|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Pioterek 12 Styczeń 2012, 01:03 |
ubywający płyn chłodniczy |
Autor |
Wiadomość |
sebek88p
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 94 Skąd: Cerkwica
|
Wysłany: 14 Styczeń 2011, 20:37
|
|
|
Dzisiaj odebrałem auto z naprawy, C180 96' M111.921. Wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelki dolot, wydech itd, nowe świece, castrol magnatec 10W40, płyn chłodzący, wymiana gum na stabilizatorze, tulei na wsporniku drążka kier. Za wszystko z robotą dałem 1970 zł:) U mnie uszczelka na cylindrach dobrze trzymała, ale puszczała olej do okoła na zewnątrz, płyn mi ubywał i uciekał kapając po kadłubie na zewnątrz...Przebieg 239500...Pozdrawiam! |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Styczeń 2011, 21:25
|
|
|
sebek88p, sprawdź napinacz łańcucha |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
sebek88p
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 94 Skąd: Cerkwica
|
Wysłany: 14 Styczeń 2011, 21:47
|
|
|
CAMEL - wiem o co Ci chodzi z napinaczem Czytałem Twój temat przed wymianą uszczelki. Powiem szczerze że silnik ciszej chodzi po robocie, świeżutki olej zalany, silnik wyczyszczony. Napinacz mechanik zakładał w/g instrukcji, czyli rozbierał go i ten trzpień puszczał od tyłu jeszcze raz. Myślę że u mnie będzie dobrze z tym napinaczem. Dzisiaj po odebraniu auta zrobiłem już 100 km i chyba ze wszystkim jest dobrze. CHYBA
[ Dodano: 14 Styczeń 2011, 21:51 ]
Mam gwarancję na robotę w razie czego. Mechanik najlepszy u mnie w regionie, bynajmniej dla mnie. Robił mi wcześniej polo, diagnozował przed zakupem Lagune II dla ojca, znajomi którym poleciłem go również są bardzo zadowoleni z jego usług. Jedyny minus że jest dosyć drogi.
Pojeżdżę i z czasem zobaczę jak będzie się auto zachowywać. |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 14 Styczeń 2011, 21:53
|
|
|
sebek88p napisał/a: | Mechanik najlepszy u mnie w regionie, bynajmniej dla mnie |
No to szkoda, że dla Ciebie nie jest najlepszy. |
|
|
|
|
sebek88p
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 94 Skąd: Cerkwica
|
Wysłany: 14 Styczeń 2011, 21:56
|
|
|
Gomezio napisał/a: | No to szkoda, że dla Ciebie nie jest najlepszy. |
Napisałem, że dla mnie najlepszy...zamknąłeś mój temat, a powiem Tobie że w "sam naprawiam" jest opisana wymiana płynu dla silnika ale ze zbiornikiem płynu chłodzącego obok filtra powietrza, a ja mam zbiornik na chłodnicy i zapewne inaczej się odpowietrza układ. |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 14 Styczeń 2011, 22:00
|
|
|
sebek88p napisał/a: | Napisałem, że dla mnie najlepszy |
Napisałeś coś zupełnie przeciwnego.
http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=7222
sebek88p napisał/a: | zapewne inaczej się odpowietrza układ |
Procedura jest identyczna. |
|
|
|
|
sebek88p
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 94 Skąd: Cerkwica
|
Wysłany: 14 Styczeń 2011, 22:09
|
|
|
To zamiast tego "bynajmniej", przyjmij że jest tam "przynajmniej" Ja humanistą nie jestem, a przypuszczam, że większość będzie wiedziała o co chodzi. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 00:04
|
|
|
sebek88p napisał/a: | Napinacz mechanik zakładał w/g instrukcji, czyli rozbierał go i ten trzpień puszczał od tyłu jeszcze raz. |
No to dobrze |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Janusz51
C220 Elegance
Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 110 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 09:47
|
|
|
Gomezio napisał/a: | sebek88p napisał/a: | Napisałem, że dla mnie najlepszy |
Napisałeś coś zupełnie przeciwnego.
http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=7222
sebek88p napisał/a: | zapewne inaczej się odpowietrza układ |
Procedura jest identyczna. |
Jeżeli chodzi o to "bynajmniej" to w poradni wyraźnie pisze o tym, że rozpowszechnione jest używanie togo słowa w znaczeniu "przynajmniej" i o co chodzi! Może trzeba zabronić używania togo słowa na tym forum i będzie mniej postów na temat BYNAJMNIEJ.
Jeśli chodzi o procedurę odpowietrzania to nie jest ona identyczna, bo jeżeli nie ma wężyka swobodnego przepływu to układ odpowietrzy się dopiero po otwarciu termostatu.Ogrzewanie też powinno być otwarte (włączone). |
_________________ ELEGANCE C220D 94'
WDB2021211A103001 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 11:23
|
|
|
Janusz51 napisał/a: | i o co chodzi! |
a o to:
http://bynajmniej.pl/byna...ie-przynajmniej
Słowo „bynajmniej” ma zupełnie inne znaczenie niż słowo „przynajmniej” więc jeśli używasz ich zamiennie, to jesteś imbecylem.
Tak.
Jesteś.
Zamiast pisać w komentarzu, że nie jesteś nauczycielem języka polskiego, pomyśl, że pisząc to, pogrążasz się jeszcze bardziej.
Naprawdę.
Pomyśl. To proste.
A kto ma Wam zwrócić uwagę, jak nie koledzy z forum. Powiecie tak gdzieś między obcymi i co sobie o Was pomyślą?
To wszystko dla Waszego dobra |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
sebek88p
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 94 Skąd: Cerkwica
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 12:39
|
|
|
Panowie,
Nie spodziewałem się, iż na tym forum ktoś będzie mi zwracać uwagę jak mam się w życiu wysławiać Dziękuję Wam za tak wyczerpujące odpowiedzi dotyczące "bynajmniej" vs "przynajmniej" - dobrze wiedzieć
A teraz wracając do spraw technicznych dotyczących W202,
Janusz51 napisał/a: | Jeśli chodzi o procedurę odpowietrzania to nie jest ona identyczna, bo jeżeli nie ma wężyka swobodnego przepływu to układ odpowietrzy się dopiero po otwarciu termostatu.Ogrzewanie też powinno być otwarte (włączone). |
Myślę, że Pan Janusz51 dał mi wyczerpującą podpowiedź, za co DZIĘKUJĘ.
W układzie ze zbiornikiem na górze nie ma węża swobodnego przepływu, a dotychczas w posiadanych przeze mnie pojazdach ten wąż był, dlatego chciałem podpytać osoby które mają takie samo rozwiązanie jak w moim W202.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 12:56
|
|
|
Ja mam zbiornik na górze. Kiedyś wymieniałem chłodnicę, ostatnio termostat i w obu przypadkach nie dokonywałem żadnych specjalnych zabiegów w celu odpowietrzenia układu. Odpowietrzał się sam. Jednyne co ja osobiście robię, to przy napełnianiu układu, kiedy poziom płynu jest juz prawie pod korkiem, ściskam (delikatnie, żeby nie chlupneło przez wlew) rurę łączącą chłodnicę z termostatem celem wypchnięcia znajdującego się w niej powietrza. Nie jest to konieczne, ale poziom płynu się wtedy obniży i jeszcze mozna trochę dolać (ewentualny nadmiar wyleci przez rurkę przelewową pod korkiem w trakcie normalnej eksploatacji) |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 15:32
|
|
|
Javoreczek napisał/a: | Nie jest to konieczne, ale poziom płynu się wtedy obniży i jeszcze mozna trochę dolać (ewentualny nadmiar wyleci przez rurkę przelewową pod korkiem w trakcie normalnej eksploatacji) |
Dokładnie, też tak robie. Jak płukałem układ to jeszcze zostawiłem odkręcony korek i gdy termostat się już trochę uchylił to dodawałem obrotów - nie wiele, ok 2 tys. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
sebek88p
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 94 Skąd: Cerkwica
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 16:06
|
|
|
Dziś przejechałem 50 km i już nic nie ubyło. Myślę, że jest git, odpowietrzyło się tak jak trzeba bo jeżdżę z max ogrzewaniem Ogrzewanie bucha ciepłem aż miło |
|
|
|
|
Janusz51
C220 Elegance
Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 110 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 16:19
|
|
|
Javoreczek napisał/a: | Ja mam zbiornik na górze. Kiedyś wymieniałem chłodnicę, ostatnio termostat i w obu przypadkach nie dokonywałem żadnych specjalnych zabiegów w celu odpowietrzenia układu. Odpowietrzał się sam. Jednyne co ja osobiście robię, to przy napełnianiu układu, kiedy poziom płynu jest juz prawie pod korkiem, ściskam (delikatnie, żeby nie chlupneło przez wlew) rurę łączącą chłodnicę z termostatem celem wypchnięcia znajdującego się w niej powietrza. Nie jest to konieczne, ale poziom płynu się wtedy obniży i jeszcze mozna trochę dolać (ewentualny nadmiar wyleci przez rurkę przelewową pod korkiem w trakcie normalnej eksploatacji) |
Jak już tak chcesz pouczać i ubliżać innym to najpierw popraw byki w pisowni bo tym też ubliżasz innym. Może tylko to potrafisz, a jeśli chodzi o imbecyla, to przegiąłeś, ale cóż to twój poziom.
[ Dodano: 15 Styczeń 2011, 16:21 ]
sebek88p napisał/a: | Myślę, że Pan Janusz51 dał mi wyczerpującą podpowiedź, za co DZIĘKUJĘ. |
Jest mi bardzo miło. |
_________________ ELEGANCE C220D 94'
WDB2021211A103001 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,182 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|