Stacyjka w210 '96 problemy z montarzem |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 6 Czerwiec 2008, 18:55 Stacyjka w210 '96 problemy z montarzem
|
|
|
Czesc dopiero sie zalogowalem na tej stronie ale czerpalem niekiedy informacje z tej strony teraz nie moglem nigdzie tego znalesc..... ale oglulnie temat pewnie oklepany.
Standard ostatni kluczyk lamie sie i polowa zostaje w stacyjce nie wiem jak ale udalo sie wymatowac stacyjke bez większych zniszczen i rozbierania kolumny kluczyk dorobiony wszystko ok.... ale nie dam razy wlozyc spowrotem... i wlaczyla mi sie blokada kierownicy jak Ktos wie jak to zmontowac do kupy to prosze o porade z góry dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 7 Czerwiec 2008, 09:18
|
|
|
Hmm nie zabardzo rozumiem, ale dorobiles kluczyk i nie mozesz go wsadzic bo pol starego kluczyka siedzi w stacyjce ?? Jak tak to oddaj stacyjke do jakiegos speca od kluczykow to ci wyciagnie tamta czesc i zamontujesz stacyjke bez problemu z powrotem.
Pozdrawiam. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
miet147
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 5 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 3 Marzec 2009, 19:04 blokada kierownicy
|
|
|
Witam.Z konieczności muszę podłączyć się do tematu z 2008r.Mam podobny problem z montażem stacyjki po wymianie wkładu w w210e,2,9td, 96r.Kluczyk scyzoryk.Po nałożeniu korpusu stacyjki na korpus blokady,mimo,że bagnet stacyjki trafia w gniazdo to stacyjka nie chce wejść tak głęboko,żeby wskoczyły bolce w otwory korpusu stacyjki.Kierownica jest zablokowana a samej blokady niczym nie można przekręcić,żeby ją ustawić w innym położeniu.Proszę o rady jak wybrnąć z tej pułapki ? |
|
|
|
|
zajac491
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 237 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 3 Marzec 2009, 19:26
|
|
|
Ja ostatnio jak zmieniałem co prawda w Hondzie Accord to tez męczyłem się ale dałem radę . Zobacz czy ten bolec co się wciska czy na pewno wchodzi do końca w accordzie było tak ze na I pozycji wchodził tylko do końca. No ale jeżeli zmienisz na I pozycje w stacyjce to musisz wkrętakiem przekręcić w "kolumnie" na I pozycje i potem już będziesz wiedział
PISZE JAK BYŁO W HONDZIE. A NIE WIEM JAK JEST W MERCEDESIE |
|
|
|
|
miet147
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 5 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 3 Marzec 2009, 19:33
|
|
|
Właśnie o to chodzi,że nie da się tego przekręcić .Stacyjkę demontowałem w pozycji "1" ale coś mnie skusiło żeby śrubokrętem usunąć smar i wtedy to jakoś lekko się przekręciło.Wygląda na to jakby jakaś zapadka to zablokowała. |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 5 Marzec 2009, 14:43
|
|
|
Skoro kierownica jest zablokowana, to stacyjka jest ustawiona w złej pozycji i wkład nie wejdzie. |
|
|
|
|
miet147
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 5 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 5 Marzec 2009, 15:19
|
|
|
Tego już doświadczyłem.Chodzi o to co uczynić aby przekręcić tę blokadę do właściwej pozycji aby wskoczyła stacyjka. SAMĄ BLOKADĘ. Stacyjkę mam w rękach i nie chodzi mi o wkład z kluczykiem.Ten zespół jest już naprawiony ,złożony i chodzi perfekcyjnie.
[ Dodano: 14 Marzec 2009, 21:27 ]
Blokada pokonana.Po obejrzeniu kilku fotek i nowego mechanizmu blokady w sklepie z częściami wystarczy wiertło i śrubokręt aby uwolnić się od problemu blokady.I aż śmiech bierze,że tyle wysiłku konstruktorów, projektantów,rysowników można rozłożyć w 5 minut,jeżeli do tematu podejść metodycznie.Ci ludzie nie doceniają chyba potencjału intelektualnego kradzieji. |
|
|
|
|
|