Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 17:59 |
Visko |
Autor |
Wiadomość |
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 18:26 Visko
|
|
|
Witam wiem że były takie tematy ,lecz akurat tego nie znalazłemja chciałbym się dowiedzie jak wprowadzić silikon do viskozy tam jest bimetal zamontowany na stałe.dodam że wiskoza padła i chciałem ją zreanimować może się uda.ktoś może to robił i przekaze mi jak to dokładnie zrobić? A może niema sęsu |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 18:49
|
|
|
Z tego co sie orientuje to taki rzeczy robią np. w serwisie Scanii...... moim zdaniem lepiej kupić nowe Visco z gwarancja niż co chwile patrzeć pod maskę czy olej jest w Visco... Ja kupiłem firmy Sachs (390zl).... polecam tez firmy Behr... Visca tych firm nie należna do tanich....Obie firmy były używane na pierwszy montaż .... |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 18:49
|
|
|
Ja zrobiłem to tak jak było opisywane na tym forum a do wnętrza wlałem olej półsyntetyczny i śmiga jak ta lala przez całe lato ani razu nie wzrosła mi nadmiernie temperatura |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 18:52
|
|
|
olej Pod wpływem temperatury robi sie bardziej zadki.... a płyn który jest w Visco ma mieć odwrotne zadanie.... |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 18:54
|
|
|
Ziola, może i masz racje jednak działa i się nie grzeje a o to przeczesz chodzi. |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 19:11
|
|
|
wporzo tylko jak dokładnie zabrać się za wlanie skoro tam jest bimetal na sztywno zamontowany napiszcie po kolei co i jak , dzęki
[ Dodano: 14 Styczeń 2008, 19:34 ]
a i jeszcze ile tego wlać |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 20:16
|
|
|
lojek napisał/a: | do wnętrza wlałem olej półsyntetyczny i śmiga jak ta lala |
No, to chylę czoła muszę przyznać że jesteś Kolumbem |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 20:50
|
|
|
aloha1970, podaj adres @ to ci wyśle zdjęcia sa za duże i się mieszczą na forum |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
|
|
|
|
respected
Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 70 Skąd: Norway Namna
|
Wysłany: 15 Styczeń 2008, 01:07
|
|
|
daruj sobie te czary i nie podcieraj pupy szkłem bo już to przerabiałem a efekt marny bo niekoniecznie u ciebie brak oleju może być a może bimetal padł i nic go nie ożywi tacy czarodzieje próbowali że dochodzę do wniosku tylko niektóre da się reanimować polecam auto-merc Gdynia(wpisz w gogle) tanio solidnie i w każde miejsce na świecie . A jak nie masz kasy to je najzwyczajniej zaspawaj z nakrętką i się nic nie przegrzewa. Pozdrawiam |
_________________ bez gwiazdy nie ma jazdy |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Styczeń 2008, 15:38
|
|
|
respected, a potem dojdziesz do odcięcia i usłyszysz jeden wielkii strzał pod maską... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15 Styczeń 2008, 15:50
|
|
|
Camel nie zrozumiałem ostatniego wpis/u |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Styczeń 2008, 16:08
|
|
|
Są wiska o różnej charakterystyce, ale najczęściej w granicach 3000-4000 RPM wisko rozsprzęgla się (moje bodaj 3300) i nie pozwala uzyskać już większych obrotów wiatraka. Powodem tego jest duża powierzchnia dmuchająca, która pod wpływej wielkich oporów mas powietrza może w pewnym momencie odlecieć. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15 Styczeń 2008, 16:11
|
|
|
aha czyli odnośnie robienia na sztywno(zblokowanie)odradzasz |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Styczeń 2008, 16:12
|
|
|
Odradzam |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|