Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
16 Luty 2012, 20:14
Głowica
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 16 Styczeń 2007, 23:14   Głowica

Witam Panowie!

Prawdopodobnie mam pękniętą głowicę - łapie ciśnienie na przewodach doprowadzających płyn chłodniczy do silnika i boąbluje co jakiś czas w zbiorniczku wyrównawczym. Z tego co się oriętuję uszczelka napewno to nie nie jest bo w CDI są metalowe i rzadko siadają.
Co teraz????
lepiej spawać starą głowicę czy szukać drugiej???
Jakie są koszty takiej przyjemności????

[ Dodano: 17 Styczeń 2007, 01:18 ]
A jeśli robić to gdzie? najlepiej okolice warszawy.

[ Dodano: 17 Styczeń 2007, 11:43 ]
Panowie doradzicie coś z tą głowicą????
 
 
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 17 Styczeń 2007, 12:05   

Przede wszystkim NIE jeździć ....... bo woda na rozgrzane tłoki zrobi Ci "bonanzę" i zapłacisz ....ho..ho..... albo jeszcze więcej :cry:
_________________
------------
 
 
ATLAS 
Atlas


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 118
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 17 Styczeń 2007, 12:37   

nie ruszaj nigdzie sie tym autkiem..niestety czeka Cie dosyc droga naprawa ale tak jak mowil Lonek nie dotykaj sie nawet stacyjki bo narobisz sobie kosztow.
_________________
C180T LPG-sekwencja 1998
 
 
Gość

Wysłany: 17 Styczeń 2007, 13:19   

No dobra dzięki chłopaki to wiedziałem - dożynam starą 190 - tylko co dalej. I czy jest cień szansy że to coś innego. I czy można jakoś postawić w miarę dokładną diagnozę czy to uszczelka czy głowica nie wyciągając jej???
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 17 Styczeń 2007, 14:31   

Nie znam się do końca, ale tak czy inaczej musisz zwalić głowicę. Wtedy się dowiesz czy to głowica, uszczelka czy coś innego. Zastanawiam się nad pompą wodą. A jak wygląda płyn i olej?? Są ślady przenikania tzn. tłuste plamy w płynie albo kawa z mlekiem zamiast oleju??
Nagły wzrost ciśnienia w układzie może powodować też zablokowany termostat.
Jeśli się mylę to mnie poprawcie
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
Gość

Wysłany: 17 Styczeń 2007, 21:56   

qba, jak to , w starym roku było dobrze a tu taka historyja ??? , no cóz głowa do góry chłopie / wiesz co to znaczy / głowice daj do sprawdzenia na szczelnośc , na ''mleko w oliwie '' nie ma co liczyć , kompresja idzie w płaszcz wodny , jak bedziecie rozkręcac śruby to tylko jedna ma isć lekko ta co w oleju , pozostałe powinny zgrzytac przy rozkręcaniu , jak idzie jakaś lekko to może być tylko uszczelka , ale głowica - na próbe szczelności .
ps. docieranie 190 - siątki tego bulu nie załatwi :( .
p.Jarek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,123 sekundy. Zapytań do SQL: 11