Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrusznik nie kreci konstrolki nie przygasaja brak reakcji
Autor Wiadomość
ostr8

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Suwałki
Wysłany: 24 Październik 2012, 21:02   Rozrusznik nie kreci konstrolki nie przygasaja brak reakcji

Mam pytanie co moze byc powodem braku pradu/napiecia na grubym przewodzie idacym do rozrusznika?? Czy na swej drodze ma jakies przekazniki albo bezpiecznik który mógl sie przepalic i blokuje przeplyw?? prosze o szybka odpowiedz
dzieki

C180 elegance 1.8 benzyna+gaz
WDB2020181A251277
przed liftem
_________________
Mercedes c180 w202 WDB2020181A251277 bez przepływomierza Manualna pb+lpg 1.8
Ostatnio zmieniony przez ostr8 27 Październik 2012, 14:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mbsly 
Sylwester Zabadała

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 428
Skąd: Gdansk
Wysłany: 24 Październik 2012, 23:49   

ostr8 napisał/a:
ma jakies przekazniki albo bezpiecznik który mógl sie przepalic i blokuje przeplyw

nie,nie ma idzie bezposrednio od aku,laczy sie pod pedalem gazu i wychodzi na zewnatrz karoserii...
moze przewod od rozrusznika sie utlenil i na laczeniu brak przejscia...
_________________
C 36 AMG WDB2020281F421896
 
 
 
ostr8

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Suwałki
Wysłany: 25 Październik 2012, 19:36   

Wiec tak.Znalazłem pod pedalem te wszystkie kable i na wszystkich jest jakieś napięcie zalozny ze okolo 12v ale niestety na jednej srubie/laczniku jest tylko 0.5 v. Znalazlem tam metalowe okragle cudowe ktore nie wiem do czego sluzy.Dochodzi do niego wlasnie prad 12v a na wyjsciu z niego juz 0.5v.Moze mi ktos powiedziec czy tak ma byc?? Do czego jest wgl to urzadzenie?? Glownym problemem jest to ze mam zbyt male napiecie na kablu (chyba fioletowym od stacyjki) idacym do rozrusznika jest na nim zaledwie 0.2-3 v zamiast okolo 12v.Jakies pomysly??Mysle ze chodzi wlasnie o te male cudo pod pedalem gazu
_________________
Mercedes c180 w202 WDB2020181A251277 bez przepływomierza Manualna pb+lpg 1.8
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Październik 2012, 10:20   

ostr8 napisał/a:
Znalazlem tam metalowe okragle cudowe


Może zrób zdjęcie tego cudowego, bo ja osobiscie nie wiem o co chodzi :lol:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
ostr8

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Suwałki
Wysłany: 27 Październik 2012, 13:13   

Jak nie zapomne to zrobie te zdjecie i wstawie.Ale teraz tak jaki moze byc powod ze na kablu rfioletowym po przekreceniu stacyjki jest normalnie prad ale jak rozrusznik jest odlaczony.Gdy podlaczy sie rozrusznik i przekreci stacyjke pradu juz nie ma.
Jakies zwarcie?? Jakies pomysly??
Pomiary robione przy samej stacyjce przy kostce pod stacyjka po lewej stronie oraz po wyjsciu z samochodu pod maska obok pompy abs na kostce/laczniku.W tym wlasnie ostatnim miejscu jest prad jak nie jest podlaczony rozrusznik.Z tego miejsca kabel fioletowy juz nigdzie nie idzie tylko prosto do rozrusznika
_________________
Mercedes c180 w202 WDB2020181A251277 bez przepływomierza Manualna pb+lpg 1.8
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 27 Październik 2012, 15:49   

uszkodzone zwoje w rozruszniku czyli krótko mówiąc nie opłacalna tranzakcja :(
chyba ze kumasz o co chodzi wogóle w rozruszniku :wink:


najlepiej jakbyś miał rozrusznik do podmiany sprawdzić (oczywiście sprawny) :wink:
 
 
ostr8

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Suwałki
Wysłany: 27 Październik 2012, 20:18   

Niestety raczej odpada bo sprawdzane na dwóch rozrusznikach :] polaczone na krótko przy samej wtyczke stacyjki kabla 30 i 50 kreca obydwa.po zlozeniu dzieje sie to co wyzej opisalem :]
_________________
Mercedes c180 w202 WDB2020181A251277 bez przepływomierza Manualna pb+lpg 1.8
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 28 Październik 2012, 12:28   

Na pierwszy rzut oka problem siedzi w kostce stacyjki - do wymiany...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
ostr8

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28 Październik 2012, 12:34   

Tylko właśnie z tą kostką tez jest dziwnie.Stacyjka składa się z tych 2 kostek.Jedną można łatwo wyciągnąć do której wchodzą bolce i druga z bolcami.Wiec tak po złączeniu na krotko tej pierwszej kostki kreci rozrusznik.Po złożeniu dwóch kostek razem i kręceniu kluczykiem nie kreci,nic się nie dzieje.Sprawdziłem więc tą drogą kostkę z bolcami i po przekręceniu kluczykiem robi się przejście na bolcach 30 i 50.Jakiś pomysł??Stacyjka ma jakiś wadliwy element i jest przejście ale przy większym natężeniu/napięciu prądu nie daje rady??
_________________
Mercedes c180 w202 WDB2020181A251277 bez przepływomierza Manualna pb+lpg 1.8
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Październik 2012, 11:32   

ostr8 napisał/a:
jest przejście ale przy większym natężeniu/napięciu prądu nie daje rady??


Dokladnie tak własnie może być. Ten wadliwy element to właśnie owa kostka stacyjki, czyli ten metalowy walec z pinami na końcu stacyjki (nie ta wtyczka z kablami, którą się do niej podłącza)
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
ostr8

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Suwałki
Wysłany: 29 Październik 2012, 19:19   

Na koniec wyszło na to że powodem była ze starości nie czyszczona stacyjka :] w środku niej nagromadził się taki syf/smary/kleiła się cała , aż w końcu prawdopodobnie nie łączyła do końca i dlatego dawała jakieś tam napięcie. Po wyczyszczeniu działa jak nowa :]

Identyczne jak z tymi przyklejającymi się wskazówkami w zegarach :]

Jak by ktoś kiedyś miał jakieś pytania o wyjęcię stacyjki pisać :]

W moim przypadku przycisk który należy wcisnąć aby wyjąc stacyjkę z kierownicy też trzeba mieć kluczyk przekręcony na 1 - Inaczej się nie wciśnie.Być może przeoczyłem to na forum albo nikt nie pisał.

Pozdrawiam
_________________
Mercedes c180 w202 WDB2020181A251277 bez przepływomierza Manualna pb+lpg 1.8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,062 sekundy. Zapytań do SQL: 6