To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - odpowietrzenie lucasa

Jary - 29 Październik 2007, 08:41

cracof napisał/a:
po wymianie oringów paliwo z rurek się nie cofa,


Czyli przyczyną usunąłeś :?: Auto odpala normalnie czy nie :?:
Co do zaworka to poszukaj na forum, jest zamieszczony dokladny "rozkład" pompy Lucasa, to Ci się lepiej utrwali co gdzie jest :wink:

cracof - 29 Październik 2007, 11:44

cały problem polega na tym, że w przewodach nie ma już pęcherzów powietrza, a po postoju przez noc rano cholernie szarpie silnikiem i zdarza mu się zgasnąć...
mi się wydawało, że to może z wtryskiwaczy się jeszcze cofa, ale skoro mówisz mało prawdopodobne nie będę się sprzeczać :P
a pompa całe szczęście BOSCH a nie lucas

konradkar - 30 Październik 2007, 15:04

Oddaje pompe do Jozefa Wlocha Lubartow

Niestety wczoraj jak krecilem rozrusznikiem ponownie zaczela cieknac ropa, tym razem moglem dos dokladnie okreslic miejsce przecieku-zaworki elektromagnetyczne umieszczone z tylu pompy..

Po konsultacji telefonicznej z p. Jozefem zdecydowalem sie wyslac pompe do niego, poniewaz jak twierdzi zaworki te z biegiem czasu poprostu sie moga zdeformowac i zakocic prawidlowe dzialanie zaworu, czyli przeciek, i przepuszczanie ropy, albo blokowanie

coz jak rozchodzi sie tylko o wymiane uszczelnien (w wiekszosci wypadkow tylko o uszczelki latwo dostepne w sprzedazy) wymiana jest.... prosta (trzeba troszke znac sie na samochodach i zasadzie dzialania silnika spalinowego..

Jezeli dostane pompe i wszystko zloze na pewno zamieszcze obszerny artykul na temat wymiany uszczelnien pompy lucasa.. mam duzo zdjec wiec latwiej bedzie sie do tego zabrac.

Pozdrawiam idzieki za pomoc



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group