi na srodku autostrady jak ugrzezlem w korku... chlodnica juz nowa jest, visko zmienie ale czy na jeszcze cos powinienem zwrocic uwage :?: auto nie stracilo mocy i zachowuje sie normalnie takze usczelka pod glowica chyba w porzadku :) slyszalem gdzies ze powinienem sprawdzic termostat ale czy to prawda :?:
_________________
hubusss C180 elegance 1995 WDB2020182F224369
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 26 Lipiec 2010, 15:44   regeneracja sprzęgła wiskotycznego

wiec tak do zdjęcia wiskozy potrzebny jest klucz 36 i cos do zblokowania kola pasowego. Mi do tego posłużyła duża żaba hydrauliczna uwaga!!!!! odkręcamy w prawa stronę no i jesli mamy juz caly wiatraczek jak na dłoni to ściągamy bimetal ostrożnie wystarczy do tego plaski srubokret uwazajmy na bimetal i pamiętaj którą stroną był założony bo to jest ważne



pod bimetalowa blaszka widoczna na 2 foto znajduje się jeszcze stalowy bolczyk i uszczelka którą zdejmujemy

gdy wisko wygląda juz tak jak na 1 foto to zaczynamy nagrzewanie do tego potrzebna będzie suszarka lub opalarka ja użyłem palnika gazowego gdy juz nagrzejemy to musimy mieć strzykawkę z olejem u mnie użyłem około 5ml oleju syntetycznego i około 15 ml motodoktora po czym przez małą dziurkę na środku wiskozy wtłaczamy olej dociskajac strzykawkę do wisko i wciskając w nie olej w porcjach po około 5ml po kazżdym razie sprawdzamy czy opór na wisko jest większy (jesli opór jest tak duży ze po zakreceniu ręką nie przekręca sie więcej niż pól obrotu to nie wlewamy już więcej oleju) po każdej porcji oleju powinna wyjść bulka powietrza operacje kończymy gdy wisco nie przyjmuje juz więcej oleju lub opór sprzęgła jest zbyt duży (do wisco może wejsc 5ml jak i 20ml zależy jaki miało ubytek) po zabiegu zakładamy stalowy bolczyk z uszczelką i blaszkę bimetalową, wisko na kolo pasowe i po zabiegu

uwaga!! kazdy kto chce zrobic to w taki sposob musi liczyc sie z tym ze regeneracja moze sie nie udac, użycie oleju silnikowego nie jest odpowiednie dla wisco lecz daje mozliwosc lepszej pracy niz bez oleju a wiec kto chce to na własną odpowiedzialność może próbować

u mnie pomoglo napewno nie chodzi idealnie tak jak powinno ale daje pęd powietrza na nagrzanym silniku przy zwiekszaniu obrotow wiatrak rowniez pracuje szybciej w korku trzyma teperaturenieco nizej niz przed zabiegiem
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 10