Przesunięty przez: Łukasz 16 Luty 2012, 20:14 |
Głowica |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 16 Styczeń 2007, 23:14 Głowica
|
|
|
Witam Panowie!
Prawdopodobnie mam pękniętą głowicę - łapie ciśnienie na przewodach doprowadzających płyn chłodniczy do silnika i boąbluje co jakiś czas w zbiorniczku wyrównawczym. Z tego co się oriętuję uszczelka napewno to nie nie jest bo w CDI są metalowe i rzadko siadają.
Co teraz????
lepiej spawać starą głowicę czy szukać drugiej???
Jakie są koszty takiej przyjemności????
[ Dodano: 17 Styczeń 2007, 01:18 ]
A jeśli robić to gdzie? najlepiej okolice warszawy.
[ Dodano: 17 Styczeń 2007, 11:43 ]
Panowie doradzicie coś z tą głowicą???? |
|
|
|
|
Lonek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Gru 2005 Posty: 307 Skąd: P-sl
|
Wysłany: 17 Styczeń 2007, 12:05
|
|
|
Przede wszystkim NIE jeździć ....... bo woda na rozgrzane tłoki zrobi Ci "bonanzę" i zapłacisz ....ho..ho..... albo jeszcze więcej |
_________________ ------------ |
|
|
|
|
ATLAS
Atlas
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 118 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 17 Styczeń 2007, 12:37
|
|
|
nie ruszaj nigdzie sie tym autkiem..niestety czeka Cie dosyc droga naprawa ale tak jak mowil Lonek nie dotykaj sie nawet stacyjki bo narobisz sobie kosztow. |
_________________ C180T LPG-sekwencja 1998
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 17 Styczeń 2007, 13:19
|
|
|
No dobra dzięki chłopaki to wiedziałem - dożynam starą 190 - tylko co dalej. I czy jest cień szansy że to coś innego. I czy można jakoś postawić w miarę dokładną diagnozę czy to uszczelka czy głowica nie wyciągając jej??? |
|
|
|
|
Lukas
Moderator
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Gru 2005 Posty: 440 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 17 Styczeń 2007, 14:31
|
|
|
Nie znam się do końca, ale tak czy inaczej musisz zwalić głowicę. Wtedy się dowiesz czy to głowica, uszczelka czy coś innego. Zastanawiam się nad pompą wodą. A jak wygląda płyn i olej?? Są ślady przenikania tzn. tłuste plamy w płynie albo kawa z mlekiem zamiast oleju??
Nagły wzrost ciśnienia w układzie może powodować też zablokowany termostat.
Jeśli się mylę to mnie poprawcie |
_________________ 202 200D '93 - Aż żal się spieszyć |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 17 Styczeń 2007, 21:56
|
|
|
qba, jak to , w starym roku było dobrze a tu taka historyja ??? , no cóz głowa do góry chłopie / wiesz co to znaczy / głowice daj do sprawdzenia na szczelnośc , na ''mleko w oliwie '' nie ma co liczyć , kompresja idzie w płaszcz wodny , jak bedziecie rozkręcac śruby to tylko jedna ma isć lekko ta co w oleju , pozostałe powinny zgrzytac przy rozkręcaniu , jak idzie jakaś lekko to może być tylko uszczelka , ale głowica - na próbe szczelności .
ps. docieranie 190 - siątki tego bulu nie załatwi .
p.Jarek |
|
|
|
|
|