w210 3000td problem z klekotem w silniku,zaplon,pompa wtrysk |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 2 Sierpień 2008, 16:05 w210 3000td problem z klekotem w silniku,zaplon,pompa wtrysk
|
|
|
witam potrzeuje pomocy ,mialem uszkodzona pompe wtryskowa ,od 1000 obrotow w dol schodzil nie rowno i bylo slychac taki dziek jakby lał wtrysk (wtryski sprawdzone wszystkie ok) i tak sie utrzymywal do 1000 ,powyzej wszystko cichlo i chodzil elegancko,wymienilem pompe na inna i teraz od 1000 w dol schodzi rowno ale ten klekot zostal i jak jest zimny silnik chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot najpierw pojedynczy a pozniej to juz tragedia potrzebuje porady alb o dobrego mechanika ktory zna sie na tym
robxu@go2.pl |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 2 Sierpień 2008, 16:10
|
|
|
w210, to jest normalny objaw silników E300TD w serwisie nawet potwierdzą.
Wiec nie masz sie co martwić. Tak ma każdy E300 stukot lanego wtryskiwacza |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 2 Sierpień 2008, 22:12
|
|
|
A regulatory luzu zaworowego są sprawne |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 13:33
|
|
|
tak te regulatory sa ok,wczoraj byly sprawdzane,teraz jeszcze raz sprawdze wtryski bo juz nic innego mi nie zostalo,jak go kupilem motor pieknie mruczal a teraz chodzi jak stara 300 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 21:13
|
|
|
MikiPOZ napisał/a: | , to jest normalny objaw silników E300TD |
Nieprawda, motor powinien mruczeć - IMO problem leży we wtryskach lub samoregulatorach zaworów |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 21:31
|
|
|
Jary, w serwisie mi to powiedzieli.
Co spotkam E300TD ma takie same objawy. Ja raczej obstawiam wtryski. raczej na pewno. |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Adminzj
Dołączył: 20 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: Net
|
Wysłany: 20 Październik 2008, 09:41
|
|
|
Chcesz mieć pewnośc ? na zbiornik paliwa wlej 0,8 l Oleju MIKSOL ( taki jak do komarka - samomieszalny ) jeśli stukotanie ustanie to oznacza wtryski do zrobienia (nie znaczy że wszystkie) pewnie 1 lub 2 . nie bój się nic sie nie satnie nawet jesli masz motor CDI. |
_________________ W210 300TD, W210 2,2CDI |
|
|
|
|
|