To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Głowica

Anonymous - 16 Styczeń 2007, 23:14
Temat postu: Głowica
Witam Panowie!

Prawdopodobnie mam pękniętą głowicę - łapie ciśnienie na przewodach doprowadzających płyn chłodniczy do silnika i boąbluje co jakiś czas w zbiorniczku wyrównawczym. Z tego co się oriętuję uszczelka napewno to nie nie jest bo w CDI są metalowe i rzadko siadają.
Co teraz????
lepiej spawać starą głowicę czy szukać drugiej???
Jakie są koszty takiej przyjemności????

[ Dodano: 17 Styczeń 2007, 01:18 ]
A jeśli robić to gdzie? najlepiej okolice warszawy.

[ Dodano: 17 Styczeń 2007, 11:43 ]
Panowie doradzicie coś z tą głowicą????

Lonek - 17 Styczeń 2007, 12:05

Przede wszystkim NIE jeździć ....... bo woda na rozgrzane tłoki zrobi Ci "bonanzę" i zapłacisz ....ho..ho..... albo jeszcze więcej :cry:
ATLAS - 17 Styczeń 2007, 12:37

nie ruszaj nigdzie sie tym autkiem..niestety czeka Cie dosyc droga naprawa ale tak jak mowil Lonek nie dotykaj sie nawet stacyjki bo narobisz sobie kosztow.
Anonymous - 17 Styczeń 2007, 13:19

No dobra dzięki chłopaki to wiedziałem - dożynam starą 190 - tylko co dalej. I czy jest cień szansy że to coś innego. I czy można jakoś postawić w miarę dokładną diagnozę czy to uszczelka czy głowica nie wyciągając jej???
Lukas - 17 Styczeń 2007, 14:31

Nie znam się do końca, ale tak czy inaczej musisz zwalić głowicę. Wtedy się dowiesz czy to głowica, uszczelka czy coś innego. Zastanawiam się nad pompą wodą. A jak wygląda płyn i olej?? Są ślady przenikania tzn. tłuste plamy w płynie albo kawa z mlekiem zamiast oleju??
Nagły wzrost ciśnienia w układzie może powodować też zablokowany termostat.
Jeśli się mylę to mnie poprawcie

Anonymous - 17 Styczeń 2007, 21:56

qba, jak to , w starym roku było dobrze a tu taka historyja ??? , no cóz głowa do góry chłopie / wiesz co to znaczy / głowice daj do sprawdzenia na szczelnośc , na ''mleko w oliwie '' nie ma co liczyć , kompresja idzie w płaszcz wodny , jak bedziecie rozkręcac śruby to tylko jedna ma isć lekko ta co w oleju , pozostałe powinny zgrzytac przy rozkręcaniu , jak idzie jakaś lekko to może być tylko uszczelka , ale głowica - na próbe szczelności .
ps. docieranie 190 - siątki tego bulu nie załatwi :( .
p.Jarek



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group