Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - odpowietrzenie lucasa
Jary - 29 Październik 2007, 08:41
cracof napisał/a: | po wymianie oringów paliwo z rurek się nie cofa, |
Czyli przyczyną usunąłeś Auto odpala normalnie czy nie
Co do zaworka to poszukaj na forum, jest zamieszczony dokladny "rozkład" pompy Lucasa, to Ci się lepiej utrwali co gdzie jest
cracof - 29 Październik 2007, 11:44
cały problem polega na tym, że w przewodach nie ma już pęcherzów powietrza, a po postoju przez noc rano cholernie szarpie silnikiem i zdarza mu się zgasnąć...
mi się wydawało, że to może z wtryskiwaczy się jeszcze cofa, ale skoro mówisz mało prawdopodobne nie będę się sprzeczać
a pompa całe szczęście BOSCH a nie lucas
konradkar - 30 Październik 2007, 15:04
Oddaje pompe do Jozefa Wlocha Lubartow
Niestety wczoraj jak krecilem rozrusznikiem ponownie zaczela cieknac ropa, tym razem moglem dos dokladnie okreslic miejsce przecieku-zaworki elektromagnetyczne umieszczone z tylu pompy..
Po konsultacji telefonicznej z p. Jozefem zdecydowalem sie wyslac pompe do niego, poniewaz jak twierdzi zaworki te z biegiem czasu poprostu sie moga zdeformowac i zakocic prawidlowe dzialanie zaworu, czyli przeciek, i przepuszczanie ropy, albo blokowanie
coz jak rozchodzi sie tylko o wymiane uszczelnien (w wiekszosci wypadkow tylko o uszczelki latwo dostepne w sprzedazy) wymiana jest.... prosta (trzeba troszke znac sie na samochodach i zasadzie dzialania silnika spalinowego..
Jezeli dostane pompe i wszystko zloze na pewno zamieszcze obszerny artykul na temat wymiany uszczelnien pompy lucasa.. mam duzo zdjec wiec latwiej bedzie sie do tego zabrac.
Pozdrawiam idzieki za pomoc
|
|
|