To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Dziwne odgłosy po wymianie gum stabilizatora w202 c180

Bejbb - 3 Wrzesień 2015, 18:03

KubaV, tak wiem wiem ;)
KubaV - 3 Wrzesień 2015, 20:39

Mi to pomogło na chwilę, może to kwestia upałów ale smar zniknął i znów skrzypi jak stary tapczan.. Zastanawiam się czy nie wymienie tego drążka zamiast wkurzać się co tydzień
Muciek - 3 Wrzesień 2015, 21:25

Bo na skrzypienie się wymienia gumy i jest spokój, chyba że jest wytarty bardzo drążek jak u mnie to będzie jeszcze stukanie. Smar wiadomo, że pomoże na chwilę, chyba że jest specjalny 'przepracowany' olej, ale dla mnie to bez sensu, bo koszt tych gum nie jest duży a spokój psychiczny tak :D
KubaV - 4 Wrzesień 2015, 23:07

ale zgodzie z fifa uefa składamy z filmem smarującym nawet jak masz drążek nowy. Ten smar to nie półśrodek żeby nie skrzypiało tylko etap wymiany tych gum :roll: na sucho to wiesz co se można.. :mrgreen:
Muciek - 5 Wrzesień 2015, 09:03

To Cię zaskoczę, bo ja wymieniłem bez żadnego smarowania i jest spokój, ba - byłem w dwóch sklepach zajmujących się sprzedażą tylko cześciami do Mercedesa i to oryginalnymi i nowymi i nikt nawet nie wspomniał o żadnym smarze :D
piotr1 - 5 Wrzesień 2015, 09:09

Tych gum się nie smaruje.
Porządne mają siateczkę teflonową i to wystarczy.
Wymieniałem ze cztery lata temu i nadal spokój.
pozdr.

KubaV - 5 Wrzesień 2015, 09:16

Siateczke mają to fakt ale czy chcesz czy nie, ze smarem (cienkim filmem) montaż będzie znacznie łatwiejszy zwłaszcza na załamaniach.

[ Dodano: 5 Wrzesień 2015, 09:24 ]
z resztą każdy robi według własnego uznania.. Co mechanik to inna rada co świetnie widać u tych którzy oddają auto do wielu warsztatów

lech149 - 5 Wrzesień 2015, 09:54

W moim Fordzie-Orionie oryginalne wewnętrzne były przecięte , Zakładanie cud-malina i
było bardzo dobrze i bez smarowania . :D

KubaV - 5 Wrzesień 2015, 11:18

no z nacinanymi jest znacznie łatwiej to fakt. U nas zewnętrzne też nie stanowią problemu. Gorzej jest z wewnętrznymi bo trzeba pokonać dwa zakręty
Muciek - 5 Wrzesień 2015, 12:03

Zależy w jakim stanie jest drążek, ja trochę nalotu papierem ściernym zeszlifowałem, tzn. naloty rudego i odłamki czarnej farby i mimo, że guma dosyć dobrze dopasowana, a jako, że wytarte miejsce na gumę, więc przyszła jeszcze mniejsza to zmieściła się na zakrętach bez smarowania :)
KubaV - 5 Wrzesień 2015, 13:03

Tak czy inaczej najlepszym rozwiązaniem jest wymiana drążka jeśli jest wytarte i są wżery. Ewentualnie tak jak mówisz czyli szlif i malowanie
Muciek - 5 Wrzesień 2015, 13:08

Wiadomo, że najlepsza jest wymiana drążka, dlatego mnie to czeka niedługo niestety.
piotr1 - 5 Wrzesień 2015, 16:29

Zamiast używać smaru, który zbiera cały syf i niszczy gumę, lepiej użyć płynu do naczyń.
pozdr.

KubaV - 6 Wrzesień 2015, 12:36

albo tak jak wspomniałem wcześniej "cienki film smarujący" technika dowolna 8)
Bejbb - 9 Wrzesień 2015, 19:49

Gumy zostały nasmarowane jak na razie wszytko oki ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group