Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:43
Pasek klinowy
Autor Wiadomość
marcin.mmz 
((======))


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 148
Skąd: mińsk mazowiecki
Wysłany: 15 Listopad 2009, 09:45   

Witam, potrzebuje szybką odpowiedz, czy ten napinacz :
http://moto.allegro.pl/it..._klinowego.html
pasuje do mojego auta?
WDB2021281F399060 Na aukcji napisane że to do silnika 2.5D a ja mam silnik 2.5TD ale wizualnie wygląda to tak samo jak u mnie.
Definitywnie mam to rozwalone bo jak przytrzymam ten amortyzatorek to ustaje hałas, jak puszcze to nieda się tego silnika słuchać.
_________________
__C-klasa W202 1996r 2.5TD__
WDB2021281F399060
SUPB01CEHTW816951 - auto żonki
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Listopad 2009, 10:02   

Zamiast kupować za 150zł uzywany amorek z napinaczem, który kto wie w jakim jest stanie, pokuś się za 130zł na nowy amortyzator napinacza. Numer w IC np. FE08779 lub EVR55136 (polecam ten pierwszy).
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
marcin.mmz 
((======))


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 148
Skąd: mińsk mazowiecki
Wysłany: 15 Listopad 2009, 10:17   

W sumie też racja ale nie wiadomo w jakim stanie jest napinacz, wymienie sam amortyzatorek a potem będe musiał kupić napinacz to już koszta wzrosną. orientujesz się może ile kosztuje nowy napinacz?
_________________
__C-klasa W202 1996r 2.5TD__
WDB2021281F399060
SUPB01CEHTW816951 - auto żonki
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Listopad 2009, 17:37   

marcin.mmz, no to się zdecyduj co masz uszkodzone czy napinacz czy amortyzator. Napinacz zawsze będzie się trząść i po to jest właśnie amortyzatorek, któremu prędzej tuleje padają niż on sam :)

Febi 350zł napinacz + śruba, podkładki + 100zł rolka też FEBI.

Rób jak chcesz, ale zawsze mi się wydawało, że padający napinacz ma inne symptomy.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
marcin.mmz 
((======))


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 148
Skąd: mińsk mazowiecki
Wysłany: 16 Listopad 2009, 09:22   

w czwartek będe wymieniał ten amortyzator i zobaczymy co będzie dalej. dzieki za odpowiedź.
_________________
__C-klasa W202 1996r 2.5TD__
WDB2021281F399060
SUPB01CEHTW816951 - auto żonki
 
 
Gość

Wysłany: 22 Luty 2010, 09:25   Pasek wielorowkowy

Hej wczoraj wymieniałem pompe wody i nie wiem czy dobrze założyłem pasek wielorowkowy, silnik śmiga ale nie daje mi to spokoju czy może ktoś podesłać fotkę albo jakiś schemat jak należy założyć pasek na poszczególne elementy. Z góry dzięki za pomoc. Precyzuje silnik 1800 benzyna 122 km bez klimatyzacji. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Gość 22 Luty 2010, 09:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 22 Luty 2010, 09:29   

W dziale DOWNLOAD masz skan książki "Sam naprawiam". Na s. 53 znajdziesz odpowiedni rysunek.
 
 
damian_2002 

Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 46
Skąd: pszczółki
Wysłany: 14 Maj 2010, 00:10   

witam troszkę dłgo t nikt nie pisał ale mam pytanko otóż czy wymienia się sam napinacz? jak rozpoznać, że trzeba go wymienić. ja myślałem że zużywa się rolka napinacza ewentualnie amortyzatorek, a sam napinacz to kawałek metalu i co tam może być nie tak. Pytam, bo coś zaczęło mi bardzo głośno piszczeć pod maską i podejżewam rolkę napinacza bo nie ma kapsla i środek jakiś tak troszkę podrdzewiały. Dzisiaj popsikałem troszkę wd40 ale nic nie pomogło dopiero po kilku godzinach stania auta jak odpaliłem to jż nie piszczało. wiem, że to tylko doraźne rozwiązanie i chcę tą rolkę wymienić ale co z napinaczem?
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 15 Maj 2010, 12:18   

KOledzy na wolnych obrotach ale na jakimś obciążeniu typu klima ,światła strasznie głosno buczy silnik chodzi jak stary traktor dodam ze jak tylko lekko dodam gazu np. na 900obr to hałas ustępuje . Co moze byc przyczyna tego ?
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 15 Maj 2010, 14:21   

koper666 napisał/a:
KOledzy na wolnych obrotach ale na jakimś obciążeniu typu klima ,światła strasznie głosno buczy silnik chodzi jak stary traktor dodam ze jak tylko lekko dodam gazu np. na 900obr to hałas ustępuje . Co moze byc przyczyna tego ?

Tłumik drgań napinacza paska pożegnał się z tulejkami.
Warto sprawdzić też sam napinacz czy nie dostał luzu.

[ Dodano: 15 Maj 2010, 14:22 ]
Na forum jest kilka tematów o tym, w tym fotorelacja z naprawy w dziale "Zrób to sam".
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 15 Maj 2010, 14:49   

Łukasz napisał/a:
Tłumik drgań napinacza paska pożegnał się z tulejkami.
Warto sprawdzić też sam napinacz czy nie dostał luzu.

[ Dodano: 15 Maj 2010, 14:22 ]
Na forum jest kilka tematów o tym, w tym fotorelacja z naprawy w dziale "Zrób to sam".

Dzieki właśnie o tym myślałem
Sprobuje same tulejki wymienić...

[ Dodano: 12 Czerwiec 2010, 21:59 ]
witam wymieniłem pasek na nowy i faktycznie 20 min roboty :) ale z tym amortyzatorkiem sobie nie poradziłem .... juz lepiej pracuje ale dalej to nie to :(
Koledzy jak odkrecic napinacz ??? bo męczyłem sie kilkadziesiąt minut i nic ja mam inny napinacz niz ten z Zrob to Sam ja mam taki z sprężyną....Kolo pasowe jest na imbus 17 ale nie wiem jak to odkrecic ??? :(
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
notoco 

Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: z wiezienia...
Wysłany: 11 Styczeń 2011, 20:00   

Troche stary post ale sie podepne bo nie znalazlem powyzej odpowiedzi.
Pasek mi "lata" na wolnych obrotach i w ogole glosny jest straszliwie.
Wymienilem pasek , potem napinacz i pompe wodna ...
A pasek dalej lata. Tylko na niskich obrotach - jak podniose niskie obroty na okolo 800 lub wiecej to wszystko znika.
Kolejny podejrzany to wspomaganie - jak krece kierownica do oporu lewo lub prawo to mocno piszczy (nie robil tego do tej pory).
Czy ktos sie kiedys spotkal z takimi objawami?
Z gory dzieki za wszelkie pomocne info
N.
_________________
WDB2021941G000040
W202 ... wymierajacy gatunek .
 
 
Janusz51
C220 Elegance


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 11 Styczeń 2011, 20:14   

To może być amortyzator napinacza paska objaw typowy.
_________________
ELEGANCE C220D 94'
WDB2021211A103001
:mb:
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 11 Styczeń 2011, 20:54   

Tudzież sprzęgiełko na alternatorze ;)
 
 
notoco 

Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: z wiezienia...
Wysłany: 11 Styczeń 2011, 21:39   

Amortyzator napinacza ... czy mowimy o tym elemencie (65)?
Pasek
_________________
WDB2021941G000040
W202 ... wymierajacy gatunek .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,085 sekundy. Zapytań do SQL: 7