Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana Filtra Paliwa, benzyna, 97 po lift., C-200
Autor Wiadomość
_Pawel_ 

Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 65
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 1 Listopad 2008, 18:19   Wymiana Filtra Paliwa, benzyna, 97 po lift., C-200

1. jesli jest dostep do kanalu to przystapic do punktu 2. Jesli nie to zdjac kolo tylne prawe.
Koniecznie wsunac pozniej zdjete kolo pod auto. Pozniej bedzie sie trzeba niezle nagimnastykowac, lepiej, zeby te 2tony nie spadly na glowe :-)
2. fotka przedstawia widok od kola. Oslona plastikowa zaslania filtr paliwa. Trzyma sie ona na 3 srubach M10. W oslonie sa 3 dziury, nalezy przez nie przelozyc nasadke M10 z przedluzka, wtedy odkrecenie jest duzo prostsze. Na fotce widac tylko jedna srube, do 2 pozostalych dostep jest trudniejszy.
3. filtr i pompa paliwa 'wisi' na 3 gumowych zawiasach. dla wygody lepiej je zdjac. od razu sprawdzic ich stan.
nalezy rozpiac spinki po obu stronach filtra. paliwo wyleje sie jedynie z filtra, pompa 'przed' filtrem zapobiega temu, zeby sie cos lalo z baku. tak czy siak nalezy podstawic jakas miske.
4. po zalozeniu nowego filtra i obejm, zlozyc wszystko w odwrotnej kolejnosci

filtr.jpg
Plik ściągnięto 9924 raz(y) 91,14 KB

oslona.jpg
Plik ściągnięto 1358 raz(y) 130,11 KB

kolo.jpg
Plik ściągnięto 765 raz(y) 130,38 KB

Ostatnio zmieniony przez _Pawel_ 7 Listopad 2008, 07:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 1 Listopad 2008, 18:31   

Na szczęście w 250TD wymiana filtrów paliwa nie jest tak pracochłonna. Należy jedynie pamiętać, iż są dwa: wstępny i główny. Obydwa umiejscowione są pod maską :-)
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 2 Listopad 2008, 14:52   

A przy jakim silniku wymiana tego filtra jest tak pracochłonna?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 2 Listopad 2008, 17:49   

perzu126 napisał/a:
A przy jakim silniku wymiana tego filtra jest tak pracochłonna?

Mądra książka "Sam naprawiam" mówi: silnik 604 (czyli m.in. u Ciebie). Mowa oczywiście o filtrze wstępnym.
 
 
marcin893 

Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Listopad 2008, 11:07   

perzu126 napisał/a:
A przy jakim silniku wymiana tego filtra jest tak pracochłonna?


Ja mam C-klase z 1994 z silnikem 2.2 benzyna.

Akurat tam nie jest tak przyjemnie bo filtr paliwa jest wkręcany :/ a nie odpinany z przewodów co do tego filtra idą. Bez kanału nie uda się go zmienić :/
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 6 Listopad 2008, 20:58   

marcin893 napisał/a:


Ja mam C-klase z 1994 z silnikem 2.2 benzyna.

Akurat tam nie jest tak przyjemnie bo filtr paliwa jest wkręcany :/ a nie odpinany z przewodów co do tego filtra idą. Bez kanału nie uda się go zmienić :/


Stary typ filtra w benzynach jest na tzw. Cybanty... potrzeba dwa klucze aby, rozkręcić i zmienić filtr i odwrotnie żeby zakręcić.. nowszy typ typ filtra jest na tzw. szybkozlączki.... 8) A co do wymiany filtra , to fakt że najwygodniej w kanale to zrobić.... ja wymieniałem filtr na zrobionej przez siebie pochylni, także trzeba było pracować w pozycji siedzenia po turecku ... :mrgreen:
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 13 Listopad 2008, 15:03   

ja jak zmienialem filtr u siebie to myslalem, ze szlag mnie trafi bo nie moglem odkrecic tej oslony co trzyma filtr.
trzeba bylo wyjac filtr z pompka, waha sie lala ze zbiornika :/, rozwiercic ta srube, zmienic filtr i nowa sruba zakrecic.
 
 
_Pawel_ 

Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 65
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 18 Listopad 2008, 14:07   

>btx

mam pytanie, rozumiem, ze odkrecales ta srube, co jest bezposrednio przy zbiorniku?
jest tam sitko, ktore chcialbym tez wyczyscic. Mozesz napisac jak wygladalo w detalach wykrecenie pompy paliwa. U mnie ta sruba jest troche zardzewiala z zewnatrz i boje sie to odkrecac, co by pozniej to zlozyc, stad prosba o dokladna relacje co i jak.

z gory dzieki :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,114 sekundy. Zapytań do SQL: 11