|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:16 |
lpg |
Autor |
Wiadomość |
endriu72
esprit'98-1.8B+G
Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 49 Skąd: lublin
|
Wysłany: 7 Sierpień 2008, 20:14 lpg
|
|
|
czesc! koledzy mam nastepujacy problem. krotko i na temat nie bede sie rozpisywal. moja usterka nie wystepuje caly czas ale jak sie pojawi to jest uciazliwa a wrecz niebezpieczna! a mianowicie w chwili ruszania kiedy wolne obroty wynosza okolo 700-800 to po dodaniu gazu tj kiedy ruszam spadaj do ok 200 silnik sie dlawi nie chce wejsc w obroty i na dodawanie gazu (pompowanie pedalem) jest nie czulu prawie gasnie i auto nie chce jechac brakuje mu mocy a po chwili mu to samo przechodzi ale kiedy jest to np na swiatlach to wtedy jest to bardzo dluga chwila! jezeli nie moge ruszyc bo po prostu silnik w tej chwili traci obroty i nie ma moc to przerzucam go na benzyne i jest ok idzie jak burza! czy ktos wie jak rozwiazac ten problem? dodam ze gaz jest sekwencyjny i po podlaczeniu do komputera instalacja nie wykazuje rzadnych usterek! a moze chociaz doradzicie dobry warsztat w lublinie lub okolicach. od siebie dodam ze slyszalem ze to przewody wysokiego napiecia ale podobno gazownicy zawsze tak mowia jak jest jakis problem!!! dzieki i pozdrawiam! |
|
|
|
|
Maxsim
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 40 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 7 Sierpień 2008, 21:34
|
|
|
Moim zdaniem masz coś nie tak z podciśnieniem, które modyfikuje wydajność parownika. |
_________________ MB C180 Aut. Sport '96 + LPG sekwencja ZAVOLI
WDB2020181A438279 |
Ostatnio zmieniony przez Maxsim 7 Sierpień 2008, 21:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kostek
ważne jest serce
Pomógł: 27 razy Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 1381 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Sierpień 2008, 21:34
|
|
|
cześc, przyczyn zapewne moze byc wiele, ale ja napisze o swoich przypadkach:
-sprawdź przewody wysokiego napiecia i przede wszystkim cewki, obejrzyj świece, czy ich zużycie jest równomierne. małe zaklócenia w pracy cewki są niedostrzegalne na benzynie, natomiast na gazie powodują spadek obrotów i duszenie sie silnika
napisz czy silnik na benzynie pracuje rowno i czy nie słychać lekkiego grzechotu z okolicy przepustnicy |
_________________ c-180, W202, 1996r, LPG EX
w210, 2.0 b, 1997r sedan, avangarde
Gość, twardy bądź jak żelki z Biedronki
Gość nie pisz do mnie skąd Twój nick w moim podpisie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,068 sekundy. Zapytań do SQL: 7
| |
|