Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
7 Marzec 2012, 19:52
C 180 po lifcie - lekki brak mocy i szarpanie
Autor Wiadomość
sperzu 

Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 27 Wrzesień 2008, 23:19   C 180 po lifcie - lekki brak mocy i szarpanie

Witam

Od jakiegoś miesiaca pojawił sie problemik z silnikiem w mojej gwiazdeczce. Po ruszeniu z 1 biegu jest nibu ok ale jak zaczynam szprzęgło puszczać to czuje sie jakby taki brak paliwa bo lekko szarpie silniekiem potem jedzie ostro 2 biego jest ok jezeli mam gaz do deski i tak juz do końca ale jak jade wolno to na 2 i 3 biegu dławi sie strzasznie jakby paliwa nei dostawał.
MECHANIK - po komputerku wynik taki: zalany 1 cylinder
świece wszystkie wymieniłem na nówki będy wykasowaliśmy i dalej to samo
filtr paliwa i pompa paliwa nówki też kupione i dalej to samo

A teraz najlepsze autko spaliło na trasie wrocław kraków cały bak !!! Zatankowałem na Shelku fulla i jak dojechałem to mogłem Meśka do smoka wawelskiego porównać :)
Po drodze zapaliła sie lampka oleju na desce było niby min to dolałem i jest ok ale nigdy grama oleju nie brał.

Wtrysk ? jakieś sugestie ?

Nie pamietam VIN więc:
C 180 2000r LIFT kombi 1,8 przepływomierz bez LPG 200 tys na licnziku manualna skrzynia.
_________________
w202 2000r c180 classic
 
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 28 Wrzesień 2008, 09:19   

sperzu napisał/a:
na 2 i 3 biegu dławi sie strzasznie jakby paliwa nei dostawał.


albo dostawał go za dużo

sperzu napisał/a:
świece wszystkie wymieniłem na nówki będy wykasowaliśmy i dalej to samo
filtr paliwa i pompa paliwa nówki też kupione i dalej to samo

Wtryski do sprawdzenia to podstawa.

Nie widzę powiązania pomiędzy tym, że wziął olej a wysokim spalaniem :shock:
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 28 Wrzesień 2008, 10:03   

carlos napisał/a:
Wtryski do sprawdzenia to podstawa.


fakt, mogą lać. "troche" DUŻO pali :idea:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Wrzesień 2008, 11:13   

Albo któryś z regulatorów cisnienia na listwie puszcza i łyka paliwko przewodami podcisnieniowymi.
Odepnij je i sprawdź czy paliwo z nich nie wycieka.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
goner 

Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 17
Skąd: lubin
Wysłany: 30 Wrzesień 2008, 14:49   

witam
podobny problem miałem jakiś miesiąc temu,
po zasięgnięciu języka na forum temat ustapił a po krótce tak to wyglądało

1. świece, i cewki - sprawdzić ( cewka lubi dać taki objaw jak szarpanie nawet potrafi czasem silnik na jałowym biegu zgasnąć )

2. listwa wtryskowa ( jak kolega wcześniej wspomniał ) sprawdzić

3. przepływomierz- ( u mnie po wymianie temat ustapił)
_________________
w202 1.8 kombi, 1998, wdb2020781f772946 lpg
w201 2.0e 1988, po lifcie, lpg
"bez gwiazdy nie ma jazdy"
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 4 Listopad 2008, 08:36   

co myślicie o tych przepływomierzach
ten :
1.
http://moto.allegro.pl/it...7114_bosch.html

czy ten :
2.
http://moto.allegro.pl/it...217114_now.html

co mysliscie o tej sondzie :
http://moto.allegro.pl/it...dowa_bosch.html

PS wymienilem cewke ta ktora pokazywal komp, ze jest uszkodzona (175zl) i dalej jest to samo !!!!!!!!!! :(
zamulony szarpie, jak zimny to nierowno pracuje,

co teraz wymienic ? auto zaprowadzilem do mechanika, maja wymienic simering walu korbowego.
moze uda mi sie oddac do sklepu ta cewke a na jej konto wezme jakies inne rzeczy :/
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 4 Listopad 2008, 08:41   

btx, A czy cewkę wymieniłeś tą co trzeba? Wybacz za głupie pytanie, ale czasami można być w 100% przekonanym, że zrobiło się dobrze, a jednak źle.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 4 Listopad 2008, 08:45   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 23 Grudzień 2011, 09:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 4 Listopad 2008, 08:56   

cewke wymienilem ta co trzeba

grucha383 a czemu zalowales co sie dzialo ? a jaki kupiles przeplywomierz ?
 
 
Krzychs2 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1554
Skąd: Krosno
Wysłany: 4 Listopad 2008, 09:32   

btx, Jaki błędy pokazał Ci komputer?
Ja mam podobne objawy: zimny nierówno pracuje i dławi, zwłaszcza na ssaniu, no i jak startuje po dłuższym przestoju jest mulasty :| . Przyśpiesza ale po dociśnięciu pedału gazu muli go i po chwili się "zbiera". U Ciebie było podobnie?
Mnie komputer pokazał problemy z mieszanką paliwa, więc postawiłem na przepływomierz. Nie wiem czy mam rację ale jeszcze tego nie ruszałem :wink: . No i co najważniejsze wszyscy odradzają mi inne przepływomierze niż montowane w ASO (ok 1600 zł). To dużo więc jeszcze badam sprawę :P
_________________
W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 4 Listopad 2008, 10:51   

kiedys jak bylem na komp diagn.
wyszly mi takie bledy

P0300 - cewka cyl 1-4

P0100 przeplywomierz
P0110

P0130 sonda lambda

myslalem, ze to, ze nie pali na cylinder to wina cewki i wymienilem cewke bo komp ja pokazywal
dalej jest to samo
wiec zostaje sonda teraz do wymiany bo tansza :)
kuie zamiennik w granicy 100zl, nie usmiecha mi sie pakowanie kasy w samochod, ktory ma prawie 10 lat
na zamienniku zeby pojezdzil rok to bede happy ;)
co myslicie o tych przeplywomierzach ? zaryzykowalbym i kupil ten za 100, ale hmmm mial ktos taki ? uzywal ktos ?
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 4 Listopad 2008, 11:01   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 23 Grudzień 2011, 09:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 4 Listopad 2008, 11:06   

a co myslicie o sondach lambda ? kazda sonda pracuje w zakresie 0-1V ? 12 Watowe ?
ma ktos moze numer sondy do C180 po liftingu (1999r) ?
 
 
sperzu 

Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Listopad 2008, 22:50   

No to kaplica wuymieniłem wszystkie wtryski na nówki oryginały dziś jade niby ok a ty nagle BUM coś strzeliło apaliła się lapka BAS ASR po lewej ta zółta i auto zaczęło skakać na ulicy tzn jakby chodziło na 3 garnkach bo gdyby nie szyby to bym wyleciał na ulice :)
Zgasiłem odpaliłem i było OK - nie mam juz siły HELP




Na kompie miałem błąd ze ZALANA 2 Świeca - ale ta świeca jest ok ( bo wymieniona juz)

BŁAGAM czy ktoś we wrocku ma moze c180 z przepływomierzem żebym mógł na sek podjechać i sprawdzić ? gwarantuje browarek za pomoc !!!!

[ Dodano: 22 Listopad 2008, 00:01 ]
Wymieniłem przepływomierz na nówke bosha wszystko niby chodzi dobrze a tu nagle dalej zaczyna skakać tak np na 3 biegu jadąć 30km/h i jak wcisne do końca to zaczyna sie dławić
przyspiesza ale szarpiac na 4 i 5 biegu to samo HELP :(

Przepływomierz nowy
Wtryski nowe
filtr powietrza nowy
czyściłem wszsytkie styki

Co to moze jeszcze być ?

[ Dodano: 22 Listopad 2008, 00:01 ]
Wymieniłem przepływomierz na nówke bosha wszystko niby chodzi dobrze a tu nagle dalej zaczyna skakać tak np na 3 biegu jadąć 30km/h i jak wcisne do końca to zaczyna sie dławić
przyspiesza ale szarpiac na 4 i 5 biegu to samo HELP :(

Przepływomierz nowy
Wtryski nowe
filtr powietrza nowy
czyściłem wszsytkie styki

Co to moze jeszcze być ?
_________________
w202 2000r c180 classic
 
 
 
sperzu 

Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 5 Styczeń 2009, 11:58   Szarpanie przy dodawaniu gazu

Temat juz kilka razy poruszałem ale narazie bez powodzenia:

Jak zmieniam bieg na wyższy i dodaje na maksa gazu zaczyna szarpać (silnie)

Wymieniłem przepływomierz na nówke bosha wszystko niby chodzi dobrze a tu nagle dalej zaczyna skakać tak np na 3 biegu jadąć 30km/h i jak wcisne do końca to zaczyna sie dławić przyspiesza ale szarpiac na 4 i 5 biegu to samo

Przepływomierz nowy
Wtryski nowe
filtr powietrza nowy
czyściłem wszsytkie styki

Co to moze jeszcze być ?

Cewki mają obie lekkie pęknięcie na obudowie czy to moze być przyczyna ?
Czy moze sterownik jakiś silnika czy wtrysków ?

Na kompie mam juz 0 błędów.

RATUJCIE !!!
_________________
w202 2000r c180 classic
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,078 sekundy. Zapytań do SQL: 6