Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Przeskakiwanie opon podczas skretu
perzu126 - 13 Marzec 2015, 02:07
No na telefonie pisałem- przejezyczenie
r0rk - 13 Marzec 2015, 12:35
To jest ta dolna tuleja?
http://allegro.pl/lemford...4988670219.html
Czy lepiej kupić cały komplet?
http://allegro.pl/tuleja-...5152793458.html
Pozdr
r0rk
perzu126 - 13 Marzec 2015, 14:40
Zupełnie nie o tą tuleje chodzi. Chodzi o ta część http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7922
Wybita robi dużo halasu, znacznie więcej niż zerwana guma na wahaczu dolnym
r0rk - 13 Marzec 2015, 15:33
U mnie właśnie ta tuleja była wymieniona i nic, cały czas przy mocniejszym skręcie prawe koło skrobie po asfalcie, ale koledzy pisali również o tulei dolnej wachacza.
perzu126 - 13 Marzec 2015, 16:49
chodzi o prawidłowe założenie ramienia drązka na tą tuleje. Moze te dziwne dzwieki nue pochodz od przeskakiwania koła tylko od dotykania drążka kierowniczego o miske jak u mnie?
r0rk - 13 Marzec 2015, 18:12
perzu126 napisał/a: | chodzi o prawidłowe założenie ramienia drązka na tą tuleje. Moze te dziwne dzwieki nue pochodz od przeskakiwania koła tylko od dotykania drążka kierowniczego o miske jak u mnie? |
Nie nie, ewidentnie pcha oponę, zresztą na oryginalnej tulei było tak samo, po wymianie tulei na LM problem nadal występuje, więc przyczyna leży gdzie indziej....
kamilpotaki - 13 Marzec 2015, 20:49
Miałem kiedyś objaw ściągania w prawą stronę i problem rozwiązała wymiana przekładni kierowniczej, tylko ze u mnie był wyczuwalny około 1 centymetrowy luz na kierownicy przy jezdzie na wprost.
r0rk - 29 Marzec 2015, 15:08
Może warto wymienić sworznie wahacza?
Karol82 - 12 Kwiecień 2015, 13:59
Panowie u mnie w zawieszeniu wszystko było sztywne, sprawdzane na szarpakach jak i breszką. Wyszło jedynie że gumy stabilizatora mają lekki te zewnętrzne i ku mojemu zdziwieniu przeskakiwanie opon ustało W koleinach też się lepiej prowadzi ale efekt był by lepszy gdy bym wymienił cały drążek bo jest już wytarty.
comfort - 12 Kwiecień 2015, 17:55
Panowie a czy sprawdzaliście ciśnienie w oponach...? U mnie to było powodem własnie tego typu cyrków. Dopompowałem i jak ręką odjął... Obecnie mam ustawione w granicy 2.1 - 2.2 [Bar] z przodu, a 2.3 - 2.4 [Bar] z tyłu.
SiaraC200 - 16 Kwiecień 2015, 08:33
r0rk, gdy jedziesz na wprost kierownice masz prosto ??
r0rk - 17 Kwiecień 2015, 13:47
SiaraC200 napisał/a: | r0rk, gdy jedziesz na wprost kierownice masz prosto ?? |
Tak.
ascorp - 6 Maj 2015, 10:53
Na letnich i zimowych oponach to samo ?
miś89 - 7 Maj 2015, 13:54
miałem taki sam problem i przyczyną okazał się źle wyregulowany KĄT WYPRZEDZENIA SWORZNIA ZWROTNICY. Wbrew temu co powie większość mechaników da się go wyregulować w tym modelu ale jest przy tym sporo zabawy. Ja przycinałem tulejkę metalowo-gumową z jednej strony i podkładałem podkładki z drugiej tak, żeby cofnąć całe ramię górnego wahacza do tyłu. Zabawa zajmuje trochę czasu ale da się to zrobić.
hrynio24 - 7 Maj 2015, 14:20
miałem coś takiego przy oponach 225/45/17
zmieniłem na 195/65/15 i było po problemie
uważam że to przez szerokość opony i twardsze zawieszenie.
|
|
|