Przesunięty przez: Łukasz 7 Marzec 2012, 19:52 |
C 180 po lifcie - lekki brak mocy i szarpanie |
Autor |
Wiadomość |
sperzu
Dołączył: 28 Wrz 2006 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2008, 23:19 C 180 po lifcie - lekki brak mocy i szarpanie
|
|
|
Witam
Od jakiegoś miesiaca pojawił sie problemik z silnikiem w mojej gwiazdeczce. Po ruszeniu z 1 biegu jest nibu ok ale jak zaczynam szprzęgło puszczać to czuje sie jakby taki brak paliwa bo lekko szarpie silniekiem potem jedzie ostro 2 biego jest ok jezeli mam gaz do deski i tak juz do końca ale jak jade wolno to na 2 i 3 biegu dławi sie strzasznie jakby paliwa nei dostawał.
MECHANIK - po komputerku wynik taki: zalany 1 cylinder
świece wszystkie wymieniłem na nówki będy wykasowaliśmy i dalej to samo
filtr paliwa i pompa paliwa nówki też kupione i dalej to samo
A teraz najlepsze autko spaliło na trasie wrocław kraków cały bak !!! Zatankowałem na Shelku fulla i jak dojechałem to mogłem Meśka do smoka wawelskiego porównać
Po drodze zapaliła sie lampka oleju na desce było niby min to dolałem i jest ok ale nigdy grama oleju nie brał.
Wtrysk ? jakieś sugestie ?
Nie pamietam VIN więc:
C 180 2000r LIFT kombi 1,8 przepływomierz bez LPG 200 tys na licnziku manualna skrzynia. |
_________________ w202 2000r c180 classic |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2008, 09:19
|
|
|
sperzu napisał/a: | na 2 i 3 biegu dławi sie strzasznie jakby paliwa nei dostawał. |
albo dostawał go za dużo
sperzu napisał/a: | świece wszystkie wymieniłem na nówki będy wykasowaliśmy i dalej to samo
filtr paliwa i pompa paliwa nówki też kupione i dalej to samo |
Wtryski do sprawdzenia to podstawa.
Nie widzę powiązania pomiędzy tym, że wziął olej a wysokim spalaniem |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2008, 10:03
|
|
|
carlos napisał/a: | Wtryski do sprawdzenia to podstawa. |
fakt, mogą lać. "troche" DUŻO pali |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2008, 11:13
|
|
|
Albo któryś z regulatorów cisnienia na listwie puszcza i łyka paliwko przewodami podcisnieniowymi.
Odepnij je i sprawdź czy paliwo z nich nie wycieka. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
goner
Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 17 Skąd: lubin
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2008, 14:49
|
|
|
witam
podobny problem miałem jakiś miesiąc temu,
po zasięgnięciu języka na forum temat ustapił a po krótce tak to wyglądało
1. świece, i cewki - sprawdzić ( cewka lubi dać taki objaw jak szarpanie nawet potrafi czasem silnik na jałowym biegu zgasnąć )
2. listwa wtryskowa ( jak kolega wcześniej wspomniał ) sprawdzić
3. przepływomierz- ( u mnie po wymianie temat ustapił) |
_________________ w202 1.8 kombi, 1998, wdb2020781f772946 lpg
w201 2.0e 1988, po lifcie, lpg
"bez gwiazdy nie ma jazdy" |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 4 Listopad 2008, 08:41
|
|
|
btx, A czy cewkę wymieniłeś tą co trzeba? Wybacz za głupie pytanie, ale czasami można być w 100% przekonanym, że zrobiło się dobrze, a jednak źle. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
grucha383
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 552 Skąd: asd
|
Wysłany: 4 Listopad 2008, 08:45
|
|
|
// |
Ostatnio zmieniony przez grucha383 23 Grudzień 2011, 09:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 4 Listopad 2008, 08:56
|
|
|
cewke wymienilem ta co trzeba
grucha383 a czemu zalowales co sie dzialo ? a jaki kupiles przeplywomierz ? |
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 4 Listopad 2008, 09:32
|
|
|
btx, Jaki błędy pokazał Ci komputer?
Ja mam podobne objawy: zimny nierówno pracuje i dławi, zwłaszcza na ssaniu, no i jak startuje po dłuższym przestoju jest mulasty . Przyśpiesza ale po dociśnięciu pedału gazu muli go i po chwili się "zbiera". U Ciebie było podobnie?
Mnie komputer pokazał problemy z mieszanką paliwa, więc postawiłem na przepływomierz. Nie wiem czy mam rację ale jeszcze tego nie ruszałem . No i co najważniejsze wszyscy odradzają mi inne przepływomierze niż montowane w ASO (ok 1600 zł). To dużo więc jeszcze badam sprawę |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 4 Listopad 2008, 10:51
|
|
|
kiedys jak bylem na komp diagn.
wyszly mi takie bledy
P0300 - cewka cyl 1-4
P0100 przeplywomierz
P0110
P0130 sonda lambda
myslalem, ze to, ze nie pali na cylinder to wina cewki i wymienilem cewke bo komp ja pokazywal
dalej jest to samo
wiec zostaje sonda teraz do wymiany bo tansza
kuie zamiennik w granicy 100zl, nie usmiecha mi sie pakowanie kasy w samochod, ktory ma prawie 10 lat
na zamienniku zeby pojezdzil rok to bede happy
co myslicie o tych przeplywomierzach ? zaryzykowalbym i kupil ten za 100, ale hmmm mial ktos taki ? uzywal ktos ? |
|
|
|
|
grucha383
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 552 Skąd: asd
|
Wysłany: 4 Listopad 2008, 11:01
|
|
|
// |
Ostatnio zmieniony przez grucha383 23 Grudzień 2011, 09:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 4 Listopad 2008, 11:06
|
|
|
a co myslicie o sondach lambda ? kazda sonda pracuje w zakresie 0-1V ? 12 Watowe ?
ma ktos moze numer sondy do C180 po liftingu (1999r) ? |
|
|
|
|
sperzu
Dołączył: 28 Wrz 2006 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 7 Listopad 2008, 22:50
|
|
|
No to kaplica wuymieniłem wszystkie wtryski na nówki oryginały dziś jade niby ok a ty nagle BUM coś strzeliło apaliła się lapka BAS ASR po lewej ta zółta i auto zaczęło skakać na ulicy tzn jakby chodziło na 3 garnkach bo gdyby nie szyby to bym wyleciał na ulice
Zgasiłem odpaliłem i było OK - nie mam juz siły HELP
Na kompie miałem błąd ze ZALANA 2 Świeca - ale ta świeca jest ok ( bo wymieniona juz)
BŁAGAM czy ktoś we wrocku ma moze c180 z przepływomierzem żebym mógł na sek podjechać i sprawdzić ? gwarantuje browarek za pomoc !!!!
[ Dodano: 22 Listopad 2008, 00:01 ]
Wymieniłem przepływomierz na nówke bosha wszystko niby chodzi dobrze a tu nagle dalej zaczyna skakać tak np na 3 biegu jadąć 30km/h i jak wcisne do końca to zaczyna sie dławić
przyspiesza ale szarpiac na 4 i 5 biegu to samo HELP
Przepływomierz nowy
Wtryski nowe
filtr powietrza nowy
czyściłem wszsytkie styki
Co to moze jeszcze być ?
[ Dodano: 22 Listopad 2008, 00:01 ]
Wymieniłem przepływomierz na nówke bosha wszystko niby chodzi dobrze a tu nagle dalej zaczyna skakać tak np na 3 biegu jadąć 30km/h i jak wcisne do końca to zaczyna sie dławić
przyspiesza ale szarpiac na 4 i 5 biegu to samo HELP
Przepływomierz nowy
Wtryski nowe
filtr powietrza nowy
czyściłem wszsytkie styki
Co to moze jeszcze być ? |
_________________ w202 2000r c180 classic |
|
|
|
|
sperzu
Dołączył: 28 Wrz 2006 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 5 Styczeń 2009, 11:58 Szarpanie przy dodawaniu gazu
|
|
|
Temat juz kilka razy poruszałem ale narazie bez powodzenia:
Jak zmieniam bieg na wyższy i dodaje na maksa gazu zaczyna szarpać (silnie)
Wymieniłem przepływomierz na nówke bosha wszystko niby chodzi dobrze a tu nagle dalej zaczyna skakać tak np na 3 biegu jadąć 30km/h i jak wcisne do końca to zaczyna sie dławić przyspiesza ale szarpiac na 4 i 5 biegu to samo
Przepływomierz nowy
Wtryski nowe
filtr powietrza nowy
czyściłem wszsytkie styki
Co to moze jeszcze być ?
Cewki mają obie lekkie pęknięcie na obudowie czy to moze być przyczyna ?
Czy moze sterownik jakiś silnika czy wtrysków ?
Na kompie mam juz 0 błędów.
RATUJCIE !!! |
_________________ w202 2000r c180 classic |
|
|
|
|
|