|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
nie odpala za pierwszym razem e230 |
Autor |
Wiadomość |
windykatorek
Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 3 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 07:02 nie odpala za pierwszym razem e230
|
|
|
Witam szanowne grono specjalistów , na codzien biore czynny u dział w forum w210 ,
mam nastepujący problem , auto to w210 e230 lpg stag 300 , auto po nocy i tylko po nocy lub po postoju wiekszym niz 10 godzin nie odpala za 1 razem tzn wejdzie na 1200 obrotów i poprostu zgasnie, za 2 gim razem odpala normalnie , walczac z tym problemem doszedłem do wniosku ze przekrecajac rano kluczyk 4 razy auto w miare zapali od 1 razu, idac tym tropem mysle: paliwo sie cofa zawór przy pompie , zrobiłem patent przed odpaleniem zwierałem przkaznik pompy co by narobiła cisnienia i dopchała paliwo , ale to nic nie dałoo??? auto dalej odpali i gasnie , jedyne wyjscie przekrecac 4, 5 razy kluczyk ale to bezsens... jaka jest zasada regulacji ciegna (nie linki) ciegna gwintowanego ktore pcha przepustnice , ?ono jest na gwincie i mozna je rozszerzać albo skręcać , jak macie jakis pomysł prosze o rade bo poległem z tym , adaptacja przepustnicy robiona sposobem opisanym na forum
[ Dodano: 22 Wrzesień 2008, 10:54 ]
widze że średnie zainteresowanie tematem a nawet powiem znikome, ale juz doszedłem co jest pozdrówka |
|
|
|
|
RYCHOSND
WDB2021941f966610
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 166 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Październik 2008, 17:11
|
|
|
Witam
Moze napisz co to było i jak rozwiazac problem.
Pozdrawiam |
_________________ Rusty Garage
mechanika samochodowa i motocyklowa
ul Parowcowa 18/22 Warszawa tel 883-599-555
|
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 27 Październik 2008, 21:03
|
|
|
wtryski trzeba wyczyscic. to stara przypadłosc w MB.
pozdro. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
michnio
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 15 Skąd: Krusze
|
Wysłany: 19 Marzec 2009, 16:38
|
|
|
Proponowałbym sprawdzić kąt wtrysku. Też miałem taki problem, był zmieniony kąt wtrysku. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|