Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Luty 2012, 18:02
Sprzęgło
Autor Wiadomość
ludwik 

Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 11
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 06:27   Sprzęgło

Mam problem ze swoją gwiazdką. Rano po uruchomieniu, wciśniętym sprzęgle i włączonym biegu wstecznym samochód jedzie bardzo powoli. Później już jest lepiej tzn. samochód przy wciśniętym sprzęgle stoi, ale wystarczy go tylko puścić 1 cm i już mercedes powoli się toczy. Czy to znaczy że już mam sprzęgło do wymiany? Zaznaczam że nie mam żadnych zgrzytów tak jak to można było przeczytać w innych postach. Zauważyłem że jak sprzęgło dużo pracuje to mam problemy z włączaniem i wyłączeniem biegu.
Czy ktoś mógłby zdiagnozować tą usterkę? Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam posiadaczy mercedesów.
P.S. Dodaję że mój samochód to C220 D 94 rok, wersja sport.
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 11:04   

Nie wiem jak w c-klasie jest (bo mam AT :D ) ale w 124 po dluzszej jezdzie biegi nie chcialy wchodzic okazalo sie ze do wymiany byly 2 silowniki od sprzegla jeden przy pedale sprzegla drugi gdzies przy silniku ;) Moze cos podobnego u Ciebie bedzie.

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
marcmerc 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 187
Skąd: Elbląg
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 16:20   

spróbuj popuścić cięgno sprzęgla
_________________
okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 19:24   

marcmerc napisał/a:
spróbuj popuścić cięgno sprzęgla


żarty sobie stroisz ??
 
 
winiar789 

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 110
Skąd: warszawa
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 20:58   

ty Daniel zarty to bedziesz mial zaraz
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 21:21   

winiar789 napisał/a:
ty Daniel zarty to bedziesz mial zaraz


Znowu zaczynasz?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
dj_bovorta 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 237
Skąd: Tarnow/okolice
Wysłany: 4 Sierpień 2008, 09:24   

a spróbuj podpompować pedałem kilka razy czy wtedy będzie brać lepiej ale mi sie wydaje że jednak siłowniki do wymiany albo do regeneracji ( wymiana samych gumek )
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit '93 LPG
 
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 4 Sierpień 2008, 09:33   

marcmerc napisał/a:
spróbuj popuścić cięgno sprzęgla

Uuuuchhhh....
Czasem jak ktoś tak walnie, to naprawdę nie wiadomo, czy śmiać się, czy płakać. :evil:

ludwik, przede wszystkim wymień płyn w układzie (na właściwy!). Jeśli to nie pomoże, najprawdopodobniej konieczna będzie regulacja wysprzęglika przy skrzyni, ewentualnie jego wymiana.
Możesz też mieć zblokowany docisk (np przez pękniętą sprężynkę), ale to raczej mało prawdopodobne.
Tak, czy inaczej, bez kompletnego przeglądu układu sprzęgła w dobrym warsztacie się nie obejdzie....
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 4 Sierpień 2008, 21:46   

Zanim zdemontujesz skrzynię, aby dostac się do sprzęgła sprawdź grubośc okładzin (instrukcja jest w książce "Sam naprawiam") - jeżeli są zużyte, to trzeba robic sprzęgło (i przy okazji sprawdzic siłownik)

Natomiast gdy grubośc okładzin jest OK - to skoncentruj się na siłowniku. Najlepiej kupic nowy - koszt ok. 100 PLN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10